فناوری

اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 به صورت آنلاین فاش شد

در حالی که طرفداران سامسونگ منتظر  اندروید ۱۵ و اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 می باشند. به نظر می رسد که  نسخه‌ی بتا One UI 7.0 در نیمه‌ی اول ماه آگوست (نیمه‌ی مرداد) دردسترس کاربران قرار بگیرد.

به گزارش پارت نیوز؛ سامسونگ بسیاری از برنامه های اختصاصی خود را به عنوان بخشی از به روز رسانیاپلیکیشن ساعت One UI 7.0 آینده بهبود می بخشد. قبلاً شاهد برخی از تغییرات رابط کاربری این برنامه ها بودیم. اکنون، اپلیکیشن ساعت از One UI 7.0 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

معرفی اپلیکیشن ساعت One UI 7.0

تغییرات در برنامه ساعت با One UI 7.0 بیشتر جنبه بصری دارند. نماد برنامه به روز شده است و تب های مختلف داخل برنامه (ساعت، ساعت جهانی، تایمر و کرونومتر) اکنون نمادی برای همراهی با نام دارند.

نحوه نصب و حذف اپلیکیشن ساعت One UI 7.0

اپلیکیشن ساعت One UI 7.0

می توانید فایل نصب اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 را از وب سایت APK Mirror دانلود کنید. سپس می‌توانید آن را از طریق یک برنامه مدیریت فایل روی دستگاه‌های Galaxy دارای One UI 6.1 و بالاتر نصب کنید.

با این حال، از آنجایی که این نسخه اولیه برنامه است، ممکن است اشکالاتی داشته باشد. همچنین اگر تصمیم به حذف آن داشته باشید، اپلیکیشن ساعت به طور کامل از دستگاه شما حذف می شود و باید دوباره آن را از پلی استور دانلود کنید. این منجر به بازنشانی همه آلارم‌ها و سایر سفارشی‌سازی‌های شما می‌شود.

زمان انتشار اپلیکیشن ساعت One UI 7.0

اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 در آگوست 2024 منتشر می شود. طبق اطلاعاتی، بروزرسانی One UI 7.0 اکنون در هفته سوم آگوست 2024 منتشر می شود.

انتشار به دلیل به روز رسانی One UI 6.1.1 به تعویق افتاده است که قرار است برای تاشوهای قدیمی منتشر شود. گوشی‌ها، تبلت‌ها و برخی گوشی‌های پیشرفته. به‌روزرسانی One UI 7.0 یک به‌روزرسانی بزرگ است، زیرا تغییرات عمده‌ای در طراحی UI و UX در مقایسه با One UI 6.0 ایجاد می‌کند.

بروزرسانی One UI 7.0 ابتدا برای Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra منتشر خواهد شد. ممکن است ابتدا در کره جنوبی منتشر شود. آلمان، هند، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا. چین نیز ممکن است به به روز رسانی دسترسی پیدا کند، اما چند روز پس از انتشار اولیه آن.

تغییرات در طراحی اپلیکیشن ساعت One UI 7.0

اپلیکیشن ساعت One UI 7.0

سامسونگ با  اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 تغییرات زیادی در طراحی ایجاد کرده است که برخی از آنها در چند روز گذشته به بیرون درز کرده است. یک Quick Panel اصلاح شده وجود دارد که دارای دو صفحه است: تنظیمات سریع و اعلان ها. اعلان ها اکنون گردتر شده اند. طراحی صفحه قفل نیز تغییر کرده است و اکنون دارای پاپ آپ وضعیت شارژ باتری و میانبرهای صفحه قفل ضخیم تر است.

کشوی برنامه اکنون دارای یک نوار جستجو (Finder) در پایین است که استفاده از یک دست را بهبود می بخشد. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ نمادهای برنامه‌ها را برای بسیاری از برنامه‌های سهام خود از جمله دوربین، ساعت، مخاطبین، گالری، تلفن و اینترنت سامسونگ تغییر داده است. آیکون‌های جدید قالب‌بندی Material You بهتری دارند.

سامسونگ همچنین برنامه دوربین را طراحی کرده است که اکنون تمام تنظیمات و حالت‌ها را به سمت پایین صفحه نمایش (در جهت عمودی) دارد. این کار استفاده از دوربین را با یک دست راحت تر می کند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ انیمیشن‌ها و انتقال‌های جدیدتر و روان‌تری را در One UI 7.0 معرفی کرده است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x