گردشگری

هتل های ارزان کیش کدامند؟معرفی 10 هتل ارزان کیش همراه با قیمت و امکانات

اگر می خواهید بدانید هتل های ارزان کیش کدامند و از امکانات آن ها آگاه شوید تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

به گزارش پارت نیوز؛ اولین سوالی کههنگام سفر به کیش در ذهن بسیاری از افراد ایجاد می شود این است که هتل های ارزان کیش کدامند؟ اقامت در هتل های ارزان کیش، یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر به این جزیره بسیار زیبا است. اگر شما بتوانید هزینه‌ اقامتتان را کاهش دهید، می‌توانید بودجه بیشتری را در جاهای بهتری مانند تفریحات هیجان‌انگیز و یا بازدید از جاهای دیدنی آن خرج کنید.

هتل های ارزان کیش کدامند؟

هتل های ارزان کیش تنوع بسیار زیادی دارند و از جمله آنها می توان به هتل فانوس کیش، هتل گلادیس کیش، هتل ستاره کیش، هتل لوتوس کیش، هتل ققنوس، هتل تعطیلات کیش، هتل سیمرغ، هتل آرامیس و هتل شایلی اشاره کرد. برای ارزان ماندن در کیش و صرفه جویی در بودجه سفر خود باید با بهترین هتل های ارزان کیش آشنا شوید و امکانات و موقعیت مکانی آنها را با توجه به هدف خود از سفر بررسی کنید. در ادامه سعی کرده ایم در مورد هتل های ارزان کیش توضیحات بیشتری بدهیم.

هتل لوتوس کیش

هتل های ارزان کیش

از هتل های ارزان کیش، می‌توانیم به هتل لوتوس کیش اشاره کنیم؛ هتلی که تا امروز توانسته امکانات خوبی را به‌عنوان امکانات رفاهی اولیه در اختیار مسافران بگذارد. هتل لوتوس کیش علاوه‌بر خدمات اولیه، ترانسفر فرودگاهی را هم برای مسافران در نظر گرفته است. این هتل دسترسی راحتی به مراکز تفریحی مانند پارک دلفین کیش و اسکله تفریحی دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل می‌تواند عامل مهمی برای انتخاب این هتل ارزان در کیش باشد.

معماری هتل لوتوس کیش به گونه‌ای است که از دوران هخامنشیان و ایران باستان الهام گرفته شده است و در 3 طبقه و 72 اتاق، خدمات گوناگونی را به گردشگران ارائه می‌دهد. گرچه نام هتل لوتوس در فهرست بهترین هتل های ساحلی کیش نیست، اما با توجه به قیمت مناسب و نظرات مثبتی که در اکثر وبسایت و پلتفرم‌های مربوط به اقامت مسافران، درباره این هتل ثبت شده است، می‌توان آن را از بهترین هتل های ارزان کیش به شمار آورد.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: 450 هزار تومان
فاصله از دریا: 15 دقیقه
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 700 متر
ستاره‌های هتل: 3 ستاره

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش هتل های کم هزینه

هتل فانوس کیش را می توان هتلی ارزان در کیش دانست. پس اگر قصد دارید به جای هزینه های بالای اقامت، پول خود را صرف فعالیت های آبی کیش یا فعالیت های دیگر کنید، می توانید با انتخاب این هتل به هدف خود برسید. این هتل 2 ستاره که در سال 1356 افتتاح شد چند سال پیش در اواخر دهه 90 بازسازی شد و با توجه به بودجه امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

در این هتل ارزان کیش، جدا از امکانات اولیه و امکانات رفاهی که برای هر اتاق در نظر گرفته شده است، می توانید از کافی شاپ، رستوران و آلاچیق هایی که در فضای سبز منطقه هستند استفاده کنید. هتل فانوس دسترسی خوبی به جاذبه های کیش دارد و می توانید به راحتی از بسیاری از آنها از جمله اسکله میرمهنا و شهر باستانی حریره دیدن کنید.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: 500 هزار تومان
فاصله از دریا: 1.5 کیلومتر
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 3 کیلومتر
ستاره‌های هتل: 2 ستاره

