اقتصاد کلان

بهترین روش های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال1403

سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1402 اگر اصولی انجام شود می‌تواند شما را به سوددهی فوق‌العاده‌ای برساند.

به گزارش پارت نیوز؛ سرمایه گذاری یکی از روش‌های پیشرفت مالی به حساب می‌آید. در این مقاله به معرفی روش‌های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

فهرست

راه های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

هر شخص با توجه به قوانین سرمایه‌گذاری، میزان ریسک‌پذیری و دیگر ارکان سرمایه‌گذاری، می‌تواند برای پول خود برنامه‌ریزی کند.

همچنین، تأثیر تورم بر اقتصاد کشور را نیز نمی‌بایست نادیده گرفت. زیرا میزان سوددهی هر یک از روش‌های سرمایه‌گذاری، می‌بایست با میزان تورم حاکم بر جامعه تناسب داشته باشد تا بتوان برای آن روش، توجیه اقتصادی در نظر گرفت. در ادامه، مهم‌ترین اصول سرمایه‌گذاری را بیان می‌کنیم.

ارکان مهم سرمایه گذاری با 100 میلیون ومان

مهم‌ترین اصول سرمایه‌گذاری

در ادامه، مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر سرمایه گذاری را بررسی خواهیم کرد.

میزان ریسک‌پذیری

میزان بازدهی یک سرمایه‌گذاری با میزان ریسک‌پذیری شخص سرمایه‌گذار ارتباط‌ مستقیم دارد. با توجه به این موضوع، ابتدا به مقایسه روش‌های سرمایه‌گذای کم‌ریسک و توأم با ریسک بپردازید و سپس، با توجه به میزان تحملتان از ریسک، می‌توانید از خود بپرسید: چگونه یک سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1402 انجام دهم؟

هدف از سرمایه‌گذاری

هدف شما از سرمایه گذاری نیز عامل مهمی در پاسخگویی به این سوال است : با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ چکار کنم؟ به‌عنوان‌مثال، اگر شخصی با هدف کسب سود قصد سرمایه‌گذاری داشته‌باشد، عملکردش متفاوت با شخصی خواهد بود که با هدف حفظ دارایی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند.

بهترین و پرسودترین سرمایه‌ گذاری با 100 میلیون در سال ۱۴۰۲

در تعریف علمی‌تر سرمایه‌گذاری را خرید کالایی قلمداد می‌کنند که در حال حاضر مصرف نمی‌شود و در آینده آن کالا برای شخص خریدار سودآور خواهد بود به طور مثال فرد سهام را که نوعی دارایی است با این هدف که سهام خریداری شده در آینده سودآور خواهد بود و با افزایش قیمت روبه رو خواهد شد و شخص دارنده سهام این دارایی را به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند و به سود می‌رسد خریداری و در واقع در سهام سرمایه‌گذاری می‌کند.

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد. به طور کلی سرمایه‌گذاری به انواع مختلفی چون سرمایه‌گذاری در صنایع تولیدی و وابسته به تجارت، دارایی‌های تعهدی(سهام، اوراق، پول، صندوق سرمایه‌گذاری و غیره) و دارایی‌های واقعی(طلا، ملک، زمین، سکه، ارز و غیره) تقسیم می‌شود.

نرخ سود سرمایه‌گذاری

برخی از روش‌های سرمایه‌گذاری، سوددهی بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها دارند اما درعین‌حال، ریسک بیشتری نیز به سرمایه‌گذار تحمیل می‌کنند. بنابراین، هر گاه از خود می‌پرسید : با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ چکار کنم؟ یا سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان می‌تواند سودآور باشد یا خیر؟ نرخ سود روش موردنظرتان را در قیاس با ریسک و دیگر ارکان بسنجید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

نقد شوندگی

نقد شوندگی به معنای این است که مبلغ سرمایه‌گذاری خود را به چه قیمت و با چه سرعتی می‌توانید به پول نقد تبدیل کنید. میزان نقد شوندگی رکن مهمی است که می‌تواند در انتخاب راه حلی برای سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال ۱۴۰۲ ریسک کنم یا نه؟ کمک‌کننده باشد. به‌عنوان‌مثال، سپرده بانکی نقد شوندگی بالایی دارد اما فروش ملک و زمین فرایند زمان‌بری است که ممکن است ماه‌ها به طول بینجامد.

