خودرو

معرفی مشخصات فنی کیا سراتو 2024 + مشخصات ظاهری و قیمت

کیا سراتو یا همان فورته مدل ۲۰۲۴ با برخی تغییرات جزئی و با شیب ملایم قیمت مدل سال جدید در رده خود شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این خودرو را کامل به شما معرفی کنیم.

به گزارش پارت نیوز؛ تجهیزات کیا سراتو 2024 قبلاً در دسته تجهیزات پکیج تکنولوژی سفارشی قرار داشتند. اما در حال حاضر این پکیج نقض شده است. این شرکت کره‌ای‌ تغییرات دیگری در اعضای خانواده سراتو ۲۰۲۴ اعمال نکرده‌ است.

البته اخباری درخصوص تعویض نام سراتو به K3 یا K4 جهت هماهنگی با تعویض نام اپتیما به K5 انتشار یافته است اما هنوز اطلاعات رسمی به بیرون درز نکرده است. همچنین جزئیات پیشرانه‌های سراتو جدید نیز در دسترس نیست هرچند احتمال تولید در رده هیبریدی آن وجود دارد و کیا قبلاً از چنین موتور‌هایی در محصولاتش استفاده کرده است. با توجه به اینکه این شرکت کره‌ای‌ در حال حاضر برای رونمایی از ریو ۲۰۲۴ فعالیت می‌کند. بنابراین نباید انتظار داشت نسل جدید سراتو تا قبل از مدل سال ۲۰۲۵ معرفی شود.

مشخصات فنی کیا سراتو 2024

2024پیشرانه کیا سراتو

پیشرانه‌های قابل انتخاب برای این خودرو شامل نسخه ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار قدرت است. همچنین پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۲۰۱ اسب بخار نیز قابل سفارش خواهد بود. باید گفت سراتو بازار آمریکا در مدل ۲۰۲۲ خود فیس لیفت شد و از جلوپنجره جدید به همراه چراغ‌های جلوی به‌روز سود برد. تریم GT این خودرو نیز از سپر جلوی گیراتر به همراه مه شکن‌های LED متفاوت برخوردار شد و در تریم های فول هم چراغ‌های عقب LED نصب شدند.

در جدول زیر می‌توانیم قیمت کیا سراتو ۲۰۲۴ و مقایسه آن با مدل سال قبل و همچنین میزان افزایش قیمت را مشاهده کنیم:

تیپ قیمت مدل ۲۰۲۴ شامل ۱۱۲۵ دلار هزینه‌های تحویل قیمت مدل ۲۰۲۳ شامل ۱۰۹۵ دلار هزینه‌های تحویل میزان افزایش قیمت
LX $۲۰,۹۱۵ $۲۰,۵۸۵ $۳۳۰
LXS $۲۱,۴۱۵ $۲۱,۰۸۵ $۳۳۰
GT-Line $۲۳,۴۱۵ $۲۲,۷۸۵ $۶۳۰
GT (6-Speed Manual) $۲۶,۳۱۵ $۲۵,۹۸۵ $۳۳۰
GT (7-Speed Dual-Clutch Gearbox) $۲۵,۶۱۵ $۲۵,۲۸۵ $۳۳۰

مشخصات ظاهری کیا سراتو 2024

یا سراتو 2024 WEBPداخل کابین سراتو فیس لیفت نمایشگر ۴.۲ لیتری استاندارد در پشت آمپرها وجود دارد. نمایشگر اصلی نیز از نوع ۱۰.۲۵ اینچی است درحالی‌که مدل‌های قبلی از نمایشگر ۸ اینچی استفاده می‌کردند. سراتو همچنین از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم سود می‌برد. در نهایت باید به تریم های GT لایم و GT هم پوشش چرم مصنوعی آن اشاره کرد. اخیرا نیز تصاویر لورفته نسل جدید خودرو منتشر شده است. به نظر می‌رسد سراتو جدید بزرگ‌تر از نسل فعلی خواهد بود و طراحی ظاهری کاملاً متفاوتی خواهد داشت.

قیمت کیا سراتو 2024

به نظر می‌رسد کیا سراتو GT لاین ۲۰۲۴ بیشترین افزایش قیمت یعنی ۶۳۰ دلار را داشته هرچند این خودرو هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با هشدار برخورد جلو با دوچرخه‌سواران، ترمز پارک الکترونیکی، دستیار رانندگی بزرگراه و کروز کنترل هوشمند عرضه می‌شود. برای خرید ساده‌ترین تیپ سراتو ۲۰۲۴ باید حدود ۲۱ هزار دلار پرداخت کرد.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x