پیشرفت شخصی

روز مادر هدیه چی بخریم؟/15 ایده ناب و مادر پسند!

مقام مادر برای همه افراد در تمام بسیار ارزشمند است در این روز بسیاری از افراد از خود می پرسند روز مادر هدیه چی بخریم؟

به گزارش پارت نیوز؛ با نزدیک شدن به روز مادر، همه ما به این فکر می کنیم که چگونه از مادران خود قدردانی کنیم و چه راهی بهتر از خرید یک هدیه زیبا. اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که روز مادر هدیه چی بخرم؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روز مادر 1402 چه روزی است؟

در سال 1402، 13 دی ماه روز مادر خواهد بود. بنابراین، زمان زیادی هم برای خرید هدیه باقی نمانده است.

بهترین ایده ها برای کادو روز مادر

در این بخش تعدادی هدیه مناسب برای روز مادر را معرفی می کنیم. این هدیه ها معمولاً نیاز های متداول را شامل می شوند و چیز هایی هستند که ممکن است به راحتی به ذهن شما برسد. مزیت بزرگ چنین هدایایی کم ریسک بودن آن ها است. یعنی به احتمال خیلی زیاد مورد پسند واقع می شوند.

1. زیورآلات

جواهرات مختلف هدیه ای جذاب و خاطره انگیز برای همه خانم هاست. گردنبند، دستبند و انگشتر می توانند انتخابی بی نظیر برای هدیه روز مادر باشند. البته اگر بخواهید زیورآلات طلا بخرید، قطعاً باید پول بسیار زیادی بپردازید. به همین دلیل است که پدرها معمولاً چنین هدایایی می خرند. در فرهنگ ما روز مادر روز زن نیز هست و مردها می توانند برای همسرانشان هدایای طلا بخرند. علاوه بر این زیورآلات نقره جلوه و زیبایی خاصی دارند و می توانید با هزینه مناسب تری آن را خریداری کنید.

هدیه روز مادر

2. کیف و کفش

در پاسخ به سوال روز مادر هدیه چی بخریم؟ می توان گفت کیف و کفش. از دیگر انتخاب های خوب برای هدیه دادن به مادران می توان به انواع کیف و کفش اشاره کرد. یک کفش پیاده روی راحت و مناسب می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. فرقی نمی کند مادرتان شاغل باشد یا خانه دار، یک کفش راحت می تواند به او کمک زیادی کند. حتی اگر مادرتان خیلی پیر است، می توانید با یک کفش طبی راه رفتن را برای او راحت کنید. همچنین خانم ها همیشه وسایل زیادی با خود حمل می کنند و به یک کیف جادار نیاز دارند. به همین دلیل خرید کیف در سایزهای مختلف می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

3. عطر و ادکلن

عطر و ادکلن ها برای هر مناسبتی یک هدیه بی دردسر و راحت هستند. البته به شرط آنکه بدانید طرف مقابل شما از چه نوع رایحه هایی خوشش می آید. در این صورت کار شما بسیار راحت است. یک عطر با بوی خوشایند تهیه می کنید. حالا هدیه ای دارید که هم از نظر ظاهری جذاب است و هم بسیار کاربردی است. اگر توان صرف هزینه زیاد را دارید به سراغ عطر های فرانسوی بروید. در غیر این صورت، عطر های تولید امارات هم می توانند گزینه مناسبی باشند. در خرید عطر و ادکلن به کیفیت، ماندگاری و پخش بو توجه کنید.

4. محصولات مراقبت از پوست و مو

با افزایش سن و وارد شدن به میانسالی، پوست و موی ما به مراقبت بیشتری نیاز دارد. این مراقبت ها عمدتاً شامل جلوگیری از ریزش و سفیدی مو، جلوگیری از چین و چروک پوست یا کاهش آنها، مبارزه با لکه های پوستی و شاداب نگه داشتن پوست و مو است. بر این اساس، می توانید از محصولات مراقبت از پوست، هدیه روز مادر را انتخاب کنید. سرم های مختلف، کرم های دور چشم، ماسک مو و … می توانند گزینه های شما باشند.

5. لوازم آرایش

زنان در هر سنی از زیبایی لذت می برند و داشتن ظاهری جذاب برای آنها مهم است. بنابراین می توانید هدیه خود را از بین لوازم آرایشی مختلف انتخاب کنید. البته این فقط در صورتی است که مادرتان دوست داشته باشد آرایش کند. در انتخاب لوازم آرایشی به رنگ هایی که مادرتان استفاده می کند توجه کنید. برخی از زنان آرایش رنگارنگ و برخی دیگر رنگ های ملایم را دوست دارند.

اگر در انتخاب لوازم آرایشی سردرگم هستید، کیت رنگ مو می تواند نجات دهنده باشد. اگر مادرتان تارهای سفیدی در موهایش دارد، می توانید یک رنگ موی مناسب به او هدیه دهید. همچنین خرید مرطوب کننده ها و ضدآفتاب ها هم انتخابی کم خطر و هم هدیه ای ارزان قیمت روز مادر است. زیرا اکثر افراد از این محصولات استفاده می کنند.

6. لباس

پیشنهاد بعدی ما برای هدیه روز مادر، خرید لباس است. پوشاک خود یک حوزه وسیع با تنوع بسیار بالا را شامل می شود. انتخاب از میان لباس های مختلف می تواند به نیاز ها و البته سلیقه مادر شما بستگی داشته باشد. در کل، خرید شال و روسری یا لباس ها و پیراهن های فری سایز می تواند گزینه مناسب تری باشد. مثلاً خرید شلوار کمی سخت است چون باید سایز دقیق را بدانید و انتخاب مناسبی داشته باشید. در هر صورت اگر انتخاب شما لباس است، به یاد داشته باشید که همیشه زیبایی در سادگی است.