کسب دانش سرمایه‌گذاری

عامل مهم دیگری که پیش از پاسخگویی به سوال : «سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان می تواند سودمند باشد یا نه؟» می‌بایست مدنظر قرار دهید، کسب دانش کافی در خصوص هر یک از بازارها جهت فعالیت در آن بازار است. به‌عنوان‌مثال، جهت فعالیت در بورس، ابتدا باید نحوه دریافت کد بورسی را فرا بگیرید. همچنین، شرکت در دوره‌های آموزشی ره‌آورد آکادمی نیز می‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد.

سن سرمایه‌گذار

سن و سال فرد نیز یکی از ارکان مهم سرمایه‌گذاری است. مثلاً شخصی را در نظر بگیرید که در سن ۲۵ سالگی و در اوج ریسک‌پذیری و تجربه هیجان، به امید کسب سود بیشتر، قصد سرمایه‌گذاری دارد. در نقطه مقابل، فردی ۶۵ ساله را در نظر بگیرید که پس از بارنشسته شدن، با هدف حفظ سرمایه خود، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، رویکرد این دو نفر با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود.

زمان

حتماً زمانی که کمی پول پس‌انداز می‌کنید، با خود می‌گویید : سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان ۱۴۰۲ چه نتیجه‌ای دارد و چگونه انجام می‌شود؟ روش‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت هر یک استراتژی‌های خاص خود را می‌طلبد. اگر تحمل بلوکه شدن دارایی خود در مدت‌زمان طولانی را ندارید، انتخاب روش‌های بلندمدت، بزرگ‌ترین اشتباهی است که می‌توانید مرتکب شوید. همچنین، انتظار کسب سود هنگفت در کوتاه‌مدت نیز انتظار نابجایی است.

بهترین راه های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1402

بهترین روش در پاسخ به این خواسته که با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ چکار کنم؟ این است که ابتدا تمامی روش‌های سرمایه‌گذاری را لیست کنید، سپس، میزان ریسک‌پذیری خود را برآورد کرده و میزان سرمایه خود را نیز تخمین بزنید. در این صورت، با توجه به میزان تورم و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، قادر به تصمیم‌گیری منطقی و علمی خواهید بود.

بهترین و سودآورترین روش های سرمایه گذاری در سال 1402

انواع روش‌های سرمایه‌ گذاری با 100 میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

در ادامه به معرفی چند نمونه از بازارهایی که می توانید در آن ها سرمایه گذاری کنید خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری در بورس

سرمایه‌گذاری در بورس روش دیگری است که با ریسک زیادی همراه بوده و ورود به این بازار، مستلزم کسب دانش و تخصص در زمینه تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال است.

سرمایه گذاری در بانک

افتتاح حساب پس‌انداز بلندمدت و دریافت سود بانکی، یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری با پول کم است که از دیرباز در بین مردم محبوبیت داشته است. البته اگر سرمایه شما زیاد هم باشد و فرد ریسک‌پذیری نباشید، پس‌انداز در بانک، روش مناسبی برای سرمایه‌ گذاری با 100 میلیون تومان محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه

خرید طلا و سکه از دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری با صد میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ است که عمدتاً با سوددهی همراه است. اما همان‌طور که در مقاله «دلار، ارز دیجیتال یا طلا بخریم؟» بیان کردیم، فراموش نکنید که موقع خرید طلا و سکه، دید بلندمدت داشته‌باشید تا سود قابل قبولی نصیبتان شود.

سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه

طلا بخریم یا نخریم؟

عیب طلا و سکه فیزیکی یک مورد مهم دیگر نیز هست. سکه و طلا همواره قابل جعل هستند و به محل امنی برای نگهداری احتیاج دارند زیرا ممکن است به راحتی سرقت شوند.

طلا نسبت به قیمت دلار و قیمت جهانی آن حساس است و به همین دلیل بی‌ثباتی یا نااطمینانی در دنیا روی قیمت آن تاثیرگذار است. صرف نظر از این موارد، اگر روند احیای برجام به نتیجه نرسد یا چشم‌انداز تورمی در کشور همچنان قدرتمند بماند، قیمت طلا افزایش خواهد یافت و از سوی دیگر با احیای برجام طلا گزینه مناسبی حداقل در کوتاه‌مدت نخواهد بود.

با توجه به این موارد، طلا و سکه لزوما بهترین گزینه برای سرمایه ‌گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1402 نیستند. با این حال، در صورتی که تورم انتظاری بالا برود طلا گزینه نامناسبی برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت نیست.

