فناوری

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش

در مقاله تکنولوژی امروز پارت نیوز به بررسی متفاوت زد فولد فولد 5 خواهیم پرداخت. آن هم بررسی ظاهروباطن این گوشی و ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش است. پس اگر قصد دارید آن را تهیه کنید دست نگه دارید و اول این مقاله را به اتمام برسانید.

به گزارش پارت نیوز؛ پرچمداران جدید سامسونگ همگی حرف تازه ای برای گفتن دارند. با این حال باید دید که ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش نیز همانند دیگر پرچمداران این شرکت هست یا تنها برتری شگفت انگیز آن تاشو بودن آن است که تمایز ایجاد کرده است.

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش

خرید Galaxy Z Fold 5 برای چه کسانی مفید است؟ البته که پاسخ در قیمت نهفته است. Samsung Galaxy Fold 5 با قیمت قابل توجهی شروع می شود و در درجه اول برای کسانی است که توانایی پرداخت آن را دارند. ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از تلفن‌های هوشمند معمولی را ارائه می‌دهد که آن را برای خواندن اسناد، ایمیل‌ها، مرور، بازی و تماشای فیلم راحت می‌کند.

این دستگاه دارای معایبی از جمله وزن، ضخامت در هنگام استفاده به عنوان گوشی، عدم محافظت در برابر گرد و غبار است که ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 آن را نسبت به قیمتش کم می‌کند. با این حال، کسانی که می توانند آن را بپردازند یا برای کار به آن نیاز دارند، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند. جزئیات: نسخه فن بازگشته است – اما نسبتاً گران است.

مشخصات سخت افزاری Galaxy Z Fold 5

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 برای کارهای روزانه

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش بر اساس امکانات سخت افزاری این دستگاه در میان گوشی‌های پرچمدار 2023 شامل قدرتمندترین پردازنده ها، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 یا حداقل نسل 1 هستند. سرعت پردازس این گوشی بالا است و به هر اقدامی به سرعت پاسخ می دهد، برنامه ها به سرعت بارگذاری می شوند و حتی با بازی های نسبتا سنگین مشکلی وجود ندارد. صفحه نمایش آن نیز با روشنایی کافی برای خواندن و کار در نور روز بسیار عالی است.

این گوشی دارای با حافظه 8 گیگابایتی است و می توانید بین 128 یا 256 گیگابایت حافظه را انتخاب کنید. طبق معمول بسیاری از دستگاه‌های سال‌های اخیر، هیچ اسلاتی برای کارت حافظه، جک هدفون و کیت دستگاه شامل شارژر یا آداپتور هدفون ندارند که این مورد هم از ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 می‌کاهد.

البته نکته مثبت این است که یک eSim وجود دارد که می توانید هنگام سفر به خارج از کشور از آن استفاده کنید. اسپیکرها معمولی هستند، هیچ آپشن خارق العاده ای ندارند، و بهتر است از هدفون یا یک بلندگوی بلوتوث استفاده کنید.

Samsung Galaxy Z Fold 5 با یک قاب آلومینیومی براق و محکم، پشت شیشه ای مات و لولای که به آن اجازه می دهد تا به راحتی و ایمن بسته و باز می‌شود و ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 را برای یک دستگاه ممتاز دارد.

این «فاصله صفر» تضمین می‌کند که صفحه‌نمایش داخلی محافظت می‌شود، و احتمال ورود هر گونه زباله و آسیب رساندن به آن صفحه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد – گامی عظیم از نظر دوام بیشتر به نمایشگر تاشو. همچنین باریک تر و سبک تر از Z Fold 4 است و 253 گرم وزن دارد.

همچنین با استاندارد IPX8 مقاومت در برابر آب، محافظ Corning Gorilla Glass Victus در جلو و پشت و یک لایه محافظ جدید بر روی نمایشگر اصلی که آن را حتی در برابر خش مقاوم‌تر می‌کند، دوام بیشتری دارد.

