مسکن

قیمت آپارتمان نقلی 70 متری در پرند چقدر است؟

قیمت خرید آپارتمان 70 متری در پرند به شرح زیر می باشد.

به گزارش پارت نیوز؛ پرند از شهرهای جدید اطراف تهران است که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مسیر آزادراه‌های تهران_ساوه و تهران_قم قرار دارد. در این گزارش قیمت خانه 70 متری را بررسی کردیم.

مقرون به صرفه بودن قیمت آپارتمان نسبت به سایر شهرهای اطراف پایتخت، آب و هوای تمیز و پاک و همچنین رونق کارگاه‌های عمومی و تخصصی در پرند بسیاری از افراد را برای خرید ملک در این شهر ترغیب کرده است.

آپارتمان 70 متری یک خواب در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در فاز صفر شهر پرند با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در طبقه اول ساختمان قرار گرفته است. این واحد یک خواب است و از امکاناتی چون پارکینگ و انباری بهره می‌برد. همچنین، با سند تک برگ آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان 70 متری نورگیر در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در ۲ شهر پرند 1 میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان یک خواب از دو طرف نورگیر است و دسترسی خوبی به مراکز خرید، فروشگاه‌ها و مراکز درمانی، آموزشی و رفاهی دارد. واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است.

آپارتمان 70 متری خوش نقشه در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در پرند با قیمت 1 میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه ششم یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، انباری و پارکینگ برخوردار است. این آپارتمان خوش نقشه، ساخت ۱۳۹۷ است و دارای سند تک برگ و قابل استعلام است.

آپارتمان 70 متری دو خواب در پرند

یک آپارتمان ۷۰ متری در فاز ۵ شهر پرند با قیمت 1 میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دارای دو اتاق خواب است. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان واقع شده و از آسانسور استفاده می‌کند. پارکینگ این آپارتمان در محوطه باز مجتمع قرار گرفته است.

آپارتمان 70 متری فول امکانات در پرند

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در فاز ۴ شهر پرند 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه ششم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد و ساخت ۱۳۹۴ است. از امکانات این آپارتمان دو خواب می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ، گاز رومیزی و هود اشاره کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x