سرمایه‌گذاری صندوق‌های طلا

صندوق‌های طلا از سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که مدت زیادی از معرفی آن‌ها نمی‌گذرد. شاید بپرسید چرا به این صندوق‌ها صندوق طلا می‌گویند؟ صندوق‌های طلا بین 70 تا 95 درصد از دارایی خود را به گواهی سپرده سکه اختصاص می‌دهند و مابقی دارایی‌شان را در گزینه‌های دیگری سرمایه‌گذاری می‌کنند. به همین دلیل هم معمولا ریسک آن‌ها کمتر از خرید طلا و سکه فیزیکی است.

علاوه بر این، صندوق‌های طلا مشکلاتی مانند جعل و سرقت را ندارند و کارمزد آن‌ها هم کم است. هنگام افت قیمت معمولا آن‌ها کمتر از سکه و طلا افت می‌کنند و البته وقتی هم قیمت سکه و طلا رشد کند، آن‌ها معمولا کمی کمتر رشد می‌کنند.

سرمایه گذاری دلاری

خرید و فروش ارزهایی چون یورو و دلار، از دیگر روش‌های سرمایه ‌گذاری با 100 میلیون است که طرفداران خاص خود را دارد. بازار ارز بسیار پرریسک است و ازجمله ریسک‌های آن می‌توان به افزایش درخواست خرید به هنگام مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی اشاره کرد. همچنین، حضور دلالان نیز بر نوسانات این بازار بسیار موثر است. اما با سرمایه‌گذاری با دید بلندمدت، ریسک بازار ارز کاهش پیدا می‌کند.

سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در زمینه دلار

سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال

بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، ریپل و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند که علاوه بر سوددهی زیاد، از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. فقط توجه داشته‌باشید که تا مهارت و دانش کافی در حوزه ارز دیجیتال کسب نکرده‌اید، وارد این بازار نشوید. بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1402 می باشد. همچنین سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می تواند شغل دوم با 100 میلیون در سال 1402 باشد.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری

صندوق درآمد ثابت و صندوق سهامی از دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری هستند. صندوق درآمد ثابت کیان، صندوق آوای سهام کیان و صندوق آهنگ سهام کیان با توجه به عملکرد خوب و خدمات قابل قبولشان، گزینه‌های مناسبی برای سرمایه ‌گذاری با 100 میلیون تومان به شمار می‌روند.

صندوق درآمد ثابت جایگزین مناسبی برای بانک

در میان گزینه‌های بالا بانک را بررسی کردیم و گفتیم که برای شرایطی که تورم بسیار بالا باشد، چندان مناسب نیست. یک گزینه دیگر که معمولا سود بهتری دارد و از نظر ریسک همانند بانک عمل می‌کند، صندوق درآمد ثابت است. شاید بپرسید صندوق درآمد ثابت چیست؟

صندوق‌های درآمد ثابت معمولا روی گزینه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که باثبات هستند؛ مثلا سپرده بانکی، اوراق مشارکت و مواردی از این قبیل. بین 15 تا 25 درصد از دارایی آن ها نیز صرف سرمایه‌گذاری در سهام می‌شود.

سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در بازار خودرو

بسیاری از افراد روش خرید و فروش خودرو را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. مثلا می‌توانید خودرو را از طریق ثبت نام کردن و به صورت اقساطی بخرید و به نرخ آزاد بفروشید و از این اختلاف قیمت سود ببرید. و یا اینکه یک شریک مالی پیدا کنید و با یکدیگر از این راه سود کسب کنید.

سرمایه گذاری با انواع اوراق

اوراق شامل اوراق مشارکت، اسناد خزانه اسلامی، صکوک و اوراق بدهی ازجمله انواع اوراق بهادار هستند که خرید آن‌ها از روش‌های سرمایه ‌گذاری با 100 میلیون و کم ریسک محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری در زمینه مسکن

یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری که به‌ویژه در سالهای اخیر شاهد آن هستیم، خرید ملک و مسکن در کشورهای دیگر است. بسیاری از ایرانیان با خرید ملک در کشورهای مجاور، علاوه بر حفظ سرمایه خود، ارزش افزوده نیز کسب می‌کنند.

با 100 میلیون تومان چکار کنم؟

بهترین بازارهای مالی سرمایه ‌گذاری با 100 میلیون در سال ۱۴۰۲

بازارهای اوراق، طلا، سکه، ارز دیجیتال، ملک، ارز، سبد گردانی اختصاصی و بسیاری روش‌های دیگر که در بالا اشاره کردیم، انواع بازار مالی هستند که شما با در نظر گرفتن جمیع جهات، می‌توانید برای تأمین نیازِ با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ چکار کنم؟، انتخاب کنید.