7. ساعت مچی

ساعت یک هدیه کلاسیک و البته بسیار دوست داشتنی است. خرید یک ساعت مجلسی استیل می تواند هدیه بی نظیری برای مادر شما باشد. اصولاً ساعت ها نقش پر رنگی در استایل های مختلف ایفا می کنند. پس اگر مادر شما به خوشتیپی اهمیت می دهد، حتما ساعت مچی را در بین هدایای احتمالی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر مادرتان به صورت روزمره از ساعت ستفاده می کند، ساعت های اسپورت با بند چرمی انتخاب بهتری هستند.

8. عینک آفتابی

در پاسخ به سوال روز مادر هدیه چی بخریم؟ می توان گفت عینک آفتابی. در دهه های گذشته، عینک آفتابی یک وسیله لاکچری و منحصر به فرد بوده که همه افراد از آن استفاده نمی کردند. امروزه همه ما می دانیم که عینک های آفتابی علاوه بر جذابیت بخشیدن به استایل ما نقش بسیار مهم تری نیز دارند. محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر آفتاب کاری است که عینک آفتابی برای ما انجام می دهد. شما هم می توانید برای مراقبت از چشم های مادرتان یک عینک مناسب تهیه کرده و به او هدیه بدهید.

روز مادر چی بخریم

9. تلفن همراه یا لوازم دیجیتالی دیگر

تلفن همراه امروزه یکی از ضروری ترین نیازهای همه است. کمتر کسی پیدا می شود که تلفن همراه مناسب نداشته باشد. اما می‌توانید برای مادرتان یک تلفن همراه مدرن‌تر تهیه کنید. این مورد نیز در دسته هدایای گران قیمت قرار می گیرد. با این حال می توانید با بررسی گوشی های با کیفیت زیر 20 میلیون خرید خوبی داشته باشید. اگر مادرتان به تلفن همراه جدید نیاز ندارد یا بودجه کافی برای این هدیه ندارید، می‌توانید هندزفری، گارد و سایر لوازم جانبی را به عنوان جایگزین در نظر بگیرید.

10. گل طبیعی کادو روز مادر ارزان

گل های طبیعی نماد زندگی هستند و به افراد انرژی مثبت می بخشند. اگر خواستید برای هدیه روز مادر گل بخرید، بهتر است گل های آپارتمانی با گلدان را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. البته، چند شاخه گل رز یا نرگس یا هر گلی که مادرتان دوست دارد هم می تواند هدیه ای جذاب باشد. گل ها را می توانید در کنار یک کادو دیگر هم قرار دهید. اینگونه جلوه هدیه شما بیشتر می شود.

11. کتاب

اگر مادر شما از مطالعه کردن لذت می برد، بدون فکر کردن بیش از حد، یک کتاب مناسب انتخاب کنید. این که کتاب خریداری شده چه موضوعی داشته باشد کاملاً به علایق مادرتان برمی گردد. کتاب های شعر، رمان و کتاب های فلسفی می توانند انتخاب هاب خوبی باشند. فراموش نکنید که در صفحه اول کتاب یک دلنوشته بنویسید و به مادر خود ابراز عشق کنید. به این ترتیب، هربار که کتاب را ورق می زند به شما و محبتتان فکر می کند.

هدیه روز مار

12. ماگ سفارشی

ماگ ها امروزه به محصولات پر طرفداری تبدیل شده اند. شما هم برای هدیه روز مادر می توانید یک ماگ تهیه کنید. البته، این امکان را هم دارید که با یک جمله یا یک تصویر سفارشی، این محصول را به یک کادو ویژه و منحصر به فرد تبدیل کنید.

13. وسایل تزئینی و شمع

مجسمه ها، شمع های تزئینی، تابلو های نقاشی، آباژور و وسایلی از این دست هم می توانند هدیه های ماندگار و البته مناسب باشند. این موارد از جمله کادو روز مادر ارزان به شمار آمده و به راحتی قابل تهیه اند. اگر دکوراسیون خانه برای مادرتان اهمیت دارد و می دانید از اقلام دکوری و تزئینی خوشش می آید این وسایل از بهترین گزینه های شما برای خرید به شمار می آیند.

14. صنایع دستی

در پاسخ به سوال روز مادر هدیه چی بخریم؟ می توان گفت صنایع دستی. یکی از هدیه های جذابی که می توانید برای روز مادر خریداری کنید، لوازم سنتی و صنایع دستی است. تابلو فرش های دستباف، ترمه، ظروف نقره و مینا کاری، خاتم کاری و منبت و محصولات بسیار دیگری در این گروه قرار می گیرند. با توجه به بودجه خود و سلیقه مادرتان می توانید از بین این محصولات هدیه خود را انتخاب کنید.

15. لوازم پزشکی و سلامتی

این مورد را بیشتر به کسانی پیشنهاد می دهیم که مادران آن ها کمی پا به سن گذاشته اند و لازم است وضعیت سلامت آن ها کنترل شود. دستگاهه ای تست قند خون، فشار سنج های دیجیتال ، دستگاه های بخور، تصفیه کننده های هوا و.. می توانند خرید های کاربردی و خوبی باشند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x