زیبایی و تناسب

چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟/ شفاف سازی صورت با پرایمر

چگونه از پرایمر استفاده کنیم ؟ این سوالی است که روزی برای همه خانم های جوان پیش می آید. شما اگر استفاده از پرایمر را بلد باشید. در میکاپ کردن یک قدم پیشرفت کرده اید.

به گزارش پارت نیوز؛ سوال چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟ پر تکرار و مهم است. امروزه با پیشرفت در دنیای لوازم آرایشی هر محصول یک ویژگی را به شما ارائه می دهد، تا میکاپ زیبا و جذابی داشته باشید.

پرایمر چیست؟

یک پرایمر صورت زیر آرایش شما قرار می گیرد تا به آرایش شما کمک کند تا نرم شود، در جای خود بماند و رنگ پوست شما یکدست شود. برخی از پرایمرها همچنین باعث افزایش درخشندگی و فواید اضافی پوست مانند آبرسانی و رطوبت رسانی نیز می شوند.

چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟

اگر از مرطوب کننده استفاده می کنید، ابتدا آن را بمالید، سپس اجازه دهید پوستتان برای چند دقیقه خشک شود. از مرکز صورت خود، فقط یک لایه پرایمر ملایم بزنید، آن را با انگشتان خود یا یک اسفنج آرایشی به آن بکشید.

قبل از استفاده از فونداسیون، اجازه دهید پرایمر چند دقیقه خشک شود. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید پرایمر انتخابی شما مکمل فونداسیون شما است.

به عنوان مثال، اگر شما یک پرایمر مبتنی بر سیلیکون و یک پایه مبتنی بر آب دارید، فونداسیون شما می تواند روی پرایمر “قرص” داشته باشد. «اگر یک پرایمر مبتنی بر سیلیکون دارید، بهتر است از یک پایه سیلیکونی در بالا استفاده کنید.

آماده سازی پوست

پوست خود را ابتدا تمیز بشویید با آب و صلبون یا هر ژل شست و شویی که دارید م یتوانید این کار را انجام بدهبد.

چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟استفاده از دست های پاک

برای استفاده از پرایمر نیازی به برس، اسفنج یا سایر ابزارهای زیبایی ندارید دو دست خودتان این کار را انجام می دهد. از آنجایی که این محصول برای پر کردن منافذ شما ساخته شده است، مهم است که مطمئن شوید دست‌هایتان تازه شسته شده‌اند تا با هرگونه کثیفی یا روغن اضافی از نوک انگشتانتان مسدود نشوند.

به خوبی روی پوست فشار دهید

با فشار دادن مقداری پرایمر آرایشی به اندازه یک نخود روی پشت دست خود شروع کنید. انجام این کار به جای اعمال مستقیم روی صورت به شما امکان می دهد مقدار محصولی را که در یک زمان استفاده می کنید کنترل کنید. شما همیشه می توانید در حین حرکت موارد بیشتری اضافه کنید، اما این روش ساده به کاهش ضایعات محصول کمک می کند.

روی مناطقی که می‌خواهید بیش از همه صاف شود تمرکز کنید

در این مرحله به سوال شما که چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟ پاسخ مدیهم تا ورت خود را صاف و یکدست کنید. در حالی که می خواهید یک پایه آرایش بی عیب و نقص در همه جا برای کرم پودر خود ایجاد کنید، می خواهید محصول بیشتری را روی ناحیه T متمرکز کنید تا بیشترین منافذ را به حداقل برسانید. همین امر در مورد سایر نواحی صورت با خطوط ریز که قبل از استفاده از بقیه آرایش صورت نیاز به صاف کردن دارند، صدق می کند.

در کاربرد خود ملایم باشید تا از تحریک یا آسیب رساندن به پوست خود جلوگیری کنید! این امر به ویژه برای پوست نازک و ظریف اطراف چشم بسیار مهم است. محصول را با انگشت حلقه خود در این ناحیه بمالید تا مطمئن شوید که کمترین فشار ممکن را اعمال می کنید.