با 100 میلیون در سال 1402 چکار کنم؟

اگر ریسک‌پذیری بالایی دارید، نباید در پاسخگویی به دو سوال «با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ چکار کنم؟» و « سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان من را به سود می‌رساند؟» دچار تردید شوید. زیرا می‌توانید پول خود را در حوزه بورس، ارز دیجیتال، خرید و فروش ارز و همچنین، صندوق‌ها سرمایه‌گذاری کنید. اما اگر فرد محتاطی هستید که ریسک‌پذیری کمی دارید، می‌توانید از صندوق‌ درآمد ثابت، سپرده‌گذاری بانک و خرید ملک برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید. اما توصیه می‌کنیم که در هر دو صورت، سرمایه خود را تنها در یک حوزه متمرکز نکرده و یک پورتفوی سرمایه‌گذاری برای خود تشکیل دهید.

با صد میلیون تومان در سال 1402 چکار می‌شود کرد؟

پیشنهاد ما برای سال 1402 این است که اگر صد میلیون تومان پول دارید، اقدام به سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان می تواند موجب ارتقا مالی شما شود. در این خصوص ابتدای مطلب توضیح داده‌ایم.

مهم‌ترین نکته‌ای که در سرمایه‌گذاری باید رعایت کنید این است که دست به متنوع‌سازی بزنید یعنی طوری سرمایه‌گذاری کنید که ریسک‌تان به حداقل برسد. چگونه؟

در ادامه به شما خواهیم گفت. اصول تقسیم ریسک به روحیه و میزان ریسک‌گریزی یا ریسک‌پذیری شما بستگی دارد. سعی کنید سبدی از سرمایه‌گذاری‌های مختلف تشکیل دهید که دامنه آن‌ها از موارد پرریسک تا کم ریسک را در برگیرد. مثلا اگر ریسک‌پذیر هستید، از این صد میلیون تومان درصد نسبتا بالایی را صرف خرید صندوق‌های سهام کنید.

در این صورت از پتانسیل رشد بازار سهام بهره‌مند می‌شوید. بسته به میزان ریسک‌گریزی یا ریسک‌پذیری خود می‌توانید از 20 تا 70 درصد سرمایه‌گذاری خود را به خرید این صندوق‌ها اختصاص دهید.

اما با خرید سهم بالایی از صندوق‌های سهام، ریسک شما بالا می‌رود. برای افت ریسک خود می‌توانید از صندوق‌های درآمد ثابت استفاده کنید. بخش کمی را هم به خرید طلا یا صندوق‌های طلا اختصاص دهید. این روش نیز جز روش‌های کم خطر سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1402 می‌باشد.

تعیین میزان ریسک‌پذیری و ریسک‌گریزی شما و در نتیجه سهم اختصاص داده شده به خرید موارد مختلف بیشتر به عهده خود شماست. اما به‌عنوان‌مثال ریسک‌پذیرها می‌توانند 70 درصد دارایی خود را در صندوق سهام قرار دهند، 20 درصد را در صندوق درآمد ثابت و 10 درصد را نیز به خرید صندوق طلا اختصاص دهند.

ریسک‌گریزها نیز می‌توانند 60 تا 70 درصد از دارایی خود را در صندوق درآمد ثابت قرار دهند، 10 تا 15 درصد را در صندوق طلا و مابقی آن‌که 15 تا 30 درصد است را صندوق سهام بخرند. در این مطلب سعی کردیم به این پرسش که « با صد میلیون تومان در سال 1402 چکار می‌شود کرد » پاسخ دهیم. در پایان نکته آخر را ذکر می‌کنیم: به سرمایه‌گذاری با دید کوتاه‌مدت نگاه نکنید، بلکه سعی کنید آن را در بازه 3 تا 5 ساله در نظر بگیرید.

بهترین شغل با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲

یکی از روش‌های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان راه‌اندازی یک شغل دوم یا سوم است. بهترین شغل با ۱۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ را شاید بتوان در میان مشاغل خانگی از جمله راه‌اندازی مزون لباس، راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی کوچک و یا تأسیس یک کارگاه‌ تولیدی کوچک جستجو کرد.

کارآفرینی با ۱۰۰ میلیون تومان

اگر از آن افرادی هستید که از خود می‌پرسید سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال 1402 پر رسک است یا کم ریسک باید بگوییم که بهترین سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و توسعه کسب و کارتان قطعا می‌تواند سودآور باشد. بدیهی است که با این سرمایه، نمی‌توانید کسب و کار بزرگی راه‌اندازی کنید. اما می‌توانید کسب و کار خود را در مقیاس کوچک شروع کرده و رفته رفته آن را توسعه دهید.

