فیلم و سریال

زمان انتشار انیمیشن درون بیرون 2 (Inside Out)؛احساس های جدید در ذهن رایلی!

انیمیشن درون بیرون بعضی از احساس‌های دختری به اسم رایلی ازجمله شادی، غم، ترس، نفرت و خشم را به تصویر می کشد که در ذهن او وجود دارند.

به گزار پارت نیوز؛ طبق گزارشات احساس‌های بیشتری در قسمت دوم انیمیشن درون بیرون Inside Out به داستان اضافه خواهد شد.

خلاصه داستان انیمیشن درون بیرون 2

فیلم جدید بر نوجوانی رایلی تمرکز دارد و احساسات جدید و ماجراجویی‌های تازه‌ای را به نمایش خواهد گذاشت.

پولر در مصاحبه‌اش با پیپل درباره‌ی داستان فیلم صحبت کرد: «در پایان فیلم اصلی، شادی یک لحظه‌ی فوق‌العاده را تجربه می‌کند که در آن به خودش می‌گوید بالاخره همه‌چیز همان‌طور است که باید باشد. بعد دکمه‌ی بزرگ بلوغ را می‌بینیم و احساسات از خودشان می‌پرسند باید فشارش بدهیم؟ ما آن دکمه را در فیلم دوم خواهیم فشرد. این قصه از بعضی جهات نیازمند یک دنباله بود و ما داریم آن را می‌سازیم.»

زمان اکران انیمیشن درون و بیرون

«درون و بیرون ۲» چه زمانی اکران منتشر می شود؟

انیمیشن Inside Out در چهاردهم ژوئن سال ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

بازیگران انیمیشن درون بیرون 2

در این بخش با صداپیشگان کارتون درون و بیرون محصول 2024 آشنا خواهیم شد.

ایمی پولر در نقش شادی

ایمی پولر در نقش شادی

ایمی پولر (Amy Poehler) بازیگر، کمدین، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است که در تاریخ 16 سپتامبر 1971 برابر با 25 شهریور 1350 در ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله Golden Globe و Primetime Emmy دریافت کرده است.

از جمله معروف‌ترین نقش‌هایی که  این هنرمند بازی کرده است می‌توان کاراکتر لزلی نوپ (Leslie Knope) در سریال Parks and Recreation را معرفی کرد. ایمی پولر در انیمیشن درون بیرون 2 در نقش کاراکتر شادی (Joy) حضور داشته است. با وجود این که این کاراکتر می‌خواهد رایلی همیشه شاد باشد او با این موضوع روبرو می‌شود که باید به او اجازه بدهد احساس‌های مختلف دیگری را نیز تجربه کند.

فیلیس اسمیت در نقش غم

فیلیس اسمیت در نقش غم

فیلیس اسمیت (Phyllis Smith) بازیگری آمریکایی است که در تاریخ 15 آگوست 1949 برابر با 24 مرداد 1328 در سینت لوئیس (St. Louis) در میزوری (Missouri) متولد شد.

از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Office را نام برد که در آن کاراکتر هم‌نام خود را بازی کرده است. فیلیس اسمیت در انیمیشن Inside Out 2024 ایفای نقش کاراکتر غم (Sadness) را بر عهده داشته است. وقتی رایلی مجبور می‌شود با خانواده‌اش به سانفرانسیسکو (San Francisco) نقل مکان کند، برای اولین بار غم واقعی را تجربه می‌کند.

لوئیس بلک در نقش خشم

لوئیس بلک در نقش خشم

لوئیس بلک (Lewis Black) استندآپ کمدین و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 30 آگوست 1948 برابر با 8 شهریور 1327 در واشنگتن (Washington) متولد شد. او در تعدادی از قسمت‌های SpongeBob SquarePants به عنوان صداپیشه مهمان حضور داشت.

لوئیس بلک در کارتون درون و بیرون ۲ در نقش کاراکتر خشم (Anger) بازی کرده است. این کاراکتر یکی دیگر از احساس‌های رایلی است که به فریاد زدن و با عصبانیت حرف زدن با دیگران علاقه دارد. همان طور که در قسمت دوم انیمیشن Inside Out رایلی وارد سال‌‌های نوجوانی خود می‌شود، نقش این کاراکتر به عنوان یکی از احساس‌ها در کنار شادی، غم و سایر احساس‌هایی که اضافه خواهند شد بیشتر مشخص می‌شود.

دایان لین در نقش مادر رایلی

دایان لین در نقش مادر رایلی

دایان لین (Diane Lane) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 22 ژانویه 1965 برابر با 2 بهمن 1343 در New York City متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب شده است. دایان لین در تعدادی از فیلم‌های زک اسنایدر (Zack Snyder) از جمله Man of Steel محصول سال 2013 و Batman v Superman: Dawn of Justice محصول سال 2016 و Justice League محصول سال 2017 و Zack Snyder’s Justice League محصول سال 2021 در نقش مارتا کنت (Martha Kent) حضور داشته است.

او در انیمیشن درون بیرون 2 به ایفای نقش کاراکتر مادر رایلی (Riley’s Mom) پرداخته است که در قسمت اول انیمیشن درون و بیرون در فهمیدن این که در ذهن دخترش چه می‌گذرد مشکل دارد چون هر یک از اعضای خانواده آن‌ها با موضوع رفتن به شهر دیگری برای زندگی به روش خود برخورد کردند.

ویلیام توماس هیدر در نقش ترس انیمیشن درون بیرون

نقش ترس در انیمیشن درون بیرون 2

ویلیام توماس هیدر جونیور متولد ۷ ژوئن ۱۹۷۸ برابر با 17 خرداد 1357 یک کمدین، بازیگر، کارگردان و نویسنده تلویزیونی آمریکایی است. هیدر به دلیل حضور هشت ساله‌اش در سریال طنز و اسکچ شبکه NBC از سال 2005 تا 2013 توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد که برای آن چهار نامزدی جایزه امی Primetime و یک جایزه Peabody دریافت کرد. او به‌خاطر برداشت‌هایش و به‌ویژه به‌خاطر کارش در بخش‌های به‌روزرسانی آخر هفته، جایی که او در نقش استفان مایرز، راهنمای تور کلوپ شبانه نیویورک پر زرق و برق بود، شناخته شد.

هیدر سریال کمدی تاریک بری (2018-2023) را با الک برگ خلق کرد و علاوه بر آن نقش بری برکمن را بازی کرد. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان فعالیت می‌کند و تلاش‌هایش برای او هشت نامزدی جایزه امی را برای سریال به ارمغان آورده است. او برنده دو جایزه متوالی، برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی شد.

به دلیل این که هنوز از بازیگران دیگر انیمیشن Inside Out 2 اطلاع نداریم، نام‌های بعضی از بازیگران دیگری که در قسمت اول این انیمیشن حضور داشتند بیان می‌کنیم:

کیتلین دیاس (Kaitlyn Dias) در نقش رایلی اندرسن (Riley Andersen)
کایل مک لاکلن (Kyle MacLachlan) در نقش پدر رایلی (Riley’s Dad)
میندی کِی‌لینگ (Mindy Kaling) در نقش نفرت (Disgust)

سخن پایانی

در این مقاله مختصر به بررسی انیمیشن درون بیرون ۲ به طور مختصر پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. آیا فصل اول این سریال را تماشا کرده اید؟ شما می توانید نظرتان را درمورد این سریال با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x