گلکسی زد فولد 5 دارای دو نمایشگر است: صفحه نمایش 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن 2268 در 832 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز و صفحه نمایش اصلی تاشو 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح 2208. x 1768 پیکسل و همچنین دارای نرخ تازه سازی تطبیقی ​​تا 120 هرتز است.

در اینجا هیچ بریدگی وجود ندارد، زیرا صفحه اصلی همچنان میزبان یک دوربین زیر نمایشگر است که در صورت عدم استفاده پنهان است؛ اما کاملاً نامرئی است، بسته به محتوا و تجربه تماشای همه جانبه و بدون وقفه را به آن می‌دهد.

از نظر استفاده پس از سه ماه، دستگاه همچنان هنگام استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی هر بار که باز می‌شود، نگاه تماشاگران را به خود جلب می‌کند، زیرا جدید بودن یک صفحه نمایش عظیم در جیب شما منحصر به فرد و جذاب؛ اما خطرناک است.

در بیش از یک دهه تجربه من در بررسی تلفن‌ها، هیچ دستگاهی برای دست‌های کوچک کودکانی که بخواهند خانم راشل را در یوتیوب تماشا کنند یا مقداری Toca World را بر روی صفحه‌نمایش گسترده‌اش پخش کنند، جذاب‌تر نبوده است.

علیرغم استحکام آن، این گوشی به سادگی آن گونه نیست که شما به بچه ها تحویل دهید و به آنها اجازه دهید به شهر بروند – ماهیت لولا و همچنین اندازه بزرگ صفحه داخلی باعث می شود که گوشی مورد علاقه آنها برای سرقت در صورت سرقت اصلی باشد. تلویزیون اشغال است، اما هر بار که می‌خواهند بی‌احتیاطی در Google Photos حرکت کنند یا چیزی را در Netflix تماشا کنند، به همان اندازه تپش قلب به من می‌دهد.

این دستگاه در مجموع دارای پنج دوربین است: یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی روی صفحه نمایش پوششی، یک دوربین 4 مگاپیکسلی در زیر صفحه اصلی، و یک تنظیم دوربین سه گانه پشتی متشکل از یک لنز زاویه باز 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز 12 مگاپیکسلی بسیار عریض دارد.

این دستگاه همچنین دارای اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای استریو و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 25 واتی، شارژ بی سیم 11 واتی و شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می کند.

گلکسی زد فولد 5 مجهز به پلتفرم موبایل کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 برای سامسونگ است، دارای 12 گیگابایت رم به عنوان استاندارد و مدل هایی با حافظه داخلی 256 گیگابایت تا 1 ترابایت است، اما بدون حافظه قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD.

این دستگاه بر روی اندروید 13 با One UI 5.1.1 اجرا می شود و از اتصال 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.2، NFC و USB-C پشتیبانی می کند.

کیفیت صفحه نمایش و صدا

طراحی بدنه Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 5 چه به عنوان گوشی یا تبلت از آن استفاده کنید، یک تجربه صفحه نمایش خیره کننده و همه کاره را ارائه می دهد. صفحه نمایش کاور روشن، واضح و پاسخگو است و برای بررسی اعلان‌ها، برقراری تماس و استفاده از برنامه‌هایی که به فضای زیادی روی صفحه نیاز ندارند عالی است.

صفحه نمایش پوششی 6.2 اینچی AMOLED مطمئناً راهی است که در بیشتر مواقع از تلفن استفاده می کنید، و – در حالی که اکنون به آن عادت کرده اید – هیچ فاصله ای از این واقعیت وجود ندارد که ابعاد آن با بسیاری از تلفن های روزانه متفاوت است. راننده.

صفحات وب همچنان زیبا رندر می شوند و همچنین می توانند محتوا را بدون باز کردن گوشی مشاهده کنند، اما صفحه کلید پیش فرض Fold 5 و همچنین Gboard گوگل پس از مدتی تمرین قابل استفاده شدند، زیرا فرم فاکتور منحصر به فرد دستگاه هنگام باز شدن به این معنی است که ابعاد صفحه نمایش جلو چند میلی متر باریک تر از گوشی های هوشمند سنتی است.

