اقتصادی

افزایش قیمت نان در تهران /قیمت جدید نان

رئیس اتحادیه نانوایی سنتی تهران گفت: با موافقت کشور تغییرات قیمت در کارتخوان های عرضه نان اعمال شد. با اعلام نرخ های جدید نان در تهران لواش 40 درصد بربری 39 درصد و سنگک 66 درصد افزایش قیمت پیدا کرد.

به گزارش تجارت امروز؛ نان سنگک ساده از ۳ به ۵ هزار تومان، همچنین قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک، از ۱ هزار و هشتصد تومان به ۲ هزار و پانصد تومان وبربری ساده با آرد نوع دو ۲ هزار و پانصد تومان به ۳ هزار و پانصد تومان رسید.

نان لواش با آرد نوع یک از پانصد تومان به هفتصد تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع دو نیز از ششصد و پنجاه به نهصد تومان رسید. نظری تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از ۹۰۰ تومان به ۱ هزار و دویست شصت تومان و نوع دو از ۱ هزار و دویست به ۱ هزار و پانصد تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از هفتصد به ۸۵۰ تومان و نوع دو از ۱ هزار به ۱ هزار و دویست تومان تغییر یافت.

شکل عرضه نان کنجدی نیز تغییر یافته، به این ترتیب که در کارتخوان‌های عرضه نان قسمتی جداگانه برای خرید کنجد در نظر گرفته شده و مشتریان میتوانند از این قسمت به ازای هر نان از ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند و نانوا با نظرمشتری از این کنجد در پخت نان استفاده میکند.

گفتنی است پیشتر قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و همچنین قیمت نان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

انتهای مطلب/ ی.ر

امتیاز بدهید

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x