سلبریتی ها

بازیگر نقش میثم (پسر مالک) در زخم کاری کیست؟ + حواشی

این روزها مرتضی امینی تبار با بازی در نقش میثم پسر مالک توجهات را به خود جلب کرده است.

به گزارش پارت نیوز؛ مرتضی امینی تبار بازیگر نو ظهوری است که در سریال زخم کاری نقش پسر مالک را ایفا می کند. در ادامه به زندگینامه نقش میثم، پسر مالک در سریال زخم کاری خواهیم پرداخت.

زندگینامه مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار

مرتضی امینی تبار متولد ۱۳ مرداد ۱۳۷۸ در قم است. وی اصالتا افغانی می باشد و در آثاری با نام زخم کاری 1، زخم کاری 2 یا همان زخم کاری بازگشت به ایفای نقش پرداخته و دیده شده است.

این بازیگر جوان توسط محمدحسین مهدویان وارد عرصه بازیگری شد. حضور در سریال زخم کاری و همکاری با بازیگران مطرحی از جمله جواد عزتی و رعنا آزادی ور توانسته او را به چهره مطرح بازیگری تبدیل کند و سکوی پرتاب او به سمت شهرت در زمینه بازیگری شود.

خانواده مرتضی امینی تبار

خانواده مرتضی امینی تبار

او اگرچه این بازیگر در قم متولد شده، اما از مهاجران افغانستانی بوده و پدر و مادرش تاجیک افغان هستند. این بازیگر جوان یک خواهر به نام لیلا دارد.

سوابق بازیگری

مرتضی امیری تباربازیگری را از تئاتر به صورت حرفه ای شروع کرد. او در سن ۱۸ سالگی وارد در رشته بازیگری مشغول به تحصیل شد. در حال حاضر فقط در سریال زخم کاری نقش افرینی کرده است. معروف ترین اثر تئاتری مرتضی امینی تبار “چهل لم” به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر پیشوایی است.

او در فعالیت های هنری خود در جایی گفته : پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغانستانی هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد.

بصورت حرفه ای از مرداد ماه ۱۳۹۷ با نمایش «راز بقاء» به کارگردانی صالح علوی زاده بروی صحنه رفت سپس در نمایش «بی مکان» به کارگردانی لعبت شعار بازی کرد در ادامه با نمایش «چهلم» از امیر پیشوایی و «مشاهیر» از افشین واعظی هم بخوبی جای خود را در تئاتر مستحکم کرد.

فیلم های مرتضی امینی تبار

متاسفانه وی تا به حال در هیچ فیلم سینمایی بازی نکرده است.

بیوگرافی مرتضی امینی تبار

بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست؟

مرتضی امینی تبار در نقش میثم پسر مالک در زخم کاری حضور دارد. میثم عاشق مائده دختر ناصر است و آنها روزهای عاشقانه را در حالی پشت سر می گذارند که نمی دانند پدرانشان با هم دشمن هستند و مالک پدر بزرگ مائده را به قتل رسانده است. بازی خوب و بسیار خیره کننده او توانسته نظر مخاطبان را جلب کند و در کنار سارا حاتمی درخشش خوبی داشته باشد.

مرتضی امینی تبار در این سریال با بازیگران مطرحی چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (بازیگران خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی … همبازی شده است

مصاحبه با مرتضی امینی تبار

او در فعالیت های هنری خود در جایی گفته: : پدر و مادرم از اقوام تاجیک افغانستان هستند و ۲۵سال پیش ساکن ایران شدند. ۱۵ساله که بودم به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شدم و بعد از آن، بازیگری تئاتر را در قم شروع کردم. تقریبا هر کجا که کار کردم، همه می‌دانستند من افغانستانی هستم و مشکل چندانی هم پیش نمی‌آمد.

بصورت حرفه ای از مرداد ماه ۱۳۹۷ با نمایش «راز بقاء» به کارگردانی صالح علوی زاده بروی صحنه رفت سپس در نمایش «بی مکان» به کارگردانی لعبت شعار بازی کرد در ادامه با نمایش «چهلم» از امیر پیشوایی و «مشاهیر» از افشین واعظی هم بخوبی جای خود را در تئاتر مستحکم کرد

او درباره نحوه انتخاب برای نقش میثم می گوید: آقای «کیومرث مرادی» استاد تئاتری ام که نزد ایشان شاگردی کرده ام به من پیشنهاد حضور در تست نقش میثم سریال زخم کاری را داد من بدون اینکه بدانم این نقش برای چه کاری و کدام کارگردان هست پذیرفتم ویدیویی از بازی من گرفتند و به آقای مهدویان داده بودند و خدا خواست و ایشان هم دوست داشتند ، به این ترتیب برای نقش میثم انتخاب شدم.

مرتضی امینی تبار در زخم کاری

آقای محمدحسین مهدویان (کارگردان) را تا روزی که به دفتر ایشان رفتم ، ندیده بودم اما هر کدام از آثار ایشان را چهار یا پنج بار دیده بودم وقتی اولین بار به دفتر ایشان رفتم و پروژه زخم کاری را دیدم ، قلبم وایستاد و اصلا فکر نمی کردم برای این سریال انتخاب شده باشم من در جهان تصویر دنبال نقشی می گشتم که حتی ۱۰ دقیقه باشد.

بعد از انتخابم برای نقش میثم گفتند که من و خانم سارا حاتمی باید سوارکاری یاد بگیریم برای همین چندین جلسه تمرین سوارکاری داشتیم همه تصویر می کنند من سوارکار ماهری هستم درحالی که این اسب روز اول سوارکاری من را زمین انداخت و به شدت آسیب دیدم.

آقای مهدویان (کارگردان زخم کاری) را فرمانده صدا می کنم ، او یک پدر و استاد بی نظیر و کارگردان کاربلد و یک آدم حسابی حرفه ای است روزی نبود که آقای مهدویان را بغل نکنم و به او نگویم که چقدر دوستش دارم، افتخار می کنم مُهر شاگردی او را بر پیشانی ام دارم.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی زندگی نامه مرتضی امینی تبار پرداختیم. نظرشما درمورد سریال زخم کاری و بازی این بازیگر جوان چیست؟ شما می توانید در بخش دیدگاه ها نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x