فیلم و سریال

از زمان پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا در شهریور ماه با خبر باشید

سریال جذاب افسانه خورشید و ماه هرشب از شبکه تماشا مهمان خانه های شما خواهد بود.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال افسانه خورشید و ماه هرشب ساعت 20:30 از شبکه تماشا و ساعات ۱۲:۳۰، ۶:۳۰، ۰۰:۳۰ بازپخش می‌شود.

خلاصه داستان سریال افسانه خورشید و ماه

سریال کره‌ای “افسانه خورشید و ماه” داستان یک پادشاه و خانواده‌اش را روایت می‌کند که برای حفظ امپراتوری و احقاق حق مبارزه می‌کنند. این سریال به مضامینی مانند تغییر ناپذیری سرنوشت و تلاش برای عدالت می‌پردازد. کارگردانی این سریال توسط کیم دو هون و لی سونگ جونس انجام شده و بازیگرانی همچون کیم سو هیون، هان گا این، جونگ ایل وو، کیم مین سئو، و سونگ جائه ریم در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان سریال از جایی آغاز می‌شود که امپراتور پدر قصد دارد برای پسرش، ولیعهد لی هون، همسری انتخاب کند. او از میان دو گزینه موجود، به پیشنهاد لی هون، دختری به نام یئون وو که دوست شاهزاده و از اشراف‌زادگان است را برای همسری انتخاب می‌کند. لی هون عاشق یئون وو می‌شود و با رضایت پدرش، این دو به ازدواج هم در می‌آیند. یئون وو به عنوان همسر ولیعهد، با هوش و درایت خود تحسین همگان را برمی‌انگیزد.

اما ملکه مادر و وزیر اعظم یون که از این انتخاب ناراضی هستند، به بانو اعظم ناکیونگ دستور می‌دهند که یئون وو را با سم به قتل برساند. با این حال، ناکیونگ که به دوست خود قول داده بود از یئون وو محافظت کند، ابتدا سم را به او می‌دهد اما سپس پادزهری به او می‌رساند تا همه فکر کنند یئون وو مرده است. پس از دفن، ناکیونگ یئون وو را از قبر خارج می‌کند، اما او حافظه‌اش را از دست داده است.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x