فیلم و سریال

نقش و بیوگرافی بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه + خلاصه داستان و عکس 

سریال افسانه افسانه خورشید و ماه جز محبوب ترین سریال کره ای می باشد که در سال 2012 منتشر شد. این سریال عاشقانه در ایران نیز طرفدار ان خاص خود را دارد، بنابراین به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه می دپردازیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال افسانه خورشید و ماه، ژانر تاریخی – عاشقانه ای دارد که با ترمیب کردن سیاست و عشق توانسته داستانی مهیج و خیره کننده ای را به نمایش بگذارد. همچنین این سریال با عنوان “The Moon Embracing the Sun” نیز شناخته می‌شود که در این قسمت جدولی از مشخصات کلی را به شما ارائه می کنیم.

داستان سریال افسانه خورشید و ماه در واقع چالش و درگیری های پادشاه و خانواده اش را روایت می کند که همه تلاش خود را برای حفظ و نگهداری امپراطوری می کنند.

نام سریال: افسانهٔ خورشید و ماه با نام اصلی ماه در آغوش خورشید (کره‌ای: 해를 품은 달)
سال انتشار: 2012
تعداد قسمت: ۲۰ قسمت از ۴ ژانویه تا ۱۵ مارس
تهیه کننده: اوه گیونگ هون
کارگردان: کیم دو هون
ژانر: رمانتیک – تخیلی – درام‌ – تاریخی

خلاصه داستان سریال افسانه خورشید و ماه

سریال کره ای افسانه خورشید و ماه زندگی و ماجرای یک پادشاه و خانواده اش را به تصویر می کشد که در تلاش برای حفظ و نگهداری امپراتوری هستند. در این سریال تلاش شده تا تغییر ناپذدیری سرنوشت را به نمایش بگذارد.

شروع داستان از جایی است که امپراتور برای پسر خود، به دنبال انتخاب همسری است و دو گزینه موجود پیش روی وی می باشد و امپراتور پدر به پیشنهاد لی هون، دختری به نام یئون وو که دوست شاهزاده و از اشراف‌زادگان است را برای همسری انتخاب می‌کند. لی هون عاشق یئون وو می‌شود و با رضایت پدرش، این دو به ازدواج هم در می‌آیند. یئون وو به عنوان همسر ولیعهد، با هوش و درایت خود تحسین همگان را برمی‌انگیزد

زمان پخش سریال افسانه خورشید و ماه از شبکه تماشا

سریال افسانه خورشید و ماه هر شب از ساعت 20:30 در شبکه تماشا شروع به پخش می کند. بازپخش این سریال در فردای همان روز در ساعات 00:30 ؛ 6:30 و 12:30 پخش می شود.

معرفی بازیگران سریال افسانه خورشید و ماه

  • کیم سو هیون
  •  هان گا این
  •  جونگ ایل وو
  •  کیم مین سئو
  •  کیم یو جونگ (بازیگر کودکی دونگ یی)
  •  یئو جین گو (بازیگر کودکی شاهزاده هودونگ)
  •  لی ته ری و کیم سو هیون

کیم سو هیون در نقش شاهزاده لی هون

کیم سو هیون در نقش شاهزاده لی هون

کیم سو هیون بازیگر سینمای کره جنوبی برنده چندین جایزه است. او در چندین فیلم پرطرفدار بازی کرده است، از جمله فیلم هیجان انگیز “دزدها” و درام عاشقانه “عشق من از ستاره” که برای آنها برنده جایزه هنر Baeksang برای بهترین بازیگر فیلم شد. او در  تاریخ 16 فوریه 1988 متولد شده است.

 هان گا این در نقش یون وو

 هان گا این در نقش یون وو

هان گا این بانوی اصلی کره جنوبی که برای بازی در فیلم Moon Embracing the Sun برنده جایزه بازیگر زن برجسته کره ای شد. وی اولین حضور تلویزیونی خود را با تبلیغاتی برای خطوط هوایی آسیانا در سال 200 انجام داد. او در 26 آوریل 2005 با همبازی اش یون جونگ هون در فیلم Yellow Handkerchief ازدواج کرد.

 جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ

 جونگ ایل وو در نقش شاهزاده یانگ میونگ

جونگ ایل وو بیشتر با بازی در فیلم، فلور بوی رامیون شاپ و در نقش شاهزاده یانگ میونگ در ماه در آغوش خورشید شناخته شد. او در سال 2012 در جوایز Huading به عنوان بازیگر سال آسیا انتخاب شد و اولین بازیگر غیر چینی بود که این کار را انجام داد. همچنین پدر او مجری سابق اخبار تلویزیون است.

کیم مین سئو در نقش یون بو کیونگ

کیم مین سئو در نقش یون بو کیونگ

بازیگر کره ای که به عنوان همسر ملکه متخاصم در درام ماه در آغوش خورشید شناخته شد. او برای اجرای خود نامزد دریافت جایزه درام MBC شد. او در موزیک ویدیوهای “Today” از Cool، “Charlie’s Angels” از Destiny و “Please” از کیم هیون جونگ ظاهر می شود.

یانگ می گیونگ در نقش شین جونگ کیونگ

یانگ می گیونگ در نقش شین جونگ کیونگ

یانگ می گیونگ در نقش شین جونگ کیونگ از سال 1983 شروع به کار کرد. پس از اولین حضورش، دو سال در نقش های فرعی ظاهر شد و بعدها با بازی در نقش های اصلی و فرعی در آثار مختلف نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x