یک امتیاز کوچک، و با تجربه ای که بر آن غلبه کرد، اما پس از اینکه به عرض معمولی یک گوشی عادت کردید، کمی طول کشید تا به آن عادت کنید.

صفحه‌نمایش اصلی ۷.۲ اینچی با وضوح بالا، نرخ تازه‌سازی صاف و بازتولید رنگ‌های زنده و پر جنب و جوش، حتی چشمگیرتر است. صفحه اصلی همچنین از HDR10+ پشتیبانی می کند که کنتراست و دامنه پویای محتوا را افزایش می دهد.

صفحه نمایش اصلی به صفحه نمایش اصلی برای استفاده در خانه تبدیل می شود – آن را برای تماشای ویدیو، بازی و انجام چند کار با حداکثر سه برنامه به طور همزمان ایده آل می کند. دوربین زیر صفحه تقریباً نامحسوس – تقریباً – در صفحه اصلی است و به هیچ وجه بر کیفیت سلفی ها یا تماس های ویدیویی تأثیر نمی گذارد.

واقعیت اغلب دو برنامه در کنار هم است، و من به سرعت عادت به یادداشت‌برداری در حین پیمایش در Reddit یا مرور در حالی که جیمیل را در طرف دیگر صفحه داشتم تا پیوندها را در آن جای‌گذاری کنم، پیدا کردم.

Galaxy Z Fold 5 همچنین با بلندگوهای استریوی بلند و واضحی که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند و جلوه صدای فراگیر را ارائه می‌کنند، یک تجربه صوتی عالی ارائه می‌کند که یکی دیگر از ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش می‌باشد. این دستگاه جک 3.5 میلی‌متری هدفون ندارد، اما از هدفون‌های بی‌سیم و هدفون‌های هدفون از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای چهار میکروفون است که صدایی واضح و واضح را برای تماس‌های صوتی و ضبط ضبط می‌کند.

بررسی دوربین؛ ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش

صفحه نمایش Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 5 در مجموع دارای پنج دوربین است: یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بر روی صفحه نمایش پوششی، یک دوربین 4 مگاپیکسلی که بر روی صفحه اصلی پنهان شده است، و یک دوربین سه گانه پشتی که شامل یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با 3x اپتیکال است. زوم، و با لنز 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض هدایت می‌شود.

آرایه دوربین همچنین از S Pen Fold Edition پشتیبانی می کند که می تواند برای گرفتن سلفی، ضبط فیلم و کنترل دوربین از راه دور استفاده شود.

دوربین اصلی گلکسی زد فولد 5 با نوردهی دقیق، محدوده دینامیکی گسترده و رندر رنگ طبیعی در اکثر موقعیت ها نتایج خوبی ارائه می دهد.

سطح جزئیات نیز بالا است، به خصوص در حالت ویدیو، که در آن دستگاه می تواند ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه با پشتیبانی از HDR10+ ضبط کند. این دستگاه همچنین انتقال نوردهی را به آرامی انجام می دهد و دارای یک سیستم فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد است.

دوربین تله‌فوتو Galaxy Z Fold 5 زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه می‌کند که برای نزدیک‌تر شدن به سوژه‌های دور یا برای گرفتن پرتره با عمق میدان کم مفید است. کیفیت تصویر به طور کلی خوب است، با نوردهی، رنگ و جزئیات مناسب، اما در نور کم یا صحنه های چالش برانگیز مقداری نویز و مصنوعات را ارائه می دهد.

دوربین فوق عریض Galaxy Z Fold 5 برای ثبت مناظر، معماری یا عکس‌های گروهی عالی است. کیفیت تصویر نیز خوب است، با حداقل اعوجاج، نوردهی خوب و رنگ زنده. با این حال، سطح جزئیات کمتر از دوربین اصلی است و مقداری نویز و انحراف رنگی در گوشه ها قابل مشاهده است.

لنز سلفی روی صفحه نمایش پوششی – مانند تمام مشخصات دوربین – Galaxy Z Fold 5 مشابه Z Fold 4 است و سلفی های مناسبی با نوردهی، رنگ و جزئیات خوب ایجاد می کند.

