مد

ایده های ترند برای ست کردن مانتو سفید

ست کردن مانتو سفید، مناسب روزهای گرم سال است. زمانی که به فصل گرما می رسیم، نوبت به پارچه های سفید و رنگ روشن می رسد.

به گزارش پارت نیوز؛ امروزه با توجه به دنیای مد و استایل؛ ست کردن مانتو سفید کمی دشوار شده است. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا یک استایل زیبا با مانتو سفید داشته باشید.

ایده های ترند برای ست کردن مانتو سفید

امروزه افراد به دنبال رنگ های شاد و تابستانی برای روزهای گرم هستند. و رقابیت بین طراحان لباس بسیار بالا رفته است، زیرا افراد همیشه خواهان زیبا ترین مد و استایل هستند.

ست کردن مانتو سفید نخی با شلوار پارچه ای

مانتو سفید همراه شلوار پارچه ای ترکیبی زیبا و دوست داشتنی است. شما با این مانتو هر رنگ شلواری که دوست دارید می توانید استفاده کنید. زیرا با رنگ سفید تقریبا تمام رنگ ها زیبا می شوند.

ست کردن مانتو کتی سفید

مانتو کتی سفید حالت مجلسی دارد و بیشتر برای مهمانی و عروسی مناسب است. شما برای کت سفید بهتر است از شلوار با رنگ نود یا سیری رنگ و سفید استفاده کنید. همچنین شال مناسب این رنگ شفید و نود رنگ است که با تاپ سفید ترکیبی زیبا و دوست داشتنی می شود.

ست کردن مانتو سفید با شلوار بگ و نیم بگ

مانتو سفید شما اگر قد کوتاه داشته باشد، بهتر است که شلوار بگ یا نیم بگ با آن بپوشید همچنین با شلوار بگ کتونی یا صندل راحتی هم می توانید بپوشید و در اینجا به دلیل اسپرت بودن شلوارتان، شال هر رنگی که دوست داشته باشید می توانید استفاده کنید.

ست کردن مانتو سفید با شلوار کتان

ست کردن مانتو سفید اسپرت

مانتو سفید و شلوار کتان هم گزینه خوبی است. شما اگر شلوار خود را به صورت نیم بگ استفاده کنید. جذابیت بیشتری به استایل خود داده اید.

شومیز مانتویی سفید همراه دامن

شومیز مانتویی به دلیل اینکه قد کوتاهی دارد باید همراه دامن پوشیده شود. شما برای این کار  می توانید از دامن سفید یا رنگ شاد دیگری استفاده کنید که همراه شال روشن ترکیب خوبی به شما خواهد داد.

ست کردن مانتو سفید مجلسی با کفش مناسب

مانتو سفید شما اگر مجلسی باشد باید باید با صندل های مجلسی یا کفش های پاشنه بلند رنگ نود استفاده کنید. تا زیبایی بیششتری به لباس شما بدهد. همچنین شما از شال حریر می توانید بریا تیپ مجلسی خود استفاده کنید.

شال و روسری مناسب مانتو سفید

مانتو سفید یک رنگ خنثی است، برای هماهنگی با آن می توانید از هر رنگی به جز کرم استفاده کنید.

می توانید این مانتو را با روسری و شال های رنگی روشن ترکیب کنید. این مانتو را می توانید با روسری ها و شال های تیره مانند سرمه ای، گیلاسی، سبز و غیره ست کنید.با استفاده از روسری و شال های سفید رنگ می توانید ترکیب جالبی ایجاد کنید.

می توانید جنس مانتو خود را با شال و روسری ست کنید. اگر کت شما طرح دار و طرح دار است، آن را با روسری ها و شال های ساده ست کنید. اگر لباس شما ساده است، آن را با دامن و شلوارک ترکیب کنید.

