گردشگری

بهترین زمان برای تور فرانسه

کشور فرانسه جزء آن دسته از کشورهایی می‌باشد که هر توریست و یا جهانگردی دوست دارد برای یک بار هم که شده به آن سفر کند.این کشور دارای تاریخ کهن و البته فرهنگ غنی می‌باشد. با توجه به این موضوع که این کشور یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است، این امکان وجود دارد که شما با ویزای شینگن و با تور فرانسه به این کشور سفر کنید

بهترین زمان برای تور فرانسه

کشور فرانسه جزء آن دسته از کشورهایی می‌باشد که هر توریست و یا جهانگردی دوست دارد برای یک بار هم که شده به آن سفر کند.این کشور دارای تاریخ کهن و البته فرهنگ غنی می‌باشد. با توجه به این موضوع که این کشور یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است، این امکان وجود دارد که شما با ویزای شینگن و با تور فرانسه به این کشور سفر کنید. اما یکی از سوال‌های رایج در مورد تور پاریس و فرانسه بهترین زمان سفر به این کشور می‌باشد. اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.چرا که ما در این مقاله تحت عنوان بهترین زمان برای تور فرانسه به این سوال پاسخ داده‌ ایم.

مختصری در مورد کشور فرانسه

کشور فرانسه که پایتخت آن شهر زیبایی پاریس می باشد در جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است.البته شهر پاریس تنها شهر زیبای این کشور نیست و شهرهای زیبای دیگری مانند لیون مارسی و بوردو در این کشور قرار دارند که هر کدام دارای زیبایی‌های خاص و منحصر به فرد خود می‌باشند. این در حالی است که اکثر افراد برای سفر به فرانسه تور پاریس را انتخاب میکنند. البته شما با تور پاریس فقط می‌توانید از جاذبه‌ های دیدنی این شهر دیدن کنید.اما باید بدانید که برای دیدن همه مکان‌ های دیدنی فرانسه مانند برج ایفل، کلیسای سنت شپل،باغ های لوکزامبورگ،شامونی مون بلان، میدان کنکورد ،کوت دازور، روستا های منطقه آلزاس، بندر مارسی ،رود رن، طاق پیروزی ،موزه اورسی وسایر جاذبه‌ ها و مکان های دیدنی کشور فرانسه باید با تور فرانسه به این کشور سفر کنید.

هر چند که زبان رسمی اکثر مردم فرانسه فرانسوی یا فرنچ می‌باشد و واحد پول آنها یورو است، اما شما با زبان انگلیسی و دلار نیز می‌توانید در این کشور امور خود را رتق و فتق نمایید.

آب و هوای کشور فرانسه

با توجه به این موضوع که ما قرار است در مورد بهترین زمان برای تور فرانسه از نظر آب و هوا صحبت کنیم پس نیاز است ابتدا نگاه کلی به آب و هوای کشور فرانسه بیندازیم. در مورد آب و هوای این کشور باید بگوییم که آب و هوای کشور فرانسه با توجه به نوع منطقه‌ ای که شما قصد سفر به آن را دارید متفاوت می‌باشد. اما به شکل کلی با توجه به قرارگیری کشور فرانسه در کنار اقیانوس آب و هوای این کشور در اکثر استان‌ها و بخش‌ها اقیانوسی می‌باشد. به شکلی که این کشور دارای تابستان‌ های گرم و زمستان‌ های معتدل می‌باشد. اگر شما با تور پاریس به این کشور سفر می‌کنید باید بدانید که در اکثر فصل‌ های سال ما شاهد بارندگی‌ های زیاد در این شهر هستیم.

بهترین زمان برای تور فرانسه

برای اینکه متوجه شویم بهترین زمان برای تور پاریس و به شکل کلی تور فرانسه از نظر آب و هوایی چه زمانی می باشد. نیاز است که چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را در شهر پاریس مورد بررسی قرار دهیم. تا شما با توجه به سلیقه و هدفتان از سفر به فرانسه بهترین تصمیم را برای تور پاریس و فرانسه بگیرید.

تور پاریس زمستان

چنانچه  شما جزء آن دسته از افرادی می‌باشید که به شلوغی عادت ندارید و دوست دارید در خلوت‌ ترین زمان ممکن به پاریس و کشور فرانسه سفر کنید فصل زمستان می‌تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد. آب و هوای پاریس و به شکل کلی کشور فرانسه در زمستان معتدل می‌باشد.در کشور فرانسه حتی در فصل زمستان شما کمتر بارش برف را مشاهده خواهید کرد. اما اگر خوش شانس باشید و بارش برف را در شهر پاریس ببینید جزء رویایی‌ ترین مناظر زندگی شما می‌باشد که میتوانید از قدم زدن در آن لذت ببرید..نکته جالب توجه این است که شهر پاریس در زمستان بسیار خلوت است و به همین دلیل هزینه‌ ها در این فصل بسیار پایین می‌باشد. همین موضوع باعث شده است تور پاریس یا تور فرانسه در این فصل یک سفر به صرفه و اقتصادی باشد.