هتل پانیذ کیش

بهترین هتل های کیش

از هتل های ارزان کیش می توان به  هتل پانیذ هم اشاره کرد. این هتل 2 ستاره در نزدیکی رویا مال قرار دارد. قرار گرفتن این هتل در منطقه‌ای پر از مرکز خرید، باعث شده موقعیت خاص و محبوبی در میان هتل های ارزان کیش داشته باشد. این هتل 2 ستاره، احتمالاً برای کسانی بیشتر جذاب است که ترجیح می‌دهند برای اقامت، کمتر هزینه کنند و تمام روز خود را میان مراکز خرید و تفریحات رایگان کیش بگذرانند.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: 600 هزار تومان
فاصله از دریا: 15 دقیقه
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 80 متر
ستاره‌های هتل: 2 ستاره

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلادیس یکی از ارزان ترین هتل های کیش است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره است که در سال 1954 افتتاح و در سال های گذشته بازسازی شده است. هتل گلدیس دارای بیش از 70 اتاق می باشد که با در نظر گرفتن فضای سبز و آلاچیق های مناسب سعی در ایجاد محیطی مناسب برای گذران وقت مسافران داشته است.

این هتل علاوه بر اینکه به عنوان هتلی ارزان در کیش شناخته می شود، دارای مزایای دیگری از جمله ترانسفر رایگان و مسیرهای مناسب برای معلولان نیز می باشد. از طرفی دسترسی خوب هتل گلادیس به بندر و بهترین مراکز خرید کیش از جمله مرکز خرید دیمون از دیگر نقاط قوت این هتل است. یکی از مواردی که در تجربه ثبت شده مسافران در این هتل به چشم می خورد، رضایت آنها از وسعت اتاق ها است.

حداقل هزینه برای رزرو: 700 هزار تومان
فاصله از دریا: 900 متر
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 400 متر
ستاره‌های هتل: 3 ستاره

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ شاید ارزانترین هتل در کیش نباشد، اما یک مزیت مهم دارد و آن اینکه در دسته هتل‌های ساحلی قرار می‌گیرد و شما با پیمودن فاصله کوتاهی، می‌توانید خودتان را به ساحل سیمرغ جزیره کیش برسانید. اگر به‌دنبال تور ارزان کیش 3 شب و 4 روز هستید، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مجموعه شاید چندان به مراکز خرید نزدیک نباشد؛ اما نزدیکی به ساحل این مسئله را جور دیگری جبران می‌کند.

نکته دیگری که در مورد این هتل ارزان در کیش باید به آن توجه کنید، محیط خانوادگی‌اش است؛ به‌صورتی که امکان پذیرش گروه‌های مجردی در آن وجود ندارد. بنابراین اگر قصد دارید با حداقل هزینه، یک سفر مفرح خانوادگی به جزیره کیش بروید، هتل سیمرغ انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: 850 هزار تومان
فاصله از دریا: 1 دقیقه
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 2 کیلومتر
ستاره‌های هتل: 3 ستاره

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش هم یکی از هتل های ارزان کیش است. این هتل در نزدیکی دریا قرار دارد و در 2 طبقه و 60 واحد طراحی شده است. اگر از محل اقامتتان، انتظار تفریحات لوکس داخل هتل را نداشته باشید و جاذبه‌های کیش برایتان دیدنی‌تر باشد، این هتل مناسب شماست.

ازطرف‌دیگر، سوئیت‌های 4 یا 5 نفره هتل ققنوس برای کسانی که گروهی سفر می‌کنند، می‌تواند به‌صرفه باشد و تا اندازه زیادی در کاهش هزینه‌ها تأثیر بگذارد. فراموش نکنید اقامت در ارزانترین هتل های کیش، راه خوبی است تا زمان کمتری را در هتل بگذارنید و به‌جای آن از جاذبه‌ها و تفریحات استفاده کنید.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: یک میلیون تومان
فاصله از دریا: 10 دقیقه
فاصله از نزدیک ترین مرکز خرید: 900 متر
ستاره‌های هتل: 2 ستاره

