فناوری

بهترین گوشی شیائومی 2023 را بشناسید + رتبه بندی گوشی های شیائومی 2023

 این لیست از برترین گوشی های شیائومی را که در حال حاضر در دسترس هستند، جمع آوری شده تا به شما کمک کند تصمیم گیری و بهترین انتخاب ها را با هر بودجه ای برنامه ریزی کنید.

به گزارش پارت نیوز؛ در بررسی بهترین گوشی شیائومی 2023 ما بر اساس ویژگی‌های بازی، عمر باتری، کیفیت دوربین آنها را بررسی کرده‌ایم تا به شما در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم.

فناوری و سخت افزار موبایل

بهترین گوشی شیائومی 2023 واقعاً می توانند از طیف زیادی از گوشی های شیائومی باشد که با برخی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار رقابت می کنند.

اما با توجه به تولیدکنندگان مختلف که طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را برای انتخاب تولید می‌کنند، تشخیص اینکه کدام یک به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند، می‌تواند دشوار باشد، چه از شیائومی باشد یا از جای دیگری و اینجاست که این اطلاعات می تواند به شما کمک کند.

از Xiaomi 13 Pro قدرتمند گرفته تا Redmi Note 11، واقعاً چیزی برای همه وجود دارد. بنابراین، چه به دنبال بهترین گوشی هوشمند شیائومی با یک دوربین شگفت‌انگیز، یک تجربه بازی درجه یک، یا چیزی که به ضرر شما نباشد، همه پایه‌ها را دقیقاً در اینجا پوشش می‌دهیم.

  1. شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 پرو

Xiaomi 13 Pro specs:

Display 120Hz 6.73-inch AMOLED (1440 x 3200)
Battery Li-Po 4820 mAh
Chipset Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
RAM 8-12GB
Storage 128-512GB

شیائومی 13 پرو یک گوشی هوشمند پرچمدار قدرتمند و رده بالا است. به لطف صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1440 در 3200 120 هرتزی، چه در حال وبگردی، تماشای فیلم، بازی کردن یا عکس گرفتن هستید، می توانید رنگ ها را مشاهده کنید که ظاهر می شوند.

رتبه 1 بهترین گوشی شیائومی 2023 دارای نرم افزار نرخ تازه سازی تطبیقی است و عمر باتری برای استفاده یک روزه خوب است. هنگامی که باتری کاهش می یابد، شارژر سریع سیمی 120 واتی شیائومی 13 پرو به شما امکان می دهد تنها در 19 دقیقه گوشی خود را شارژ کنید.

راه اندازی دوربین سه گانه شیائومی 13 پرو شامل یک لنز اصلی 50.3 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با اضافه شدن یک دوربین سلفی با وضوح 32 مگاپیکسل است.

این بدان معناست که می‌توانید عکس‌ها و سلفی‌های عالی در طول روز بگیرید که از دلایل قرار گیری این گوشی در لیست بهترین گوشی شیائومی 2023 است. ویدیوهای ۸K ضبط کنید و از لنز تله‌فوتو برای ثبت جزئیات دقیق با زوم x3.2 و x5 استفاده کنید.

شیائومی 13 پرو دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است که استفاده روزمره را آسان می کند و به شما امکان می دهد تقریباً هر بازی موبایلی را که می خواهید اجرا کنید. ما بازی‌های Call of Duty Mobile، Genshin Impact و Fortnite را با نرخ فریم بالا و حداکثر تنظیمات اجرا کردیم و متوجه گرمای بیش از حد نشدیم.

متأسفانه، شیائومی 13 پرو فاقد اسلات SD است که فضای ذخیره سازی شما را محدود می کند، اگرچه اگر بتوانید نسخه 512 گیگابایتی آن را بپردازید، حافظه آن مناسب است اما به نظر این یک نقطه ضعف برای بهترین گوشی شیائومی 2023 است.

همچنین فاقد جک هدفون است و با قیمت بسیار بالایی برای رقابت با آیفون 14 و سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا عرضه می شود. سیستم عامل تقسیم‌کننده Miui 14 حتی برای کاربران اندرویدی نیز می‌تواند احساس غریبگی کند، اما در کل، این گوشی هوشمند بسیار قوی است.

بررسی Xiaomi 13 Pro ما را بخوانید. از طرف دیگر، اگر رقیب مشابهی را دوست دارید، بررسی Xiaomi 13T Pro ما را بررسی کنید، که بسیار نزدیک به این رقیب است.