قبل از ادامه، اجازه دهید پرایمر تنظیم شود

هدف هنگام استفاده از پرایمر ایجاد یک مانع صاف و بی عیب و نقص برای باقی ماندن آرایش روی آن است، اما اگر هدف شما ایجاد پوششی شفاف با محصولاتی است که قبلاً می شناسید، مخلوط کردن عمدی پرایمر با فونداسیون انتخابی عالی است. عشق!

به سادگی با فشردن کرم  مینرال با پوشش کامل روی پشت دست، همراه با کمی پرایمر انتخابی خود شروع کنید و قبل از استفاده روی صورت، در حالی که روی دست هستید، آنها را با هم مخلوط کنید. با آزمایش نسبت فونداسیون به پرایمر هنگام مخلوط کردن، می توانید با میزان پوشش خود بازی کنید.

هنگامی که پرایمر را در روال زیبایی روزانه خود قرار دهید، نه تنها در نحوه آرایش خود، بلکه در زیبایی آرایش آن در طول روز پرمشغله خود نیز تفاوت را متوجه خواهید شد. شما می توانید زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد لمس کردن چشم های راکونی یا فونداسیون ناهموار کنید. با نادیده گرفتن این مرحله ساده در ابتدای فرآیند خود را برای موفقیت آماده کنید.

چرا باید از پرایمر استفاده کنید؟

اگر می خواهید پوستی صاف تر و درخشان تر داشته باشید، پرایمر یکی از ضروریات کیف آرایش شما است. بسته به نوع پرایمر، می‌توانید از مزایای مراقبت از پوست مختلفی بهره ببرید و همچنین آرایش خود را درخشان کنید. به عنوان ترکیبی بین مراقبت از پوست و آرایش، نیروگاه عالی برای هیدراته نگه داشتن پوست و ظاهری بی عیب و نقص است.

مزایای استفاده از پرایمر

پرایمر صورت دارای مزایای مراقبت از پوست و همچنین یک محصول آرایشی ضروری است. این باعث می شود شروعی عالی برای روتین آرایش شما باشد!

ضد پیری

مزایای پرایمر صورت می تواند شامل دادن درخشندگی به پوست صورت باشد. با ترکیبات ضد پیری، پرایمر می تواند توهم یک بوم حجیم تر را ایجاد کند و به پوست شما کمک کند همیشه جوان تر به نظر برسد.

روشن کننده

یک پرایمر روشن کننده در لیست اولویت های آرایش و مراقبت از پوست ما قرار دارد! اگر می خواهید درخشندگی را به آرایش خود بیافزایید، پرایمرها برای افزودن درخشندگی ظریف به زیر آرایش شما ایده آل هستند.

اگر می‌خواهید به تنهایی از پرایمر استفاده کنید، مواد روشن‌کننده می‌توانند بدون شدت هایلایتر به شما درخشندگی کامل ببخشند.

پوست صاف

مزایای پرایمر صورت و پوست صاف دست به دست هم می دهند. محبوب ترین راه برای استفاده از پرایمر قبل از فونداسیون است و این یک روش فوق العاده برای ایجاد یک بوم صاف تر است.

همانطور که ترکیبات مراقبت از پوست، پوست شما را درمان می کنند، آرایش صاف کننده، پوستی نرم و ابریشمی ایجاد می کند که به آرایش صورت شما کمک می کند بدون زحمت روی صورتتان بچرخد. به علاوه، به ماندگاری آرایش شما برای مدت طولانی تری کمک می کند!

تصحیح رنگ

بسیاری از ما با قرمزی و تغییر رنگ پوست مشکل داریم. پرایمرهای صورت یک درمان فوق العاده برای کمک به یکنواخت شدن رنگ پوست و اصلاح رنگ ظاهر قرمزی ارائه می دهند. با استفاده از کرم پودر قبل از کرم پودر یا کانسیلر، می توانید تغییر رنگ را از بین ببرید تا پوستی صاف تر داشته باشید. این می تواند به شما کمک کند تا ببینید که در کجا نیاز به پوشش بیشتری با آرایش دارید و کجا می توانید بدون آرایش بروید.

مرطوب کننده

پوست هیدراته و مرطوب در بالای لیست آرزوهای مراقبت از پوست ما قرار دارد. با استفاده از پرایمر صورت، می توانید به تغذیه و آبرسانی پوست خود کمک کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x