فیلم و سریال

بازیگران سریال ساخت ایران؛ عکس و خلاصه داستان

سریال ساخت ایران از چهارشنبه 11 بهمن 1402 توسط شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. در ادامه به معرفی بازیگران سریال ساخت ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال ساخت ایران 1 یکی از محبوب ترین سریال های نمایش خانگی می‌باشد، این سریال محصول سال 1390 می باشد و بـه کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شده است. در این سریال بازیگران شناخته شده ای از جمله؛ محمدرضا گلزار و امین حیایی حضور دارند. در ادامه به طور کامل با بازیگران سریال ساخت ایران 1 آشنا خواهیم شد.

خلاصه داستان سریال ساخت ایران 1

غلامحسین دزدی خرده پاست که روزی شاهد تصادف رانندگی با مردی میانسال است. کیف مجروح را می دزدد و در کیف پاسپورتی پیدا می کند. او سعی دارد کیف را بفروشد. اما چون پلیس به دنبال اوست. تصمیم می گیرد به خارج از کشور برود و از ایران فرار کند. غلام برای فروش لپ تاپ دزدی به خانه یکی از آشنایان می رود. خانه لو می‌رود و پلیس وارد خانه می‌شود.

غلام از راه پشتبام فرار میکند. خانه پدر غلام هم لو رفته و بـه ناچار تصمیم می گیرد از گذرنامه دزدی برای خروج از کشور استفاده کند. در فرودگاه با خانم مسنی بنام «ماهی جان» همسفر می شود ودر پاریس، «باقری» نماینده شرکت «دوریس» از طرف آقای «لوریان» بـه استقبال او آمده و همراه با «ژاکلین» دختر لوریان، وی را بـه هتلی مجلّل می برند.

سریال ساخت ایران 1 چند قسمت است؟

این سریال دیدنی در 18 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است و تهیه کننده آن سیدامیر پروین حسینی می باشد.

بازیگران سریال ساخت ایران

در ادامه به معرفی هنرپیشه های سریال ساخت ایران 1 و نقش شان در این مجموعه خواهیم پرداخت.

امین حیایی بازیگر نقش غلامحسین جعفرزاده

امین حیایی در سریال ساخت ایران1

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد. امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

پاملا ال کیک بازیگر نقش ژاکلین لوریان

بازیگر نقش ژاگلین در ساخت ایران

پاملا الکیک ( pamela elkik ) در دیرالقمر در کشور لبنان در تاریخ ۱۴ می ۱۹۸۸ (۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۷) به دنیا آمد. او عضو یک خانواده چهار نفره است که یک خواهر بنام آماندا دارد . او سپس در اشرفیه بزرگ شد و پاملا درس خوانده در دانشگاه روح القدس و توانا به گفتار به چندین زبان مانند: عربی، انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی است

محمدرضا گلزار بازیگر نقش جمشید (جیمی) قلعه حسن خانی

محمد رضا گلزار در سریال ساخت ایران1

محمدرضا گلزار آذری متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. این بازیگر در سال 1402 با آیسان آقا خانی ازدواج کرد.

پدر این هنرپیشه اهل تبریز و مادرش تهرانی است. دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

بهنام تشکر بازیگر نقش دکتر کوروش افشارجم

بازیگران سریال ساخت ایران1

بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون در چهارمین روز از بهمن ماه 1355 در شهر بندر انزلی متولد شد اما اصالتی آذری داشته و پدر و مادر او از آذری زبان های کشورمان هستند که در بندر انزلی سکونت داشتند.

او چهار برادر به نام های بهروز (مجری برنامه خانواده)، بهرام (بازیگر و کارگردان تئاتر)، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد. بهنام تشکر دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است.

گوهر خیراندیش بازیگر نقش ماه طلعت (ماجان) بهشتی

گوهر خیر اندیش در سریال ساخت ایران

این بانوی هنرمند مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال 1349 وارد دنیای هنر شد. گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

گوهر خیراندیش سال 1357 در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش رویا

الیکا عبدالرزاقی در سریال ساخت ایران1

الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 18 مرداد ماه 1358 در شهر رامسر چشم به جهان گشود. الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد. یکی از برادران او به نام بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است. خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و سال 1391 با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

بهاره رهنما بازیگر نقش هما

بهاره رهنما در سریال ساخت ایران

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک  متولد شد وی بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی را در کارنامه هنری خود نیز دارد. بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه، یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x