رابطهروانشناسی

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ 27 نشانه مرد عاشق  

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ این سوالی است که هر دختری حداقل برای یک بار هم که شده از خود پرسیده تا از عشق و علاقه طرف مقابل نسبت به خود مطمئن شود. شما در ادامه این مطلب با 27 نشانه مرد عاشق آشنا می شوید و در انتها متوجه خواهید شد که چه کسی واقعا شما را دوست دارد. 

به گزارش پارت نیوز؛ سوال از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ را نه تنها نوجوانان بلکه خانم ها تا زمانی که از عشق و علاقه شوهر و نامزد خود طمئن نشده اند، دائم می پرسند. قطعا که این سوال مهم است و هر خانمی که برای خود ارزش قائل باشد دوستدار با مردی ازدواج کند که واقعا دوسش دارد و کاملا حس آرامش و راحتی را از او می گیرد. در ادامه به پاسخ این سوال خود خواهید رسید.

فهرست

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ 27 نشانه مرد عاشق

در این بخش 275 نشانه مرد عاشق را کاملا شرح می دهیم تا شما با توجه به این موارد بتوانید عشق دروغین را از عشق واقعی تشخیص دهید. البته که این موضوع بسیار مهم است زیرا شما در صورتی که نتوانید عشق و علاقه ی طرف مقابل را تشخیص دهید، دچار توهم و سردرگمی خواهید شد.

برزای تشخیص عشق و علاقه پسر به خودتان باید کمی دقت به خرج دهید، برخی نشانه ها کاملا واضح هستند که شما با شناختن آنها می توانید کار خود را راحت تر کنید.

1. توجه و اهتمام خاص:

پسری که واقعا شما را دوست داشته باشد، توجه خاصی نسبت به حرفهای شما نشان می دهد و حواسش به تمام کارها و احساست شما است و تلاش می کند که مشکلات ما را تا جای ممکن حل کند.

2. حمایت همه جانبه: 

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ پسری که عاشق شما باشد، معمولا شرایط را برای شما راحت می کند و در تلاش است تا شما هم به هدف خود برسید.

3. از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ ابراز احساسات و علاقه:

از جمله نشانه های مرد عاشق ابراز علاقه اش به صورت دائم است و از هر فرصتی برای نشان دادن احساسات عاشقانه خود استفاده می کند.

4. دوستدارد که با شما صمیمی شود:

پسری که شما را دوستدارد معمولا تلاش می کند تا فاصله را کمتر کند و بیشتر با شما صمیمی شود. معمولا در چنین مواقعی از آینده کاری خود و زندگی مشترکی که می خواهد با شما بسازد بیشتر صحبت می کند.

5. به شما احترام می گذارد:

نشانه مرد عاشق

اگر پسری واقعا شما را دوست داشته باشد، برای شما ارزش و احترام قائل است و هیچ وقت به شما بی احترامی نمی کند.

6.  از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ برای دیدنتان اشتیاق دارد

پسر عاشق همیشه منتظر است تا شما رذا ببیند و دور بودن از شما را خیلی دوستندارد. معمولا دیدارهای خود را برنامه ریزی می کند و در هفته چند بار با شما ملاقات خواهد داشت.

 7. شما را همانگونه که هستید؛ می پذیرد:

انسان عاشق تمام عیب های شما را قبول دارد و با وجود عیب و نقص هایتان شمات را می پرستد و سعی می کند تا همیشه در مسیر رشد و بهبودی باشیم.

8. نیازهای شما را جدی می گیرد:

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ پسر عاشق م یداند که نیاز و خواسته های شما چیست و سعی می کند تا شما را از هر چیزی بی نیاز کند.

9. دوستدار در شرایط مختلف شما را همراهی کند:

معمولا پسری که شما را دوستدارد؛ اجازه نمی دهد در تمام موقعیت ها تنها باشید و طوری برنامه ریزی می کند که بیشتر مواقع همراه و حامی شما باشد.

10. اعتماد سازی:

پسران عاشق می دانند که اعتماد و حمایت در رابطه بسیار حیاتی و مهم است، بنابراین از ابتدا تلاش می کنند تا با شما طوری رفتار کنند که حس امنیت و آرامش را از او بگیرید و در طول زمان اعتمادتان بیشتر شود.

11. زبان بدن متفاوتی دارند:

زبان بدن ما در اکثر مواقع گویا همه چیز است و اگر باهوش باشید از روی حرکات این مرد می توانید تشخیص دهید که چقدر شما را دوستدارد. معمولا چنین فردی نگاه های خیلی عمیقی به شما می کند و مهربان است یا اینکه به شما با اخم نگاه نمی کند و بیتشر مواقع با لبخند شما را همراهی می کند.

