تولید و تجارت

آشنایی با انواع دستگاه برش و حکاکی و هنری که به نمایش می گذارند

کاربرد وسیع انواع دستگاه برش و حکاکی در صنایع مختلف سبب شد تا دانش و تخصص خود را به کار گرفته و دستگاه‌هایی کارآمدتر، با راندمان بالاتر تولید کنیم.

عملیات برش و ایجاد طرح های مختلف بر روی پارچه و چرم، فلزات و متریال غیر فلزی چون چوب، پلکسی، کاغذ، مقوا و … به طرز خیره کننده ای پیشرفت کرده است. صنایع مختلف این تحول و پیشرفت را مدیون وجود انواع دستگاه برش و حکاکی با لیزر می باشند. این دستگاه های پیشرفته با متمرکز ساختن اشعه، طرحی که به آن داده شده را بر روی متریال مورد نظر منعکس ساخته و ایجاد می کنند.

گروه صنعتی پیشگامان پرتو گستر جهان نیک با نام تجاری PSN شناخته می شود. این مجموعه یکی از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان دستگاه های لیزر صنعتی روز دنیا می باشد. شما به عنوان یک صنعتگر یا هنرمند، با فناوری و دستگاه های پیشرفته روز دنیا در زمینه برش و حکاکی با لیزر آشنایی دارید. ما قصد داریم شما را با نمونه های جدید و بسیار کارآمدی از انواع دستگاه برش و حکاکی لیزر آشنا کنیم که نتیجه با کیفیت تری به دست آورده و کار خود را با سرعت و دقت بیشتری به انجام رسانید. ما با عرضه دستگاه های چندمنظوره برش و حکاکی با لیزر، به صرفه جویی در فضا و هزینه های شما کمک خواهیم کرد.

 تجربه یک برش و حکاکی بی نقص با لیزر در غیر فلزات

برای افرادی که قصد ایجاد طرح های مختلف و حکاکی و برش بر روی انواع متریال غیر فلزی دارند، همچون تابلو سازها، کارگاه های تولیدی کیف و کفش و اسباب بازی و طراحان و تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی پیشنهادی استثنایی داریم. دستگاه PSN – P1490 سایز 140 در 90 سانتی متر، همان دستگاه برش و حکاکی مورد نظر ما است. این دستگاه با داشتن دو هد، تولید کارهایی با تیراژ بالا را برای کارفرما به سادگی امکان پذیر می سازد. لیزر تعبیه شده در این دستگاه برش، ورق پلکسی را تا ضخامت 3 سانتی متر حکاکی خواهد کرد.

در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه برش و حکاکی بیشتر آشنا خواهید شد.

پارت نیوز- 248255.pdf - Adobe Acrobat Pro (64-bit)1

دستگاه برش و حکاکی PSN – P1490 و مشخصه های آن

برش و حکاکی با لیزر در ابعاد وسیع تر در غیر فلزات

برای حکاکی و برش در سطوح چوبی، طلقی، پارچه ای، چرمی، پلکسی و … و در ابعاد بزرگتر، دستگاه برش غیر فلزات  PSN – P1325 / PSN – P1318 ایده آل ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. این دستگاه های برش و حکاکی CO2، برای کارهایی در ابعاد 130 در 180 سانتی متر و 130 در 250 سانتی متر بهترین کارایی را از خود به نمایش خواهند گذاشت. بد نیست نگاهی به مشخصه های این دستگاه پر قدرت و پرکاربرد بیندازید.

دستگاه های لیزر دو منظوره شما را در کارایی شگفت زده می سازند

برای شمایی که در زمینه تابلوسازی فعال بوده و قصد دارید در کنار برش سطوح غیر فلزی، بر روی فلزاتی با قطر پایین نیز برش ایجاد کنید، یک دستگاه اقتصادی عرضه خواهیم کرد. دستگاه برش و حکاکی CO2 دو منظوره مدل  PSN – PHY1325/PSN – PHY1318  همان گزینه مد نظر ماست. این دستگاه برش فلزات و غیر فلزات قادر است آهن و استیل را تا عمق 2 میلی متر و طلق و پلکسی را تا عمق 5 سانتی متر برش داده و حکاکی کند. بدین ترتیب با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر از دو دستگاه، صاحب وسیله ای دو منظوره و بسیار کارآمد خواهید شد.