این دستگاه همچنین دارای حالت پرتره است که می تواند پس زمینه را محو کند و برخی جلوه های زیباسازی را اعمال کند. دوربین زیر صفحه اصلی، با این حال، با وضوح کمتر، دیافراگم باریک، و پیکسل های قابل توجه در اطراف خود دوربین تاثیرگذار نیست – بیشتر از آن که برای تماس های ویدئویی و موارد مشابه قابل استفاده باشد، اما قطعا آن چیزی نیست که باید از آن استفاده کنید. اسنپر اولیه

پشتیبانی از قلم Galaxy Z Fold 5

به طور کلی، ارزس خرید گلکسی زد فولد 5 به نسبت دوربینی که دارد؛ می‌توان گفت دارای یک سیستم دوربین عالی است که با توجه به فرم فاکتور فضای کمی برای چنین مجموعه ای درخشان باقی می گذارد، حتی چشمگیرتر است.

در اکثر موقعیت ها می تواند عکس ها و فیلم های خوبی بگیرد، اما در برخی شرایط، به خصوص در نور کم یا لنز زیر نمایشگر نیز می تواند مشکل داشته باشد.

بنابراین در حالی که Galaxy Z Fold 5 اولین انتخاب برای علاقه مندان به عکاسی نیست، برای کاربران معمولی که به طراحی تاشو و صفحه نمایش بزرگ در هماهنگی با عملکرد دوربین قوی اهمیت می دهند، گزینه ای فوق العاده است.

رابط و سیستم عامل قوی نسبت به ارزش خرید Galaxy Z Fold 5

زد فولد 5 برای چه کسانی مناسب است

Galaxy Z Fold 5 روی اندروید 13 با One UI 5.1.1 اجرا می شود، پوسته ای سفارشی که برای بهینه سازی تجربه تاشو طراحی شده است. One UI یک رابط روان و شهودی با جنبه های متناسب با فرم فاکتور جدید Fold 5 و همچنین یک حالت تاریک اختصاصی، یک پنل لبه (کمتر با استفاده از صفحه نمایش واقعی)، یک پانل تنظیمات سریع و یک سایه اعلان ارائه می دهد. برای به روز رسانی های کلیدی پایین بکشید.

One UI همچنین از Samsung DeX پشتیبانی می کند، ویژگی که به شما امکان می دهد دستگاه را به مانیتور، صفحه کلید و ماوس متصل کنید و از آن به عنوان رایانه رومیزی استفاده کنید.

چیزی که کمی به آن عادت کرد تایپ کردن روی صفحه کلید داخلی بود. این صفحه نمایش 7.2 اینچی نسبتاً عریض است، اما من پیشنهاد می کنم به صفحه کلید تقسیم شده عادت کنید که آن را از دو طرف دستگاه جدا می کند، و برخی از کلیدها در قسمت های داخلی برای سهولت استفاده با هر دو دست تکرار می شوند.

در ابتدا کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما من در چند هفته اول استفاده، ایمیل‌ها و درخواست‌های مرورگر را مانند یک شیطان ارسال می‌کردم. این فقط تازگی دیگری است که فاکتور فرم در نحوه تعامل با تلفن هوشمندی که تجربه تک صفحه‌نمایش وانیلی نیست، به ارمغان می‌آورد.

یکی از مزیت های اصلی که ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش را تعیین می‌کند؛ قابلیت های چندوظیفه ای آن است که با One UI تقویت شده است. این دستگاه به شما امکان می دهد تا حداکثر سه برنامه را به طور همزمان در صفحه اصلی اجرا کنید و اندازه آنها را تغییر دهید، مرتب کنید و آنها را به دلخواه تغییر دهید.

همچنین می‌توانید سفارشی کنید که آیا می‌خواهید صفحه پوشش و صفحه اصلی در طرح‌بندی یکدیگر را منعکس کنند، اما پس از استفاده طولانی مدت، موقعیت‌های هر دو را به قدری متمایز یافتم که تغییر آنچه در هر یک از آن‌ها در دسترس است را تغییر دادم.

