فوتبال
ترند

اولین شوک به تیم نکونام | ستاره جنجالی از استقلال جدا شد

مهدی قایدی ستاره استقلال با انتشار متنی در فضای مجازی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش پارت نیوز؛ مهدی قائدی با انتشار متنی در فضای مجازی خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد. تصویر این پیام را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

در بخشی از پست اینستاگرامی قائدی آمده است: «سلام، این فصل تمام شد .هم خندیدیم هم ناراحت شدیم همه با هم از روی سکو تا توی زمین. بزرگ ترین هدفم از برگشت به استقلال و بازی برای این تیم، ادای دین به هواداران پاک و مهربون بود. بدونید بدون وجود شما فوتبال معنایی نداره. مگه میشه آدم این همه عشق رو ببینه و دل نده؟مگه میشه آدم این همه شکوه رو ببینه و تحت تاثیر قرار نگیره؟….»

ستاره شماره ۲۰ استقلال در بخشی دیگر از یادداشتش خطاب به هواداران آبی نوشته است:

«وقت گله و بهانه نیست. من عاشق رنگ آبی استقلالم. عاشق هوادارانی که چند ساعت زودتر برای تشویق تیم با بدترین شرایط به ورزشگاه میان. به هر حال وظیفه خود می‌دونم از همه شما تشکر کنم. امیدوارم روزهای آینده روشن‌تر و شیرین‌تر باشه و استقلالی هر جای دنیا هستن ازته دل شاد باشن.»

پیام خداحافظی مهدی قائدی از استقلال

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است. با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است. مهدی در اولین فصل حضور خود با ایرانجوان در لیگ دسته اول توانست با زدن 10 گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کند و در معرض توجه قرار بگیرد.

قرارداد 5 ساله قائدی با استقلال

استفلال 17 تیر 1396 قائدی را از دست ایرانجوان درآورد و با قرارداد 5 ساله او را به خدمت گرفت تا این بازیکن 19 ساله اولین تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کند.

خداحافظی مهدی قائدی از استقلال

خانواده مهدی قائدی

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.

ازدواج و همسر مهدی قائدی

مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود.

مهدی قائدی کی وارد تیم ملی شد؟

مهدی قایدی اولین بار مهر ماه 1396 وقتی 19 ساله بود با تیم ملی زیر 20 سال ایران در جام جهانی زیر بیست سال 2017 به میدان رفت. پس از آن قایدی در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در شهریور 1399 برای بازی به تیم ملی رده بزرگسالان دعوت شد.

عملکرد مهدی قائدی در این فصل لیگ برتر

عملکرد فصل مهدی قایدی

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x