فیلم و سریال

داستان، زمان پخش و بازیگران زخم کاری 2 « بازگشت»

با توجه به خبرهای منتشره، فیلمبرداری فصل دوم سریال زخم کاری یا همان زخم کاری 2 با نام فرعی «بازگشت» آغاز شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال زخم کاری 2 «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند. در این مطلب به زمان پخش، داستان، بازیگران احتمالی و عوامل سریال زخم کاری 2 «بازگشت» خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

بازیگران زخم کاری 2

هنوز اطلاعات دقیقی از زخم کاری 2 منتشر نشده است اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم. مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

فیلمنامه زخم کاری 2

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌ قلم گروهی از نویسندگان، شامل: میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

عوامل فصل دوم سریال زخم کاری

کارگردان زخم کاری - محمد حسین مهدویان

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.

زخم کاری 2 « بازگشت» کی پخش می شود؟

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید می‌شود و قرار است به زودی توسط این پلتفرم منتشر شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این سریال با طی کردن سریع مراحل فیلمبرداری، در نوبت پخش قرار می‌گیرد و هیچ بعید نیست که تا قبل پاییز ۱۴۰۲ منتشر شود.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد پیش بینی می‌شود این سریال پیش از پایان سال 1402 منتشر شود و همانند فصل قبل نقش اول این فصل هم جواد عزتی باشد. باید منتظرماند و دید اثر درحال ساخت محمد حسین مهدویان چگونه نظر مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x