تولید و سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

تولید سبزیجات بسته‌بندی، پرورش قارچ، تولید کارهای دستی مانند جعبه کادویی و کارت تبریک، تولید و رنگ‌آمیزی ظروف سفالی و بسیاری موارد دیگر، ازجمله کارهایی است که با ۱۰۰ میلیون تومان در منزل قابل انجام بوده و می‌تواند سود خوبی نیز نصیب شما کند.

شغل دوم با 100 میلیون در سال 1402

در ادامه به معرفی چند شغل که می‌توانید با سرمایه 100 میلیون راه اندازی کنید خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید که اگر در این کارها شریک کاری داشته باشید می‌توانید به این شغل‌ها به‌عنوان شغل دوم نگاه کنید.

راه‌اندازی بوتیک زنانه؛ سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان

ایده سوم برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان مربوط به کسب و کار بوتیک زنانه می‌باشد. این بوتیک بهترِ است که فقط برای مخصوص خانوم ها باشد چون خانوم ها زیاد خرید می کنند و هر چند وقت یکبار لباس‌های تازه می خرند.

و درست وقتی یک کفش خریداری می کنند، برای ست کردن بعد از آن به خرید شلوار، مانتو، لباس و روسری می‌پردازند. این ایده هم سودآوری خیلی خوبی دارد در کمترین زمان ممکن بازخورد دریافت می کند.

باید کار به صورت اصولی و درست اجرا بشه. مثلا باید مغازه ای که اجاره می کنید جای مناسبی باشه. یا اینکه محصولات خوبی برای فروش داشته باشید و …

با فرض اینکه شما ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه دارید و می‌خواهید سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان را آغاز کنید ما می خواهیم این کسب و کار را راه اندازی کنیم. توجه داشته باشید که این کار نیازی به شریک ندارد. شما باید یک مغازه خوب در مکان مناسبی از شهر خود اجاره کنید. سعی کنید مغازه‌ای مناسب با کمترین کرایه را برای اجاره کردن پیدا کنید.

شغل دوم با 100 میلیون تومان

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی

ایده چهارم برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد. طبق آمارهای به دست آمده ایران بعد از عربستان دومین کشور خاورمیانه برای مصرف لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می‌آید.

اصلی‌ترین دلیل این آمار هم،گرایش مردم به سمت زیبایی و پاکیزگی می‌باشد البته برخی افراد این موضوع را ناشی از تهاجم فرهنگی و کمبود اعتماد به نفس در بین زنان و مردان ایرانی می‌دانند. بنابراین سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در زمینه‌های آرایشی و بهداشتی بسیار سودآور خواهد بود.

زمان بازگشت سرمایه در این شغل زمانی می‌باشد که فرد با ارائه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب برای خود مشتریان ثابت پیدا کند که با جذب مشتریان ثابت هر مشتری می‌تواند چند مشتری دیگر را به سمت فروشگاه شما جذب کند پس باید تلاش کنید اعتماد مشتری را جلب کرده و از او برای خودتان یک مشتری وفادار بسازید.

به علاوه باید با افرادی که به‌صورت عمده خرید می‌کنند مانند آرایشگاه‌ها رابطه خوبی برقرار کنید و تخفیفات حدود ۱۵ درصدی به آن‌ها بدهید، چراکه آن‌ها می‌توانند مشتریان زیادی برای شما بفرستند و کسب‌وکارتان را حسابی رونق ببخشند.

خریدوفروش میوه و صیفی‌جات به‌صورت عمده

یکی از ایده‌ها برای سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان مربوط به کسب و کار خرید و فروش میوه و صیفی جات است. این کار هم سود بسیار خوبی دارد. بدین شکل که شما از شهرهای دیگر انواع میوه و صیفی جات مختلف را وارد شهر خود می‌کنید.

به‌طور مثال هندوانه را کیلویی ۲۰۰۰ هزار تومان در بازار خریداری می‌کنید، به نظر شما فروشنده چقدر هزینه برای آن پرداخت کرده؟ در بیشتر مواقع زیر ۱۰۰۰ تومان. یعنی دو برابر سود کرده که بسیار عالی است.

باید سعی کنید تا جایی که ممکن است محصولات را با قیمت بسیار مناسبی بخرید. در این صورت با قیمت کمتر از قیمت بازار سریعا می‌توانید محصول خود را به فروش برسانید.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی روش‌های گوناگون سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1402 پرداختیم. توجه داشته باشید که پیش از ورود به هر یک از این زمینه‌ها اطلاعات و دانش کافی را داشته باشید سپس اقدام نمایید. این‌گونه میزان ریسک احتمالی را کاهش خواهید داد و سود دهی تان افزایش می یابد.

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x