تولید و تجارت

نمایندگی اینورتر یاسکاوا

ایران یاسکاوا نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش اینورتر های یاسکاوا در ایران است. این شرکت در تلاش است تا محصولات به روز و راه حل های پیشرو در اتوماسیون صنعتی را برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی در ایران ارائه دهد. درایو های فرکانس متغیر یا همان اینورتر های یاسکاوا با بهره مندی از فناوری های نوآورانه‌ی یاسکاوا در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، نیمه هادی ها و داروسازی و … استفاده می‌شود. با تمرکز بر کیفیت، قابلیت اطمینان و پایداری، شرکت ایران یاسکاوا متعهد است که به کسب و کارهای صنعتی کمک کند تا بهره وری و کارایی خود را بهبود ببخشند.

ایران یاسکاوا، مجموعه ای پیشگام در زمینه‌ی فروش محصولات یاسکاوا شامل درایو های AC (اینورتر)، سروو پک ها ، ربات و … و ارائه‌ی مشاوره فنی در زمینه‌ی اتوماسیون صنعتی می‌باشد. این مجموعه همواره در تلاش برای رفع نیاز مشتریان و ارائه‌ی خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت می‌باشد. همچنین شرکت ایران یاسکاوا با امید به آینده و تکیه بر سرمایه‌ی ارزشمند نیروی انسانی خود، در نظر دارد تا با استقرار سیستم های اتوماسیون صنعتی بر اساس استانداردهای به روز بین‌المللی و با تنوع در محصولات و ارائه‌ی بهترین خدمات پس از فروش، سهم بیشتری از بازارهای داخلی کسب نماید.

هر مجموعه مهندسی و صنعتی نیازمند خدمات پشتیبانی به مشتریان خود می باشد، واحد تعمیرات تخصصی این شرکت، جهت تعمیر و سرویس و نگهداری تجهیزات اتوماسیون صنعتی شروع به کار نمود. ایران یاسکاوا به همت کارشناسان مجرب خود و نیز با تکیه بر تجربیات خود از پروژه های اجراشده، در نظر دارد تا با ارائه‌ی راهکارهایی به روز در بهبود صنعت کشور، به جایگاهی ویژه ‌در صنعت اتوماسیون صنعتی کشور دست یابد.

همچنین ایران یاسکاوا با فعالیت مستمر در حوزه‌ی اتوماسیون صنعتی می‌کوشد که از راه حل هایی بکر و محصولاتی به روز در اتوماسیون صنعتی بهره بگیرد و پشتیبانی مثمر ثمر برای مشتریان خود ارائه دهد.

برند یاسکاوا خود دارای تاریخ غنی و سابقه‌ای درخشان در اتوماسیون صنعتی است. از دیرباز تا به امروز همواره در صدد ارائه‌ی راه حل های تازه برای بهبود پروسه های اتوماسیون صنعتی می‌باشد. شرکت یاسکاوا در سال ۱۹۱۵ توسط کئیشیرو یاسکاوا تأسیس شد و در حال حاضر دارای بازاری گسترده در کشورهای ایالات متحده آمریکا، برزیل، کانادا، آلمان، سوئد، اسرائیل، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هلند، کره جنوبی، چین، اندونزی، هند، آفریقای جنوبی و بریتانیا می‌باشد. حال شرکت ایران یاسکاوا در تلاش است تا بتواند سهم اینورتر های یاسکاوا در صنعت کشور را گسترش دهد.

اینورتر یکی از مهم ‌ترین دستگاه‌ها در هر صنعت است. اینورترها با تبدیل جریان  DC به AC، امکان کنترل سرعت، قدرت و دقت چرخش موتور را فراهم می‌کنند.

ایران یاسکاوا تامین‌کننده‌ی انواع محصولات یاسکاوا اعم از  انواع PLC  ها و اینورتر تا صفحه‌های نمایش HMI  و سروو موتور ها است و همچنین آماده‌ی فروش و خدمات پس از فروش محصولات این برند هستیم.

