فوتبال

بازی پرسپولیس و النصر چه ساعتی شروع می شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش پارت نیوز؛ تیم فوتبال النصر عربستان به همراه کریس رونالدو با اسکورت تیم حفاظتی زبده در هتل اسپیناس تهران قرار مستقر شدند. این تیم با تیم پرسپولیس روز سه شنبه، 28 شهریور 1402 به رقابت خواهد پرداخت.

گفته شده که در لحظه ورود کریس رونالدو به این هتل، لابی هتل پر از هواداران رونالدو بوده و تیم النصر در طبقه سفارت عربستان که جدای از هتل است، استقرار یافتند. این طبقه به رستوران‌های عمومی هتل دسترسی ندارد و هیچکس حق رفتن به آنجا را ندارد.

اولین بازی پرسپولیس روز ۲۸ شهریور برابر النصر عربستان خواهد بود و سپس قرمزها ۱۱ مهر ماه در دوحه به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر، الدحیل خواهند رفت تا در دو بازی نخست برابر مدعیان اصلی صعود به مرحله بعدی قرار بگیرند. هفته سوم نیز شاگردان یحیی گل محمدی در تهران میزبان استقلال دوشنبه خواهند بود.

زمان بازی پرسپولیس و النصر

تیم پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. بازی پرسپولیس و النصر فردا سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

برای خیلی از ایرانیان جای تعجب داشت اگر می شنیدند کریستیانو رونالدو CR7 به ایران می آید، اما حالا به لطف تیم های پولدار عربی کریس رونالدو در ایران حضور و در مقابل تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران بازی می کند.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x