رابطهمد

اولین قرار عاشقانه چی بپوشم؟/استایل قرار عاشقانه اول

خیلی فرقی نمی کند که قرار عاشقانه شما در یک رستوران مجلل باشد یا در یک محل کوچک تر، مهم تاثیری است که در طرف مقابل تان خواهید گذاشت. یکی از عوامل تاثیر گذار بر شخصی که دوستش دارید استایل و نوع پوشش تان است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ برای داشتن یک قرار عاشقانه جذاب و به‌یادماندنی باید برنامه‌ریزی داشته باشید. مهم‌ترین نکته برای برنامه‌ریزی هم توجه به استایل مناسب قرار عاشقانه است. به لطف رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ایده‌های جدید پیدا کنید، اما گاهی اوقات، لباس‌های زیبای اینفلوئنسرها سبک شما نیست. در چنین مواقعی باید نظر دیگران را جویا شد. نگران نباشید چراکه بهترین ایده ها را تا انتهای این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

استایل اولین قرار عاشقانه

برای تجربه یک قرار عاشقانه تاثیرگذار باید به یکسری جزئیات توجه کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

۱. اکسسوری‌هایی به شکل قلب

بهتر است برای ایجاد یک استایل عاشقانه، سراغ اکسسوری‌هایی به رنگ قرمز و یا صورتی پررنگ بروید چون این رنگ کلاسیک و رمانتیک است. علاوه‌براین، می‌توانید از اکسسوری‌هایی که به شکل قلب هستند هم کمک بگیرید.

2. رنگ‌های کلاسیک

قرمز، بنفش و صورتی به دلایلی پالت رنگ غیررسمی قرارهای عاشقانه را تشکیل می‌دهند. بنابراین، اگر به استایلی کلاسیک علاقه دارید، بهتر است سراغ این رنگ‌ها بروید. سعی کنید این رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. یک شلوار یا دامن بلند با رنگ قرمز و یک ژاکت کشباف سرخابی را با کفش‌های سرخابی ویا رنگارنگ ست کنید.

3. پیچ و تابی جذاب

لباس اولین قرار عاشقانه

به استایل مناسب قرار عاشقانه، یک پیچ و تاپ جذاب چشم‌نواز  و خیره کننده اضافه کنید. به عنوان مثال، یک پیراهن ماکسی ساتن یا ابریشمی را با یک پالتوی پشمی بلند جذاب به رنگ مشکی و چکمه‌های چرمی بلند مشکی‌رنگ ست کنید.

4. پارچه‌های توری

استایل اولین قرار عاشقانه، پارچه‌های توری مانند رنگ‌های قرمز و صورتی می‌توانند گزینه‌ای کلاسیک برای استایل مناسب قرار عاشقانه باشند. با وجود این، برای ایجاد حس تازگی در این استایل کلاسیک راهی دارید. ترکیب لباس‌های توری در یک استایل شیک با کفش‌های پاشنه‌بلند پنجه گربه‌ای و نوک تیز یا یک بلوز مجلسی با شلوار و چکمه‌هایی جذاب، ظرافت استایل شما را به رخ می‌کشد.

5. استفاده از رنگ قرمز به عنوان رنگ ترکیبی

اگر به اینکه استایلی سر تا پا قرمز داشته باشید، علاقه‌ای ندارید، از اکسسوری‌های قرمز ساده استفاده کنید. یک شلوار جین آبی را همراه با پیراهنی از جنس پارچه کشمیر به رنگ خنثی مانند خاکستری یا قهوه‌ای بپوشید. حالا کفش‌های پاشنه بلند پنجه گربه‌ای با رنگ قرمز تیره را همراه با یک کیف کلاچ کوچک قرمز رنگ به آن اضافه کنید. به این ترتیب، رنگ قرمز را با ترکیبی از زیبایی و استایل مدرن به کار می‌برید.

6. شلوار گلبهی و پیراهن ابریشمی سفید

شلوار گلبهی یا نقره ای و پیراهن ابریشمی سفید در کنار یکدیگر ایده‌های چندان مناسبی برای داشتن و ست کردن استایل عاشقانه نیستند. اگر قصد عاشقانه کردن این استایل را دارید، یک ژاکت بنفش را روی این لباس‌ها بپوشید. از آنجایی که صورتی یکی از رنگ‌های کلاسیک عاشقانه است، انتخاب یک عینک آفتابی صورتی یا کرمی نیز ایده خوبی خواهد بود.

لباس اولین قرار عاشقانه

7. استایل سیاه و سفید

استایل و لباس اولین قرار عاشقانه می تواند سیاه و سفید باشد. ترکیب رنگ سیاه و سفید همیشه برای خانم ها عالی به نظر می رسد. یک دامن میدی مشکی خوش‌پوش با پیراهن و چکمه‌های ابریشمی سفید با تزیینات زیبا می‌تواند شما را به یک بانوی زیبا و شیک تبدیل کند.

می توانید این سبک را برای ملاقات با دوستان خود نگه دارید یا آن را به سبکی مناسب برای یک قرار عاشقانه تبدیل کنید. برای عاشقانه کردن این سبک، باید از جواهرات حداقلی استفاده کنید. جواهرات نقره به خوبی با این سبک ست می شوند. یک عینک آفتابی عالی نیز استایل شما را به طرز شگفت انگیزی کامل می کند. از چنین عینک هایی نیز استفاده کنید. با این حال، فراموش نکنید که برای انتخاب فرم این عینک آفتابی باید فرم صورت خود را نیز در نظر بگیرید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x