اکسسوری های مناسب با مانتو سفید

ست کردن مانتو سفید

بهتر است با ژاکت سفید از اکسسوری های زیبا و شیک استفاده کنید. اگر استایل تک رنگ می خواهید، از لوازم جانبی و جواهرات روشن استفاده نکنید. اکسسوری های مو مرواریدی می توانند انتخاب خوبی برای تکمیل استایل تک رنگ سفید باشند.

ست کردن مانتو سفید با شومیز های رنگی

شما مانتو سفید خود را می توانید با شومیز یا تاپ های رنگی در زیرش می توانید استفاده کنید. شومیزهای رنگی اگر طرح های مختلفی هم داشته باشد باعث زیبایی بیشتر می شود.

رنگ‌های ست با مانتو سفید

جهت ست کردن مانتو سفید با رنگ‌های مختلف، بهتر است به فصلی که قرار است مانتو را بپوشید دقت کنید. به عنوان مثال در فصل بهار می‌توانید مانتو سفید خود را با رنگ‌های پاستیلی یا سرکه‌ای ست کنید.

در فصل تابستان نیز پوشیدن مانتوی سفید همراه با رنگ‌های قرمز، انواع آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه‌ ای، جلوه ویژه‌ ای به استایل شما خواهد داد.
استفاده از بارانی‌های سفید همراه با رنگ‌های نارنجی، قهوه‌ای، آبی و سرکه‌ ای در فصل پاییز زیبایی خاص خود را دارد.
برای فصل زمستان هم استفاده از رنگ‌هایی مانند آبی کاربنی، بنفش، خاکستری و مشکی در کنار مانتو سفید ترکیب بسیار زیبایی خواهد شد.

ست کردن مانتو سفید اورسایز

مانتوهای اورسایز که به صورت گشاد و بلند دوخته می‌شوند، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارند. برای ست کردن این مانتو می‌توانید آن را با کتانی و شلوارهای چسبان بپوشید. استفاده از یک کیف اسپرت یک طرفه یا کیف شانه‌ ای بزرگ، استایل شما را بی‌ نظیر خواهد کرد.
جهت استفاده از این مدل مانتو در مهمانی‌های خانوادگی، می‌توانید آن را به صورت (Dress) بپوشید. یعنی از یک کمربند پهن جهت زیبایی بیشتر آن استفاده کنید.

ست کردن مانتو سفید مشکی

گاهی اوقات ممکن است طراحان لباس، در دوخت مانتو، در کنار رنگ سفید، از رنگ مشکی هم استفاده کنند. در این صورت مانتو جلوه بیشتری پیدا می‌کند. در ست کردن مانتو سفید مشکی بهتر است از شلوارهای مشکی یا سفید استفاده کنید. رنگ شال یا روسری را هم با رنگ شلوار ست کنید در این صورت یک استایل دخترانه زیبا برای خود ایجاد می‌کنید.

ست کردن مانتو سفید با کیف و کفش

ست کردن مانتو سفید با کیف و کفش بستگی به سلیقه شما دارد. اما در رنگ بندی در فصل تابستان بهتر است که رنگ های روشن را استفاده کنید تا جذابیت بیشتری را به شما بدهد.

البته رنگ‌های مشکی، سرکه‌ ای، طلایی و نقره‌ ای برای کیف و کفش‌های همراه با مانتو سفید بسیار مناسب هستند. داشتن یک تیپ تابستانی و راحت، استفاده از کتانی‌ها و صندل‌ها در کنار کیف‌های بندی گزینه مناسبی هستند.

در مقابل بهتر است همراه با مانتو سفید مجلسی از کفش‌های پاشنه بلند در رنگ‌های مختلف و کیف‌های شانه‌ای کوچک یا کیف دستی فلزی در رنگ‌های براق استفاده کرد. در فصل پاییز نیز بارانی‌های سفید رنگ را می‌توان با بوت‌های بلند و پاشنه بلند یا جوراب شلواری همراه با بوت انکل پوشید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x