مد

انواع شلوارهای پاییزی که جذابیت استایل تان را دوچندان می کند

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و شیک‌پوشی در فصل پاییز اهمیت‌ می‌دهید، حتما در انتخاب شلوارهای پاییزی تان با دقت عمل کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ شلوارهای پاییزی انواع مختلفی دارند. پوشیدن یک شلوار مناسب با فرم اندامی و سبک پوشش شما می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و خوش‌پوشی استایلتان داشته باشد. در ادامه چند مدل از پرکاربردترین شلوارهای فصل پاییز را با هم بررسی می‌کنیم.

انواع مدل شلوارهای پاییزی

انواع شلوارهای پاییزی

در فصل پاییز به علت سزد بودن هوا از شلوارهای به نسبت ضخیم تر استفاده می شود. که در ادامه به معرفی چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

شلوار چرم

شلوار چرم پاییزه

چرم، از گذشته تا کنون، جزو آیتم‌های لوکس شمرده می‌شود و به همین دلیل، اگر می‌خواهید استایل شما خاص‌تر دیده شود، می‌توانید،از این شلوار دخترانه پاییزی در پوشش خود استفاده کنید.

این مدل به دلیل ظاهر براق و سیقلی که دارد با کتی از جنس چرم، ترکیبفوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. همچنین کت جین، پافر، کاپشن و انواع پالتوهای کوتاه و بلند نیز از دیگر مواردی است که در کنار چرم بهراحتی ست می‌شوند.

برای جذابیت بیشتر در استایل پاییزی تان، آیتم‌های مات و غیر براق را در کنار چرم ست کنید، چرا که تفاوت پارچه‌ها، هارمونی زیبایی در استایلتان ایجاد می‌کند.

تنها نکته‌ای که در مورد شلوار چرم وجود دارد این است که، پارچه چرم مصنوعی وقتی در معرض سایش قرار می‌گیرد، پوسته پوسته می‌‌شود و لایه‌های پارچه از هم جدا می‌شوند و به اصطلاح وا می‌رود؛ پس با آگاهی نسبت به این موضوع، می‌توانید تصمیم بگیرید که زیبایی ظاهری شلوار برایتان در اولویت است یا کیفیت آن البته این نوع شلوارها نمی توانند رنگ های پاییزی را نیز داشته باشند.

لگ چرم

همچنین، توجه کنید که شلوار چرم، با لگ چرم متفاوت است؛ شلوار، برش آزادتری دارد و لگ، همانطور که از نام آن پیداست، جذب واندامی است.

شلوار کبریتی

شلوار کبریتی

شلوار مخمل کبریتی جزو پرطرفدارترین شلوارهای پاییزی و در کل فصول سرد سال به شمار می‌آید. پارچه کبریتی دارای شیارهای برجسته عمودی استکه سبب کشیدگی پا می‌شود.

گرچه که این مدل زیر دست نرمی دارد و پارچه آن بدن را اذیت نمی‌کند اما، بعضی مدل‌های آن فاقد کشسانی هستند و ممکن استاندام شما راحتی لازم را در آن نداشته باشد، پس این نکته را در هنگام خرید شلوار کبریتی در نظر بگیرید.

برای سِت کردن این مدل، سراغ اورشرت و شَکِت‌های پاییزی (مثل نمونه‌های زیر) بروید. همچنین، مانتوهایی از جنس مخمل کبریتی باشلواری از همین جنس، زیبایی بصری زیادی استایلتان ایجاد می‌کند.

شلوار جاگر

شلوار جاگر

محبوب‌ترین و راحت‌ترین مدل شلوارهای پاییزی، شلوارهای جاگر می‌باشند. این مدل از جنس دورس که یک نوع تریکو سه نخِ تو کرکی است، تولیدمی‌شود.

در گذشته این مدل به عنوان لباس منزلی کاربردی بوده اما در چند سال اخیر، شلوار جاگر به عنوان یکی از آیتم‌های پوششِ بیرونی مورداستفاده قرار می‌گیرد و این موضوع به دلیل این می‌تواند باشد که مد به سمت راحتی در حال حرکت است؛ چرا که تمام لباس‌ها ومدل‌هایی که بیشترین حس ازادی و راحتی را در اندام ایجاد می‌کنند، در حال حاضر جزو پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند.

شلوار مام استایل

trendspant انواع شلوارهای پاییزی که جذابیت استایل تان را دوچندان می کند

شلوار مام استایل یکی از شلوارهای ترند در دنیای مد و استایل امروز است که می توان از آن در پاییز و زمستان نیز استفاده کرد. کمر این شلوارها بالاتر از حالت عادی بوده و بالای شکم دکمه می خورد.

شلوارهای مام استایل با لباس های بافت و سویشرت های زمستانی به خوبی ست میشوند و ترکیب جذابی را به وجود می آورند. برای شلوار مام استایل، بهترین کفش در فصل پاییز کتانی است و نیم بوت است.

شلوار بگ، ترندترین شلوارهای پاییزی

شلوارهای بگ نیز یکی از بهترین و مهم ترین آیتم ها برای کل سال هستند، که در لیست شلوارهای پاییزی ترند شده امسال قرار دارند، زیرا استایل هایی را می توان با این شلوارها ست کرد که از پرطرف دارترین استایل ها در بین خانم ها هستند.

ایده این مدل شلوار به کیسه و گونی بازمی گردد، و اولین بار نیز در کشور انگلیس دیده شد، که به صورت گشاد با جیب های زیاد دیده شده بود، با گذشت زمان مدل آن نیز تغییر کرده و به شکلی که امروزه در بازار وجود دارد، در آمده است.

البته این شلوارها ممکن است برای همه مناسب نباشند، به عنوان مثال؛ پوشیدن این شلوار برای افرادی که قد کوتاه دارند توصیه نمی شود، یا کسانی که فرم بدن آن ها به صورت ساعت شنی است، می توانند با خیال راحت از این شلوارها استفاده کنند. می توانید شلوارهای پاییزی را با شومیز، تی شرت، پیراهن اُوِر سایز و مانتو کتی ست کنید.

اگر می خواهید شلوارهای بگ را با هودی یا لباس های لش بپوشید، بهتر است از کتانی های لژدار استفاده کنید. اگر می خواهید در پاییز شوارهای بگ به تن کنید، نکاتی را باید در رابطه با پوشیدن آن ها رعایت کنید؛ در ادامه به این نکات می پردازیم.

سخن پایانی

در این مطلب به انواع مدل های شلوارهای پاییزی پرداختیم. در فصول سرد استفاده از شلوارهای ضخیم بسیار مرسوم است و اگر این شلوار راحت باشد مثل شلوارهای جاگر و کبریتی می تواند طرفداران زیادی داشته باشد. شما می توانید نظرتان را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x