12. در مورد کارهای شما سوال می پرسد:

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ از جمله نشانه های مرد عاشق این است که در مورد آینده و گذشته شما زیاد سوال می پرسد و معمولا می خواهد بداند که برای آینده چه برنامه ای دارید. پسر عاشق با دقت کامل به صحبت های شما درمورد آینده و گذشته تان گوش می دهد و آنها را در ذهن و خاطره خود نگه می دارد.

13. در نقش قهرمان فرو می رود:

نقش مرد قهرمان زمانی که شما به مرد خود اجازه می دهید تا به شما کمک کند در واقع حس قهرمانه او را تقویت می کنید. مردها بر اساس ذات خود ومیل و علاقه بیولوژیکی خود دوستدارن که همیشه نقش محافظ و قهرمان را بازی کنند. البته این کار را برای زنی انجام می دهند که او را از صمیم قلب دوست داشته باشند.

شما خانم ها باید حولاستان به این نیاز مرد باشد و از او در بیشتر موارد کمک بخواهید تا نیاز قهرمانه او را بر طرف کنید. این کار بیشتر باعث عاشق شدن مرد به شما می شود.

البته در حال حاضر با توجه به استقلالی که خانم های بسیاری دارند، دیگر نیاز جدی به مرد ندارند و این امر باعث شده تا مردها از این حس تشنه بمانند و این اصلا خوب نیست.

14. در طول روز با شما زیاد تماس می گیرد

از کجا بفهمیم مردی واقعا دوستمان دارد؟ مردان عاشق دائم با شما تماس می گیرند و معمولا نمی توانند برای ساعت های طولانی از شما بی خبر باشند. این افراد یا با پیام یا تماس دائم با شمل در تماس هستند تا از حال شما با خبر باشند. چنین افرادی پست و متن هایی که د ر فضای مجازی مشاهده می کنند را برای شما ارسال می کنند تا شما هم این حس را تجربه کنید.

پیام های صبح بخیر و شب بخیر معمولا نشانه دوستداشتن پسر است، زیرا او تا چشمش را باز می کند به شما پیام می دهد و در آخر شب زمانی که به خوا برود به شما پیام داده است.

15. از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ تمام توجه او به شماست:

زمانی که شما بیرون می روید اگر در خیابان هزاران زن وجود داشته باشد او تنها به شما نگاه می کند و همه توجه مرد به سمت شما است. مرد عاشق فقط می خواهد با شما صحبت کند نه زن دیگری و برای او بقیه کاملا غریبه هستند.

16. همه شما را برای خودش می‌خواهد:

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ مرد عاشق تمام شما را برای خود می خواهد و اجازه نمی دهد که شما با مرد دیگری خیلی ارتباط نزدیک داشته باشید. همچنین برای حرف های خصوصی و کارهای خصوصی برای شما ارزش قائل است و تا خود شما نخواهید وارد حریم شما نخواهد شد.

 17. کنار شما بی قرار است:

ممکن است زمانی که پسر عاشق را ملاقات می کنید، دست و پایش را گم کند یا خجالت زده شود که همه این ها کاملا طبیعی است. چنین مردهایی معمولا در کنار شما حالت بی قراری می گیرند و دست هایشان از عرق خیس می شود. شما زمانی که با مرد عاشق دیدار می کنید در واقع یک پسر بچه 12 ساله را می بینید که نمی داند چگونه باید ابراز علاقه کند به شما و این یکی از قوی ترین نشانه های دوست داشتن مردها است.

18. حسادت را در او حس می کنید:

حسادت مرد عاشق حسادت در مردان کاملا قوی است و نمی توانند به این راحتی ها آن را پنهان کنند. زمانی که شما با پسرهای دیگر صحبت می کنید به شما شدیدا حسادت کرده و نگاه های عجیبی به شما می کند. این روش را روی مرد مورد علاقه خود امتحان کرده تا مطمئن شوید، اگر مردی عصبی شد و اجازه این کار را نداد، یعنی اینکه شما را دوستدارد اما اگر کاملا بی تفاوت بود بنابرابن علاقه ای به شما ندارد.

