فوتبال
ترند

مدافع آبی پوشان از سربازی معاف شد!

باشگاه استقلال اقداماتی در راستای معافیت سربازی مدافع خود انجام داد.

به گزارش پارت نیوز؛ بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال طبق قانون سازمان نظام وظیفه می توانند تا 28 سالگی از معافیت استفاده کنند. پس از آن نیز در صورت دعوت به اردوهای تیم ملی تا 30 سالگی می‌توانند از معافیت سربازی بهره ببرند.

طبق این قانون، بازیکنان موظف هستند از سوی باشگاه هر شش ماه اقدامات لازم برای گرفتن مجوز بازی را انجام دهند. در همین راستا، باشگاه استقلال با ارسال نامه‌هایی به سازمان نظام وظیفه، اقدامات لازم برای معافیت سربازی این بازیکن را انجام داده است. جلالی 25 ساله تا 28 سالگی می‌تواند از این معافیت استفاده کند.

بیوگرافی ابوالفضل جلالی

بیوگرافی ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی متولد ۵ تیر ۱۳۷۷ در آمل مازندران، فوتبالیست است. دانشجوی رشته تربیت‌ بدنی دانشکده سمای آیت‌ الله آملی بوده که فوتبال خود از ۸ سالگی آغاز کرده و در ۱۷ سالگی به سایپا پیوسته و حالا بازیکن استفلال است. با ۱۷۷ سانتی متر قد دارد و پیراهن شماره ۵۹ در پست دفاع چپ بای میکند.

وی فوتبال حرفه ای خود را سال ۱۳۸۵ وقتی ۸ ساله بود با پیوستن به تیم محلی «گلا» در شهر آمل آغاز کرد و تا سال ۱۳۸۸ در این تیم توپ زد.

سال ۸۸ در ۱۱ سالگی مورد توجه استعدادیاب های تیم پدیده ساری قرار گرفت و به آکادمی این تیم ملحق شد و تا سال ۹۵ در رده های پایه این تیم عضویت داشت.

جلالی سال ۹۵ در ۱۸ سالگی به آکادمی سایپا تهران پیوست سپس سال ۹۷ در ۲۰ سالگی به تیم اصلی راه یافت و تا سال ۱۴۰۰ در این تیم توپ زد.

او سال ۱۴۰۰ در ۲۳ سالگی با قراردادی ۲ ساله و با رضایت نامه دو میلیاردی تیم سایپا به تیم استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی پیوست.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x