دستگاه مخصوص برش و حکاکی چرم و پارچه

کلیه چاپخانه ها و صنایعی که به تولید کیف و کفش، لباس، مبلمان، محصولات چرمی و … مشغولند، همواره سعی بر آن دارند که با انجام برش های دقیق، در مصرف مواد اولیه صرفه جویی کرده و به کار خود دقت و کیفیت بیشتری ببخشند. دغدغه اغلب این تولیدی ها، جمع آوری ضایعات حاصل از برش و قرار دادن سریع شیت بعدی در دستگاه است.

در دستگاه برش و حکاکی مخصوص چرم و پارچه PSN – C1318، تمامی این مشکلات و چالش ها برطرف شده اند. این دستگاه بدون نیاز به وجود اپراتور، با تغذیه خودکار طاقه پارچه یا چرم، جمع آوری اتوماتیک تکه های برش خورده و داشتن بدنه ای بدون کوچکترین لرزش، به یک دستگاه تمام عیار تبدیل شده است.

دستگاه برش و حکاکی PSN – C1318، با داشتن دو محور X و امکان افزودن هدهای بیشتر سبب افزایش راندمان کار می شود. دو هد تعبیه شده بر روی این دستگاه، امکان اجرای دو طرح غیر یکسان را به طور همزمان امکان پذیر ساخته است. در جدول زیر اطلاعات دقیق تری از این دستگاه بی نظیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

دستگاه برش و حکاکی PSN – C1318 مخصوص پارچه و چرم و مشخصات فنی آن

پارت نیوز- 248255.pdf - Adobe Acrobat Pro (64-bit)2

معرفی انواع دستگاه حکاکی لیزر وارداتی

گروه صنعتی PSN در کنار محصولات خود، انواع دستگاه برش فلزات و غیر فلزات کاملا وارداتی با لنز اوپکس اصل، مادربورد JCZ، پاور Meanwell و سورس ریکاس سری QB را نیز به خریداران خود معرفی می کند. دستگاه های فایبر مارکینگ که برای برش طلا و نقره با ضخامت کم و متریال غیر فلزی و دستگاه های گالوو کارکینگ که برای برش پارچه و چرم و متریال غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرند، از این دسته هستند.

تولید کنندگان کیف و کفش، بارکد و مارک، اسباب بازی، کانون آگهی ها و هدایای تبلیغاتی، ماکت سازها، صنایع هوا، فضا و … از جمله پرطرفدارترین خریداران این نوع دستگاه ها محسوب می شوند.

دستگاه های فایبر و گالوو مارکینگ

پارت نیوز- 248255.pdf - Adobe Acrobat Pro (64-bit)3

یک دستگاه حکاکی و برش با دامنه نامحدودی از قابلیت ها

برای داشتن یک دستگاه برش و حکاکی با چندین قابلیت به طور همزمان، یووی مارکینگ ها بهترین گزینه هستند. این دستگاه ها بر روی فلزات، غیر فلزات و متریال شفاف نیز حکاکی می کنند. جالب است بدانید یووی مارکینگ ها برای برش شیشه و حکاکی طرح یا برند بر روی مواد غذایی همچون کیک و شیرینی نیز مناسب می‌باشند. نوع لارج فرمت این دستگاه ها، با برطرف ساختن مشکلات ناشی از تلفات توان و ایجاد خطا در کناره های لنز، کارها و طرح هایی با سایز بزرگ را به خوبی اجرا خواهند کرد؛ بنابراین، به کمک این دستگاه ها، طرح های بزرگ با کیفیتی فوق العاده، اجرایی خواهند شد.

خرید دستگاه لیزر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

با وجود کاربرد وسیعی که انواع دستگاه برش و حکاکی با لیزر، در صنایع مختلف دارند، انتخاب و خرید یک دستگاه با کیفیت و مناسب با وجود تنوع بالای این دستگاه ها در بازار، امری چالش برانگیز خواهد بود. گروه صنعتی پیشگامان پرتو گستر جهان، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان دستگاه های لیزر صنعتی در ایران می باشد. با خرید دستگاه لیزر از این مجموعه حرفه ای، علاوه بر بهره مندی از تجارب کارشناسان خبره و با تجربه آن، به دلیل داشتن خرید مستقیم و بدون واسطه، از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه محصولات نیز بهره خواهید برد.

در صورت تمایل می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با این مجموعه در تماس باشید.

شماره های تماس:  09135510063 – 09114959591

آیدی تلگرام: psn_co

آدرس اینستاگرام: psncompany

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x