19. پیش شما همیشه مرتب است:

از کجا بفهمیم واقعا پسری دوستمان دارد؟ زمان یکه شما را می بیند نامرتب و شلخته است؟ این مورد را دقت کنید چون پسر عاشق می خواهد همیشه در کنار شما خوب به نطر برسد تا شما را از دست ندهد. برای مرد عاشق مهم است که شما چگونه او را می بینید. نکته ای که شما می توانید در همان قرارهای اول متوجه عشق و علاقه اش به خود شوید، عطری است که او استفاده کرده است. معمولا چنین مردهایی با عطرهای خاصی پیش شما می آیند تا کاملا شما را جذب کند.

20. از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ ذهن خوانی می کند:

مردان عاشق انقدر به شما توجه کرده اند و درباره شما می دانند که کاملا ذهن شما را می خوانند، چنین مردهایی حتی می تواند جای شما صحبت کنند، زیرا کاملا با ذهنیت شما آشنایی دارند.

21.  اسم شما را با احساس صدا می زند:

مردی که عاشق شما باشد، زمانی که شما را صدا می زند کاملا لحن متفاوتی دارد و با احساس است. خود مرد عاشق هم متوجه نیست که شما را چگونه صدا می زند و این از احساس واقعی او سر چشمه می گیرد.

22. به شما خیره می شود:

خیره شدن مرد به زن مرد عاشق زمانی که حتی خود شما متوجه نیستید به شما نگاه می کند. این مردها کاملا به شما خیره شده و در شما محو می شوند. احتمالا برای اولین بار شما از این کار او متعجب شوید که چرا اینگونه رفتار می کند اما او بسیار جذب زیبایی شما شده است.

23. پیگیر احوال و کارهای شماست:

از جمله نشانه های مرد عاشق این است که اگر شما کاری می خواهید انجام دهید و او م یداند دائم با شما تماس می گیرد و پیگیری می کند. معمولا مردی که شما را دوست ندارد خیلی پیگیر نیست و در طول روز کم سراغ شما را می گیرد.

24. شما را با خانواده خود آشنا می کند:

زمانی که شما با پسری آشنا می شوید، می توانید به میهمانی های خانوادگی اش برو.ید و این مانعی ندارد. اما اگر پسری دوست نداشت کسی از وجود شما مطلع شود یعنی اینکه شما را دوست ندارد. معمولا مردان زمانی که شریک عاطفی خود را دوست داشته باشند در تمام جمع ها با خود می برند تا همه آن ها را به عنوان یک زوج ببینند.

25. در زمان مشکلات به سراغ شما می آید:

از کجا بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟ پسر عاشق همیشه در زمان مکشکلات و ناراحتی ها به دنبال شما می گردد تا شما او را نصحیت و کمک کنید. مردان عاشق کاملا به شما اعتماد می کنند و نظر شما برای اولویت است.

از کجا بفهمیم واقعا پسری دوستمان دارد؟ پسران عاقل و عاشق معمولا راجع به دختران دیگر با شما صحبت نمی کنند مگر اینکه بخواهند حسادت شما را تحریک کنند که این کار کاملا اشتباه است و احتمالا چنین مردی مناشب شما نباشد.

26. خبرهای خوش را ابتدا به شما می گوید:

خبر خوش دادن مرد عاشق زمانی که اتفاق خوشایندی برای آن می افتد به اولین کسی که زنگ می زند شما هستید و می خواهد شما را خوشحال کند. مثلا ترفیع گرفتن یا خرید خانه و ماشین را اول از همه به شما می گوید  حتی قبل از اینکه به مادر خود پیام دهد.

 27. تنها مردان عاشق تغییر می کنند:

اگر می خواهید بدانید مردی شما را واقعا دوستدارد یا نه اگر روتین زندگی او شما را ناراحت کند، تلاش می کند تا تغییر کند. همچنین برخی حرف ها و کارهای ناخوشایند را کنار می گذارد تا شما را نگه دارد. مطمئن باشید که مردها فقط برای زنی که دوستش دارند تغییر می کنند و بقیه برای آنها بازیچه هستند.

حرف آخر

در این مطلب از پارت نیوز شما با 27 نشانه مرد عاشق رو به رو شدید، این نشانه ها بیشتر در مردان عاشق دیده می شود. البته باید توجه کنید که شخصیت انسان ها با هم متفاوت است و شاید تعدادی از این نشانه ها را نداشته باشند و بهتر است ابتدا با رفت آمدهای زیاد شخصیت طرف مقابل را بشناسید و بعد تصمیم گیری کنید. از شما کاربران محترم خواهشمندیم اگر پیشنهادی دارید با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x