خودرو

مشخصات فنی خودرو برقی کرمان موتور « جک E50A» + قیمت، عکس و امکانات

اولین خودرو برقی کرمان موتور به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و امکانات جک E50A خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ خودرو برقی کرمان موتور، جک E50A یا همان J7 برقی نام دارد. در ادامه به معرفی مشخصات این خودرو خواهیم پرداخت. شرکت خودروسازی کرمان موتور برنامه دارد اولین محصول برقی خود را به صورت وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه کند. این خودرو جک E50A نام دارد که احتمالاً به صورت مونتاژی و با نام کی ام سی J7 برقی روانه بازار شود.

مشخصات فنی جک E50A خودرو برقی کرمان موتور

جک E50A قرار است با قوای محرکه برقی ۱۹۰ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور به بازار ایران بیاید. توان پیشرانه از طریق ساختار انتقال قدرت تک سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو یک باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعتی دارد که با استاندارد رسمی چین برای خودروهای برقی (CN یا GB/T) شارژ می شود.

مشخصات فنی ماشین برقی کرمان موتور

باتری های جک E50A دارای فناوری آب خنک می باشند و می توانند در شرایط مختلف آب و هوایی، رفتاری با نوسان کم داشته باشند. حداکثر مسافت قابل پیمایش با این سدان برقی کرمان موتور، ۴۰۲ کیلومتر اعلام شده است.

همچنین جک E50A می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی ۷.۶ ثانیه ثبت کند. در حالت شارژ سریع DC می توان ظرفیت باتری های این خودروی برقی را از ۳۰ درصد تا ۸۰ درصد طی کمتر از ۴۸ دقیقه پر کرد.

امکانات رفاهی خودرو برقی کرمان موتور

کرمان موتور جک E50A را با نسخه میانی به بازار ایران آورده و می توان گفت که این خودروی برقی امکانات کمتری از KMC J7 دارد.

نمای عقبی خودرو برقی کرمان موتور

در E50A امکاناتی مانند دو کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور باران، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فناوری LED چراغ ها و… دیده می شود.

قیمت خودرو برقی کرمان موتور؛ جک برقی j7

در حال حاضر نسخه لیفت‌بک بنزینی این خودرو با نام سهول A5 و به قیمت 11,700 دلار (433 میلیون تومان با دلار 37 هزار تومانی) با موتور 1.5 لیتری توربو در چین به فروش می‌رسد.

جک برقی

نسخه لوکس این خودرو نیز به موتور 1.5 لیتری TGDi‌ با قدرت 184 اسب‌بخار مجهز است و 14,600 دلار (540 میلیون تومان) قیمت دارد. این درحالیست که جک j7 کرمان موتور در بازار ایران بیش از 1.2 میلیارد تومان قیمت خورده است. با این حال قیمت خودرو برقی کرمان موتور هنوز معلوم نیست و احتمال می رود این خودرو بیش از 500 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

نمای داخلی جک برقی E50A

 داخل جک برقی E50A

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x