نمایش‌های تقسیم‌شده، پاپ‌آپ و چند پنجره‌ای انعطاف‌پذیری زیادی را از نظر نحوه استفاده از چندین برنامه به طور همزمان، و ویژگی کشیدن و رها کردن، به شما امکان می‌دهد متن، تصاویر و فایل‌ها را از یک برنامه به برنامه دیگر منتقل کنید. در هنگام کارآمد بودن بر روی دستگاه، به راحتی به موهبت الهی تبدیل می شود.

در مورد بهره وری، گلکسی زد فولد 5 از S Pen Fold Edition نیز پشتیبانی می کند، قلمی که می تواند در صفحه اصلی برای عملکردهای مختلف استفاده شود.

این قلم دارای یک نوک جمع شونده است که از آسیب دیدن نمایشگر جلوگیری می کند و دارای دکمه ای است که منوی Air Command را فعال می کند که به شما امکان دسترسی به ویژگی های مختلف مانند ایجاد یادداشت، طراحی، ویرایش، ترجمه و غیره را می دهد.

S Pen Fold Edition به صورت جداگانه با قیمت 54 پوند به فروش می رسد و دارای یک کیف است که می تواند آن را ذخیره و شارژ کند، اما مقداری حجم و وزن به دستگاه اضافه می کند. همچنین توجه داشته باشید که Fold 5 شکافی در بدنه ندارد که بتوان قلم S را در آن قرار داد، اما قاب‌ها و روکش‌های اختصاصی که می‌توانند از پس آن برآیند، کم نیست.

از نظر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، از زمان عرضه در ماه آگوست، چند مورد جزئی برای رفع مشکلات وجود داشته است، اما اکنون شاهد عرضه نسخه‌هایی از One UI 6.0 برای مجموعه دستگاه‌های سامسونگ هستیم که نوید به‌روزرسانی و اصلاحات را در دستگاه‌های سامسونگ می‌دهد. تجربه کاربر در همه چیز از ایموجی گرفته تا ویجت اختصاصی دوربین.

بنابراین این نرم افزار عالی باقی می ماند و به نظر می رسد در مورد پشتیبانی از گلکسی فولد 5 آینده روشنی داشته باشد.

پردازنده و عملکرد گلکسی زد فولد 5

عرض صفحه نمایش گلکسی زد فولد 5

همانطور که گفته شد، ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 به لطف پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خود یکی از قدرتمندترین و تواناترین دستگاه های موجود در بازار است.

تراشه Gen 2 که با یک نسخه انحصاری روی دستگاه‌های سامسونگ عرضه می‌شود و از طریق تولیدکنندگان دیگری مانند Vivo و Oneplus به بازار می‌آید، پردازنده‌ی پیشرو در بازار از نظر اسب بخار قدرت اندروید باقی می‌ماند و مطمئناً در Fold 5 به کار گرفته می‌شود. جایی که انجام چند وظیفه ای کارآمد ضروری است.

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 در هر زمینه کاری که به آن بر می‌خورید، از مرور وب، پخش ویدیو، ویرایش عکس، بازی و غیره را بر مفید باشد.

گلکسی زد فولد 5 همچنین دارای سیستم مدیریت حرارتی خوبی است که از گرم شدن بیش از حد یا گاز گرفتن آن حتی در هنگام بارگذاری سنگین جلوگیری می کند.

این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده محفظه بخار بزرگتر است که گرمای چیپست و باتری را دفع می کند و دستگاه را در دمای راحت نگه می دارد.

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت باتری و شارژ

گلکسی زد فولد 5 ضد آب

گلکسی زد فولد 5 دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است، مشابه با Z Fold 4، اما به خصوص با توجه به صفحه نمایش های بزرگ و با کیفیت دستگاه، عمر باتری مناسبی را ارائه می دهد.