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

برای پیدا کردن هتل ارزان در کیش، می‌توانید به سراغ هتل ستاره کیش هم بروید. این هتل، امکانات اولیه و استاندارد را در اختیار مسافران می‌گذارد. علاوه‌بر آن، کافی‌شاپ هتل هم جای خوبی برای تفریح مسافران است. چنین هتل‌هایی بهترین جا برای اقامت در فصل‌های سرد سال هستند؛ مثلاً اگر شما از تور کیش دی استفاده کرده باشید، به‌خوبی می‌دانید که این موقع سال، بهترین وقت برای قدم زدن در خیابان‌های کیش است و بهتر است به‌جای استراحت در هتل، بیشتر مشغول قدم زدن شوید. شما درصورت اقامت در این هتل، فاصله نزدیکی با برخی از مراکز خرید و گردشگری خواهید داشت، ازجمله بازار حافظ و اسکله مرجان.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: یک میلیون تومان
فاصله از دریا: 1.7 کیلومتر
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 600 متر
ستاره‌های هتل: 2 ستاره

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش، یکی از هتل‌هایی است که می‌تواند در لیست هتل های ارزان کیش قرار بگیرد. این هتل 3 ستاره در منطقه بومی‌نشین کیش قرار دارد و به شما این فرصت را می‌دهد که با فرهنگ بومی منطقه بیشتر آشنا شوید. اگر در هتل آفتاب شرق اقامت کنید، می‌توانید به‌راحتی بازدید از شهر زیرزمینی کاریز، بازار عرب‌ها و کشتی یونانی را در برنامه‌تان قرار دهید.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: 1 میلیون و 400 هزار تومان
فاصله از دریا: 20 دقیقه
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 1.4 کیلومتر
ستاره‌های هتل: 3 ستاره

هتل شایلی کیش

هتل های ارزان قیمت کیش

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان در کیش، هتل شایلی است. این هتل، انتخاب‌های مختلفی ازجمله اتاق و سوئیت را در اختیار مسافران می‌گذارد. هتل شایلی از نظر موقعیت قرارگیری در میان مراکز خرید، جایگاه خوبی دارد و شما می‌توانید به‌سادگی در میان آن‌ها تردد کنید. بنابراین اگر هدفتان از سفر به کیش فقط خرید کردن است، می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که تمام روز را در میان پاساژها بگذرانید و برای استراحت شبانه به این هتل بیایید. هتل شایلی تنها 39 اتاق دارد و این خلوتی می‌تواند یک ویژگی مثبت باشد؛ زیرا ممکن است شلوغی، آرامش نسبی محیط را بر هم بزند.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
فاصله از دریا: 11 دقیقه
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: یک کیلومتر
ستاره‌های هتل: 3 ستاره
راهنمای کامل سفر به جزیره کیش

هتل آرامیس کیش

بهترین هتل های کیش

شاید هتل آرامیس جزو بهترین هتل های کیش نباشد، اما به عنوان هتل های ارزان کیش گزینه خوبی است. این نکته را به‌خاطر داشته باشید که اگر بخواهید در بهترین مراکز خرید کیش بگردید، احتمالاً زمان زیادی برای گذراندن در هتل ندارید و بیشتر وقت شما صرف گشت‌وگذار خواهد شد.

هتل آرامیس در واقع یک هتل 4 ستاره است که با توجه به قیمتی که برای رزرو اتاق‌هایش در نظر گرفته، در دسته ارزانترین قیمت هتل ها در کیش، در میان هتل‌های 4 ستاره قرار می‌گیرد. این هتل امکاناتی مثل مینی‌بار، یخچال، مبلمان و سایر وسایل رفاهی را برای مسافران در نظر گرفته است و به‌غیر از آن، شما می‌توانید از چایخانه و کافی‌شاپ هتل هم استفاده کنید. یکی از مزیت‌های این هتل، موقعیتش از نظر دسترسی است؛ به‌طوری‌که در فاصله کمی از پلاژ آقایان و مراکز خریدی ازجمله پارسیس، پردیس و رویا قرار گرفته است.

حداقل هزینه برای رزرو اتاق: 2 میلیون و 200 هزار تومان
فاصله از دریا: 900 متر
فاصله از نزدیک‌ترین مرکز خرید: 50 متر
ستاره‌های هتل: 4 ستاره

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x