زیبایی و تناسب

از بین بردن لک صورت با ضد آفتاب/معرفی 5 ضد آفتاب ضد لک

یکی از موضوعاتی که بانوان را بسیار آزار می دهد لک های صورت است و به دنبال روش هایی برای از بین بردن لک صورت با ضد آفتاب هستند.

به گزارش پارت نیوز؛  آیا از بین بردن لک صورت با ضد آفتاب ممکن است؟ همانطور که می دانید نور خورشید به دلیل اشعه های فرابنفش UVA و UVB که منتشر می کند، می تواند پوست انسان را دچار مشکلاتی مانند لک، کک و مک، تیرگی، چین و چروک و پیری کند. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب میتواند با خنثی کردن این آسیب ها از پوست مراقبت کرده و سلامتی و جوانی آنرا تضمین کند.

در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ضد آفتاب و نقش آن در درمان لک صورت در اختیار شما قرار دهیم؛ همچنین ۵ ضد آفتاب ضد لک را به شما نیز معرفی خواهیم کرد.

از بین بردن لک صورت با ضد آفتاب

استفاده روزانه و مکرر از کرم ضد آفتاب تضمین می کند که اساس روال مراقبت از پوست شما درست است. بیشتر لکه های روی پوست صورت در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می شود. ممکن است احساس کنید استفاده از محصولات دیگر با خواص ضد لک و ضد پیری می تواند به کاهش این لک ها کمک کند. با این حال، اگر می خواهید بدون ضد آفتاب از پوست خود مراقبت کنید، مطمئن شوید که لک های ناشی از نور خورشید از بین نرود. اگر می خواهید از ایجاد لکه روی پوست خود جلوگیری کنید، از کرم ضد آفتاب برای صورت، گردن، دست ها و سایر نقاط بدن خود که در معرض نور هستند، استفاده کنید.

از بین بردن لک صورت با ضد آفتاب

آیا ضد آفتاب لک صورت را از بین می برد؟

شاید برایتان این سوال پیش آمده که کرم ضدافتاب ضد لک چه مارکی خوبه؟ ۵ محصول زیر از جمله بهترین کرم های مراقبت از افتاب هستند که میتوانند لک های قدمی را درمان و از بروز لک های جدید جلوگیری کنند.

ضد آفتاب اکتیو یونیفای ایزدین

ضد آفتاب اکتیو یونیفای بی رنگ ایزدین دارای SPF50 بوده و با در نظر گرفتن بافت بسیار سبکی که دارد، می تواند به عنوان یک محصول روزانه استفاده شود. این کرم ضدآفتاب دارای کمپلکس ضد لکDP3 هست که موجب کاهش ملاسما و جلوگیری از تجمع ملانین در پوست خواهد کرد؛ در نتیجه شما پوستی روشن و درخشان خواهید داشت. این محصول در دو مدل رنگی و بدون رنگ ارائه شده است.

ضد آفتاب فتودرم Spot Age SPF50+ بایودرما

اسپات ایج فتودرم بایودرما را باید به عنوان یک ضد آفتاب فوق العاده قوی در نظر گرفت که ویژگی اصلی آن ضد چروک و ضد لک بودن است. این کرم یک بافت ژلی داشته که به راحتی جذب پوست می شده طوریکه فرد اصلاً احساس سنگینی روی پوست خود نخواهد داشت. فرمولاسیون فوق العاده ای که برای این کرم ضد آفتاب در نظر گرفته شده موجب تقویت دفاع طبیعی پوست خواهد شد؛ حتی بانوان باردار هم می توانند از این محصول استفاده کنند.

ضد آفتاب فوتوریورس استادرم

یکی دیگر از بهترین ضد آفتاب های ضدلک برای از بین بردن و محو کردن لک صورت با ضد آفتاب فوتوریورس استادرم است، مدل فوتوریورس از برند فرانسوی استادرم است که در واقع باید آنرا به عنوان یک کرم ضد آفتاب همه کاره بدانیم. این کرم علاوه بر اینکه پوست را در برابر اشعه های ماورا بنفش و مادون قرمز حفاظت می کند به شکل کاملاً فعال برای پیشگیری از ایجاد لک هم مورد استفاده قرار می گیرد. این ضد آفتاب هیچگونه spf ای ندارد و به واسطه فیلترهای محافظتی بسیار قوی که دارد از DNA سلول ها حفاظت خواهد کرد و میزان تابش خورشید را به خوبی تنظیم می نماید. این کرم بافت سبکی داشته و به صورت روزانه می توانید آن را استفاده کنید.

ضد آفتا ضد لک

ضد آفتاب و ضد لک بی رنگ SPF50 لافارر

لافارر برند ایرانی بسیار مشهوری است که از آن به عنوان یک رقیب قوی در برابر ضد آفتاب های خارجی یاد می شود. اگر تایپ نرمال تا خشکی دارید، میتوانید از ضد آفتاب ضد لک بی‌ رنگ پوست خشک و معمولی SPF50 لافارر استفاده کرده و اگر تایپ چربی دارید، همین کرم اما مدل سازگار و مناسب با پوست چرب که اویل فری است، را باید تهیه کنید. این کرم علاوه بر اینکه اثرات مخرب نور خورشید را نابود می کند موجب خواهد شد که پیری پوست هم به تعویق افتد. جلوگیری از ایجاد آکنه و درمان لک های پوستی هم دلیلی است که باعث شده تا نام این محصول در لیست بهترین کرم های ضدافتاب ضدلک آورده شود.

کرم ضد آفتاب و ضدلک بی رنگ اسکن اسکین

فرمولاسیون فرانسوی که برای این محصول در نظر گرفته شده، توانسته آن را به عنوان یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب ضد لک مطرح کند. پوشش بسیار قوی پوست در برابر اشعه های مضر خورشید،‏spf ۵۰ و قابلیت روشن کنندگی و ضد لک بودن این کرم ضد آفتاب تنها بخشی از ویژگی های بارزی است که می توانیم برای این محصول بیان کنیم.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x