مد

استایل خیابانی و نکات ست کردن آن برای دختران و پسران

یکی از استایل هایی که در کوچه و خیابان افراد بسیاری از آن پیروی می کنند استایل خیابانی است.

به گزارش پارت نیوز؛ در استفاده از استایل خیابانی، علاوه بر پیروی از روندهای روز، هویت شخصی افراد را نیز رعایت می کنیم. در واقع افراد با استفاده از وسایل داخل کمد لباس خود و خرید وسایل شیک و جدید سعی در ایجاد استایلی جذاب و زیبا دارند.

بهتر است بدانید استایل های خیابانی به استایل های کژوال یا استایل های کژوال شیک گفته می شود که با حفظ تناسب و راحتی استایلی زیبا و جذاب را برای هر فردی ایجاد می کند.

در داشتن استایل های خیابانی، نیازی به خرید لباس های گران قیمت ندارید. در عوض، شما باید با استفاده از وسایل داخل کمد لباس خود یا با تطبیق وسایل ضروری، ظاهری زیبا در سبک خود ایجاد کنید.

استایل خیابانی

استایل های خیابانی معمولا جنبه تقلیدی دارند و زمانی که ما در خیابان ها حضور پیدا می کنیم سعی بر این داریم تا از استایل افراد مختلف تقلید کنیم یا با ترکیب آن ها استایلی زیبا داشته باشیم.

بسیار اوقات، برخی از برندهای معروف و محبوب نیز از استایل های خیابانی بهره می برند و مجموعه های خود را بر اساس موارد کاربردی مورد استفاده مردم در خیابان طراحی می کنند.

معمولا برندهای معروف تی شرت، سویشرت، کفش ورزشی و شلوار را با مواد مختلف طراحی و تولید می کنند که اقلامی هستند که در استایل های خیابانی بر اساس ترندهای جذاب هر فصل استفاده می شوند و سپس وارد بازار می شوند.

استایل خیابانی مردانه

استایل خیابانی مردانه

ایجاد و ساخت یک استایل خیابانی کاملا شخصی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای ساخت یک استایل خیابانی ابتدا باید فرم بدن خود را مورد بررسی قرار دهید و سپس می توانید با در نظر گرفتن بودجه و موقعیت مورد نظر و به کار بردن سلیقه شخصی با ترکیب آیتم های مختلف یک استایل خیابانی ایجاد کنید.

فراموش نکنید هر چقدر که استایل افراد به مرور زمان قابل تغییر باشد هویت هر یک از آن ها در استایلشان منعکس می شود و نشان دهنده طرز تفکر و سلیقه شخصی هر یک از آنها است.

استایل خیابانی دخترانه

استفاده از دامن چین دار در بین خانم ها بسیار محبوب است و به یکی از مهم ترین ترندها در فصل بهار و تابستان تبدیل می شود. با پوشیدن یک کفش اسپرت و دامن چین دار می توانید یک استایل خیابانی شیک ایجاد کنید. با پوشیدن کت های جین و شلوارهای گشاد و جین استایل بهاری خود را کامل کنید.

استایل خیابانی چیست

استفاده از پیراهن های چهارخانه یا پیراهن های سایز بزرگ با تی شرت سفید و جین مامان استایل خیابانی جذابی ایجاد می کند. پوشیدن ژاکت های بهاری با شلوار جین پیله ای، بلوزهای فنری و جین جین یا مامان جین، کت و شلوار با شلوار نسبتا پهن تر، پیراهن های چین دار بلند ایده هایی برای استایل خیابانی هستند.

شاخصه های مهم استایل خیابانی

استایل های خیابانی در واقع یک سبک خاص از لباس هستند که در بسیاری از موارد زیبا و راحت به نظر می رسند و برای رفتن به قرارهای دوستانه مختلف، خرید و پیاده روی طولانی مناسب هستند.

با این سبک از استایل ها، می توانید ظاهری منحصر به فرد و سبکی راحت داشته باشید. در قسمت زیر به ترفندهای جذاب برای داشتن استایل خیابانی می پردازیم.

ترکیب آیتم های مینیمال و ساده با آیتم های شلوغ

شما می توانید برای داشتن این سبک استایل پارچه های شلوغ را با پارچه های خلوت و ساده ترکیب کنید. با این کار می توانید یک جلوه بصری زیبا ایجاد کنید.

به عنوان مثال می توانید یک مانتو طرح دار را با یک شومیز و شلوار ساده ست کنید. با استفاده از یک کفش لوفر با ترکیب رنگی سایر آیتم های استایلتان و یک کیف مورب استایلی کامل و جذاب خواهید داشت.

استایل خیابانی دخترانه

راحتی در استایل خیابانی حفظ شود

استایل های خیابانی معمولا برای رفت و آمدهای طولانی و قرارهای دوستانه مناسب هستند به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب آیتم های این نوع استایل ها به راحتی لباس هایتان توجه بالایی داشته باشید تا هنگام پیاده روی در مسیرهای طولانی موجب خستگی شما نشود و راحتی را برایتان فراهم سازد.

به عنوان مثال انتخاب یک کفش اسنیکرز به شما کمک می کند تا استایل جذابی داشته باشید و مدت زمان طولانی پیاده روی کنید.

استفاده از این کفش ها به همراه یک شلوار جین یا دامن های بلند زنانه بسیار زیبا و جذاب خواهد بود و راحتی را برایتان فراهم خواهد کرد.

تناسب و هماهنگی رنگ در استایل خیابانی

همانطور که می دانید در دنیای مد هارمونی در رنگ ها وجود ندارد، اما انطباق و هماهنگی رنگ ها در سبک های مختلف باعث ایجاد جلوه بصری و هماهنگی در کل سبک می شود، به همین دلیل سعی کنید حداقل یک رنگ داشته باشید. در مانتو و کاغذ خود را برای انتخاب کیف و کفش در نظر بگیرید. البته خود را به این قانون محدود نکنید. شما می توانید با دانستن قوانین تنظیم به ایجاد یک استایل مناسب و زیبا کمک کنید.

در استایل تان یک آیتم منحصر به فرد داشته باشید

برای داشتن یک استایل خیابانی خاص سعی کنید از یک آیتم منحصر به فرد استفاده قرار دهید. برای این کار می توانید از یک کیف طرح دار یا یک گردنبند بلند بر روی لباس، یک شال یا روسری طرح دار، یک کفش با طراحی خاص و البته متناسب با سایر آیتم های استایل تان مورد استفاده قرار دهید. استفاده از عینک های زیبا و ترند روز یا عینک های مخصوص شب نیز گزینه مناسبی شناخته می شوند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x