فناوری

آنر واچ 5 (Honor Watch 5) با صفحه نمایش 1.85 اینچی AMOLED و باتری فوق العاده معرفی شد

آنر واچ 5 (Honor Watch 5) به تازگی رو نمایی شد. این ساعت هوشمند با چندین ویژگی جدید جایگزین آنر واچ 4 شده است. در ادامه مشخصات و طراحی کاملا این گساعت هوشمنمد را در اختیارتان قرار می دهیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ آنر واچ 5 (Honor Watch 5)، ساعتی هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد می باشد که شامل، صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر، عمر باتری بهتر و ردیابی سلامت دقیق تر است.

معرفی آنر واچ 5 (Honor Watch 5)

آنر واچ 5 (Honor Watch 5) دارای صفحه نمایش 1.85 اینچی AMOLED بزرگتر است. وضوح تصویر 450 در 390 پیکسل و حداکثر روشنایی آن 1000 نیت است. صفحه نمایش روشن و شفاف است که خواندن آن را حتی در نور شدید آفتاب آسان می کند.

این ساعت هوشمند جدید دارای فریم آلومینیومی سری 6 است. همچنین دارای یک دستگیره چرخان برای کنترل راحت تر. همچنین یک بلندگو و میکروفون برای تماس های بلوتوثی وجود دارد.

مشخصات فنی واچ 5 (Honor Watch 5)

ابعاد 45.6 در 39.4 در 11 میلی‌متر
وزن 35 گرم
سیم کارت eSIM
سایر مشخصات بدنه فریم از جنس آلومینیوم پشت پلاستیکی گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) مقاوم در برابر نفود آب تا فشار 5 اتمسفر (عمق 50 متر)
نوع نمایشگر AMOLED
سایز نمایشگر 1.85 اینچ
رزولوشن 390 در 450 پیکسل (322 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
سیستم عامل سیستم‌عامل MagicOS 8 سازگار با اندروید و iOS
باتری باتری غیرقابل تعویض سیلیکون کربن با ظرفیت 480 میلی‌آمپر ساعت
استندبای تا 15 روز
حسگرها حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ
پیام رسانی اعلام اعلان‌های دریافتی نمایش پیام‌های متنی
سایر مشخصات و قابلیت ها پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، پایش وضعیت سلامت بانوان، گام‌شمار، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، نمایش روز و ساعت، تایمر، هشدار بیدارباش، کنترل موسیقی، دارای میکروفون
فناوری GSM / HSPA / LTE
شبکه بی سیم Wi-Fi 4 (802.11n) b/g/n
بلوتوث نسخه 5.3 با پشتیبانی از LE
GPS GPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDS/QZSS
NFC دارد (بسته به بازار عرضه)
USB خیر، شارژ از طریق پایه شارژ اختصاصی
محدوده قیمت 150 یورو

طراحی آنر واچ 5 (Honor Watch 5)

طراحی آنر واچ 5 (Honor Watch 5)

آنر واچ 5 (Honor Watch 5) برای دوام و مقاومت در برابر آب طراحی شده است. دارای استاندارد IP68 و ضد آب 5ATM است که به شما امکان می دهد بدون نگرانی در هنگام شنا آن را بپوشید. این ساعت هوشمند می تواند طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی از جمله دویدن، دوچرخه سواری، شنا و غیره را ردیابی کند. موقعیت یابی GPS روی دستگاه آن ردیابی دقیق فعالیت های شما در فضای باز را تضمین می کند.

اتصال و سیستم عامل آنر واچ 5 (Honor Watch 5)

اتصال و سیستم عامل آنر واچ 5 (Honor Watch 5)

از نظر اتصال، آنر واچ 5 (Honor Watch 5) با بلوتوث 5.2 جفت می شود و اتصال پایدار و قابل اعتماد به گوشی هوشمند شما را تضمین می کند. با 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، می توانید به راحتی لیست های پخش موسیقی مورد علاقه خود را ذخیره کرده و بدون نیاز به حمل تلفن، مستقیماً روی ساعت خود از آنها لذت ببرید.

این ساعت هوشمند بر روی سیستم عامل Honor’s MagicOS 8 اجرا می شود که تجربه کاربری روان و شهودی را ارائه می دهد. این نرم افزار شامل ویژگی های مختلف سلامتی و تناسب اندام مانند پایش ضربان قلب، ردیابی خواب و مدیریت استرس است.

ویژگی های ساعت هوشمند (آنر واچ 5)

آنر واچ 5 چندین ویژگی جدید با محوریت سلامتی را معرفی می کند. اینها شامل مدیریت علمی خواب آنر، گزارش صبح سالم و اسکن سریع سلامت می‌شود. این ویژگی ها به شما کمک می کند الگوهای خواب خود را ردیابی کنید، سلامت کلی خود را کنترل کنید و از وضعیت سلامتی خود مطلع شوید.

باتری آنر واچ 5

انرژی این ساعت هوشمند توسط یک باتری سیلیکونی کربنی 480 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری 21 درصد افزایش تراکم انرژی را در مقایسه با باتری آنر واچ 4 ارائه می‌کند. در ترکیب با بهینه‌ساز مصرف انرژی در سطح سیستم Honor OS Turbo X، Honor ادعا می‌کند که می‌توانید تا 15 روز عمر باتری از ساعت داشته باشید.

رنگ بندی آنر واچ 5 (Honor Watch 5)

آنر واچ 5 در رنگ های مشکی، طلایی و سبز عرضه می شود.

آنر واچ 5 در رنگ های مشکی، طلایی و سبز عرضه می شود.

قیمت آنر واچ 5

برای قیمت آنر واچ 5 هنوز قیمت دقیقی اعلام نشده است و یک قیمت حدودی 150 یورو را اعلام کرده اند.

حرف آخر

در این مقاله مشخصات، طراحی و قیمت ساعت هوشمند آنر واچ را در اختیار شما قرار داده ایم. از شما خواهشمندیم اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید، خوشحال می شویم با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x