اینورتر های یاسکاوا همانند دیگر قطعات الکتریکی نیازمند نگهداری و تعمیر می‌باشد. ما در ایران یاسکاوا به کمک کارشناسان با تجربه‌ی خود نیاز کارخانه های مختلف کشور به تعمیر اینورتر های یاسکاوا را برطرف می‌کنیم.

انواع مدلهای اینورتر یاسکاوا شامل:

درایو A1000  که یک درایو حرفه ای سنگین کار است و از توان 200 وات  تا  450 کیلووات عرضه می گردد.

اینورتر های سری V1000 یاسکاوا برای کاربردهای عمومی از توان 200  وات  تا توان 15 کیلووات تولید می‌گردد. این مدل اینورتر در توان های پایین از 200 وات تا 4 کیلووات هم به صورت تکفاز ارائه می‌شود و هم به صورت سه فاز که البته نوع سه فاز خود دارای دو مدل سه فاز 220 ولت و سه فاز 380 ولت می‌باشد .

درایو J1000 هم برای کاربردهای ساده طراحی و ساخته شده است که تا توان 4  کیلووات تولید می‌شود و شامل مدل های با ورودی تک فاز و سه فاز می‌باشد، که همانند سری V1000 در مدلهای سه فاز در دو نوع سه فاز 220 ولت و سه فاز 380 ولت تولید می‌شود.

درایوL1000  یاسکاوا  مخصوص آسانسور می باشد و تا توان 110 کیلووات تولید می‌گردد.

مدلهای GA700  و GA500  هم نسل جدید اینورترهای یاسکاوا هستند که GA700  جایگزین سری A1000  و GA500  جایگزین مدل   V1000  خواهد بود.

از دیگر مدل های اینورتر یاسکاوا می توان از سری U1000 نام برد  که برای کاربرد های خاص خود طراحی شده اند .

اینورتر T1000 نیز در صنعت نساجی به کار می‌رود.

درایوهای AC با مدیریت موثر سرعت موتور، مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. فراتر از کنترل سرعت موتور، درایوهای AC ویژگی هایی مانند قابلیت برنامه ریزی چند منظوره و خود عیب یابی را ارائه می دهند. آن ها می‌توانند در محیط های خطرناک که درایوهای DC نامناسب هستند کار کنند.

درایوهای AC ضریب توان را افزایش می‌دهند و نیاز به شارژ ضریب توان یا خازن‌های اصلاحی را از بین می‌برند. درایوهای AC راه اندازی و توقف را کنترل می‌کنند و سایش و پارگی سیستم موتور را کاهش می‌دهند.

صرفه جویی در انرژی یکی دیگر از مزایای اینورنر های یاسکاوا است. درایوهای AC قدرت بیشتری را از موتور می‌گیرند، اوج مصرف انرژی را به حداقل می رسانند و به طور بالقوه تا 50٪ در هزینه های انرژی صرفه جویی می‌کند. درایوهای AC در مقایسه با سایر روش های کنترل موتور کوچکتر و سبک تر هستند. درایوهای AC راه اندازی و توقف را کنترل می کنند و اصطهلاک سیستم موتور را کاهش می‌دهند.

درایوهای AC در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارند. درایوهای AC در طیف وسیعی از مصارف خانگی کوچک گرفته تا کمپرسورهای بزرگ، کاربرد دارند.

برخی از برنامه های کاربردی رایج عبارتند از:

  • ماشین آلات و ابزارهای سفارشی
  • آسیاب
  • دمنده ها
  • کمپرسورها
  • پمپ ها
  • جرثقیل ها
  • نوار نقاله

جهت کسب اطلاع بیشتر از اینورتر های یاسکاوا با شماره های شرکت ایران یاسکاوا 88658476(021)تماس حاصل فرمایید یا با شماره‌ی 09191486231 در پیامرسان های مختلف ارتباط برقرار کنید و از وبسایت ما www.iran-yaskawa.com بازدید کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x