تور پاریس پاییز

فصل پاییز در هر شهر و کشوری می‌تواند زیبایی‌های خاص خود را داشته باشد.اما بدون تعارف باید بگوییم که زیبایی‌های فصل پاییز در فرانسه و مشخصا شهر پاریس بیشتر از بسیاری دیگر از شهرهای اروپایی می‌باشد. به مانند فصل زمستان این فصل نیز خلوت می‌باشد.در پاییز همزمان با ریختن برگ‌ ها شما با قدم زدن در شهر پاریس می‌توانید خود را در یکی از نقاشی‌های ونگوگ یا داوینچی ببینید. هر چند که نسبت به فصل تابستان در فصل پاییز با کاهش دما روبرو هستیم اما سرما آنچنان آزاردهنده نیست و تقریباً دما بین۱۲ تا ۲۵ درجه سانتیگراد متغیر می‌باشد. شما در این فصل نیز می‌توانید شاهد باران‌های زیادی باشید که زیبایی‌های شهر را دوچندان می‌کنند. پس اگر علاقمند به دیدن این زیبایی هستید می‌توانید برای سفر به فرانسه  تور پاریس فصل پاییز را انتخاب کنید.

تور پاریس پاییز

تور پاریس تابستان

فصل تابستان را می‌توان یکی از پرطرفدارترین فصل‌ ها برای تور پاریس دانست. دمای شهر پاریس در این فصل از تابستان تقریباً ۲۱ درجه سانتیگراد می‌باشد که به نوع خود یک دمای ایده‌آل به حساب می‌آید. شما اگر با تور فرانسه یا پاریس در فصل تابستان به این کشور سفر کنید می‌توانید از تفریحات آبی و ساحلی کشور فرانسه نهایت لذت را ببرید.

هرچند که اگر شما حتی در فصل تابستان به مناطق کوهستانی کشور فرانسه بروید می‌توانید از آب و هوای معتدل لذت ببرید. به شکل کلی هوای کشور فرانسه و شهر پاریس در فصل تابستان آفتابی و گرم است. اما از هر لحاظ شرایط برای گذراندن یک تعطیلات رویایی برای شما فراهم می باشد. شاید تنها مشکل تور فرانسه را در فصل تابستان بتوان ازدیاد جمعیت و شلوغی این کشور  دانست که باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. هرچند اگر شما با تور فرانسه به این کشور سفر کنید میتوانید در هزینه‌های خود در حد قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

سفر به فرانسه در بهار

فصل بهار نیز یکی از فصل‌ های پرطرفدار برای تور پاریس و فرانسه می‌باشد. در این فصل هوا کمی خنک است، اما شما با دیدن شکوفه‌های رنگارنگ بر روی درختان خیابان های پاریس می‌توانید به وجد بیایید. در این فصل رطوبت و دما موجود باعث می شود که  هوا دلپذیر و البته معتدل‌ تر شود. احتمال بارش در این فصل نیز بسیار زیاد می‌باشد و شما میتوانید در زیر باران قدم بزنید و از هوای مطبوع لذت ببرید.نکته قابل توجه این است که  این فصل هزینه‌ها نسبت به تابستان کمتر می‌باشد و همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی در این فصل از طریق تور فرانسه یا پاریس به این کشور سفر کنند.

تور فرانسه بهار

جمع بندی

ما در این مقاله تحت عنوان بهترین زمان برای تور فرانسه به بررسی کامل این موضوع پرداختیم.به عنوان جمع‌بندی این موضوع می‌توانیم بگوییم که بهترین زمان تور فرانسه یا تور پاریس بستگی به سلیقه و هدف شما از سفر به این شهر یا کشور را دارد. شما با توجه به توضیحات داده شده و مطابقت آن با سلیقه و هدف خود از سفر به کشور فرانسه می‌توانید بهترین زمان را انتخاب کنید، همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت تور اروپا و سایر کشورهای حوزه شینگن با خدمات و کیفیت بالا، اخذ ویزای تضمینی میتوانید به سایت آمادای تور مراجعه و یا جهت مشاوره با شماره 02192006881 تماس بگیرید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x