بسته به تنظیمات و الگوها، دستگاه می‌تواند برای یک روز کامل با استفاده متوسط ​​یا برای حدود 10 ساعت استفاده سنگین دوام بیاورد – این ترکیبی از موسیقی روی صفحه رفت و آمد و صفحه پوشش غالب در صبح بود که به صفحه‌های داخلی منتقل می‌شد. در طول روز، و مشاهده سنتی تر محتوا و کمی مرور در راه خانه.

این دستگاه همچنین از شارژ سیمی 25 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی از طریق استاندارد Qi، و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می‌کند، همه راه‌های راحت و همه‌کاره برای شارژ دستگاه یا دیگران.

Fold 5 همچنین دارای تنظیمات عملکرد بسیار خوبی است که به شما امکان می دهد قدرت و دما را برای بهینه سازی برای بهترین عملکرد یا بهترین عمر باتری تنظیم کنید. این آخرین نکته یک ویژگی مهم است، زیرا به طور طبیعی دستگاه چند صفحه ای که این دستگاه است می تواند آب زیادی را در هنگام بارگذاری سنگین مصرف کند.

با این حال، متوجه شدم که انتخاب نمایه “سبک” که کارایی باتری و خنک کننده را به عضله ترجیح می دهد. عمر باتری را حدود 15 تا 20٪ افزایش می دهد، بدون اینکه تفاوت قابل توجهی از نظر عملکرد روزانه وجود داشته باشد، قطعا یک گزینه است. برای خودتان تلاش کنید.

فضای داخلی Galaxy Z Fold 5

صفحه نمایش داخلی Galaxy Z Fold 5

این دستگاه دارای سه گزینه ذخیره سازی است: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت، با قیمت بریتانیا 1749 پوند برای 256 گیگابایت، 1849 پوند برای 512 گیگابایت و 2049 پوند برای مدل 1 ترابایتی است. توانایی افزایش حافظه نیز از مواردی است که ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 را مشخص می‌کند.

Galaxy Z Fold 5 گوشی قابل توجه‌ای است که پتانسیل و همچنین پیشرفت سریع فناوری تاشو را به نمایش می گذارد. این دستگاهی است که تجربه تلفن و تبلت را به صورت همزمان ارائه می دهد و در هر دو حالت عالی است.

قیمت Galaxy Z Fold 5

گلکسی زد فولد 5 در سه رنگ اصلی موجود است: مشکی فانتوم، کرم، آبی یخی، با دو نوع خاکستری و آبی تیره تر – انحصاری برای فروشگاه اینترنتی سامسونگ.

ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش با این صفحه نمایش خیره کننده و همه کاره، عملکرد قدرتمند و سریع، سیستم دوربین عالی، عمر باتری مناسب، و دارای مجموعه ای از ویژگی ها و گزینه ها برای سفارشی سازی – و بهینه سازی – دستگاه است.

همچنین نسبت به نسل‌های قبلی بادوام‌تر، تصفیه‌شده‌تر و صیقلی‌تر است و از S Pen Fold Edition پشتیبانی می‌کند، که با افزایش سرعت بهره‌وری، ابعاد دیگری به دستگاه اضافه می‌کند.

جمع بندی

باتوجه به بررسی هایی که در مقاله ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش کردیم باید گفت که این دستگاه کامل نیست و دارای معایبی است که از این نظر فناوری گران قیمت باقی می ماند و همچنین برای انطباق با حداکثر استفاده از روش های تاشو، نیاز به کمی منحنی یادگیری دارد. این وسیله ای است که هنوز به مراقبت زیاد و درجه ای از اقامت نیاز دارد، اما تلاش برای عادت کردن در بیل پاداش خواهد داد.

بنابراین ارزش خرید Galaxy Z Fold 5 نسبت به قیمتش در حالی که ممکن است این دستگاهی نباشد که این جریان اصلی فرم به روز رسانی جدید و هیجان انگیز را داشته باشد، Galaxy Z Fold 5 یک انتخاب عالی بدون رزرو برای علاقه مندان است و بدون شک نگاهی اجمالی به آنچه در آینده خواهد آمد با ورود این فناوری تاشو فوق العاده به دستگاه های بیشتری است.

پایان مطلب/س.آ

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x