یکی از بهترین گوشی های شیائومی، Xiaomi Redmi Note 12 Pro+، در پس زمینه PT

  1. شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس

Xiaomi Redmi Note 12 Pro Plus specs:

Display 120Hz 6.67-inch OLED (1080 x 2400)
Battery Li-Po 5000 mAh
Chipset Mediatek Dimensity 1080
RAM 8-12GB
Storage 256GB

Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ یک گوشی میان رده است که قیمت مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز، کوچکتر از شیائومی 13 پرو است، اما همچنان صفحه نمایش فوق العاده واضح و پر جنب و جوشی را ارائه می دهد در حالی که به طرز شگفت انگیزی سبک وزن است. و جک هدفون نیز دارد.

رده دوم لیست بهترین گوشی شیائومی 2023 از نظر عملکرد، این دستگاه بسیار قابل توجه است که باید همه نیازهای شما را برآورده کند، چه برای کار، چه برای مرور وب یا بازی از آن استفاده کنید.

با پردازنده MediaTek Dimensity 1080، تعادل خوبی بین عملکرد پایدار و کارایی پیدا می کند. همچنین دارای باتری سنگین 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی فوق سریع 120 واتی است، اگرچه از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

نقطه فروش اصلی شیائومی ردمی نوت 12 پرو پلاس دوربین اصلی آن است که دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ است که در واقع آن را به اولین گوشی میان رده با دوربین 200 مگاپیکسلی تبدیل می کند و امکان عکاسی واقعا عالی در روز را فراهم می کند.

جدای از آن، دوربین ارائه شده توسط لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی چندان قابل نوشتن نیست و در مورد گوشی های میان رده کاملاً استاندارد است.

به طور کلی، Xiaomi Redmi Note 12 Pro یک گوشی میان رده بسیار چشمگیر است که بسیاری از رقبای مستقیم خود را شکست می دهد و به همین دلیل جزو لیست بهترین گوشی شیائومی 2023 قرار دارد و مطمئناً ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد.

از نظر نرم افزاری دارای اشکالاتی است و در مقابل گزینه های رده بالا اندازه نمی شود، اما یک گزینه محکم است و مطمئناً می تواند نیازهای روزمره شما را برآورده کند.

  1. شیائومی ردمی نوت 11

شیائومی ردمی نوت 11

Xiaomi Redmi Note 11 specs:

Display 90Hz 6.43-inch AMOLED (1080 x 2400)
Battery Li-Po 5000 mAh
Chipset Qualcomm Snapdragon 680
RAM 4-6GB
Storage 64-128GB

شیائومی ردمی نوت 11 یک گوشی مبتدی است که با توجه به قیمت، هزینه‌های شگفت‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته، این گوشی به هیچ وجه قابل مقایسه با گوشی‌های میان‌رده تا بالا که در این لیست ذکر شده است، نیست، اما قیمت پایین آن مطمئناً آن را به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کند که باعث می شود در لیست بهترین گوشی شیائومی 2023 قرار بگیرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به خوبی دوام می آورد، اما با وجود سرعت شارژ 33 وات تبلیغ شده، شارژ آن به طور قابل توجهی کند است.

از نظر عملکرد و حافظه، شیائومی ردمی نوت 11 دارای پردازنده قابل اعتماد اسنپدراگون 680 به همراه حداکثر 6 گیگابایت حافظه کاری و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای یک اسلات برای کارت SD است که در بسیاری از تلفن های ارزان قیمت مدرن بسیار نادر است.

به طور کلی، در استفاده روزمره عملکرد خوبی دارد و می‌تواند اکثر برنامه‌ها و بازی‌های تلفن همراه را به راحتی اجرا کند، اگرچه ممکن است هنگام راه‌اندازی آنها مجبور باشید زمان بارگذاری طولانی‌تری را تحمل کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که، در حالی که عملکرد خارج از جعبه بسیار مناسب است، اما معیارهای عملکرد، شیائومی ردمی نوت 11 را در رتبه پایین‌تری نسبت به سایر گزینه‌های اقتصادی قرار می‌دهد و ممکن است آزمون زمان را تحمل نکند اما باز هم نسبت به قیمت  می تواند در بین بهترین گوشی شیائومی 2023 قرار بگیرد. به علاوه، عدم پشتیبانی از 5G ممکن است برای برخی مشکل ساز باشد.

دوربین چهارگانه شیائومی ردمی نوت 11 نمونه ای از گوشی های میان رده و ارزان قیمت است. این دوربین می‌تواند در نور روز عکس‌های واضح بگیرد، اما عکس‌های با زاویه فوق‌العاده آن اغلب تار می‌شوند و ما متوجه شدیم که در تنظیمات تاریک‌تر با مشکل مواجه است.

به طور کلی، اگر به دنبال دستگاهی مقرون به صرفه هستید که بتواند اکثر نیازهای روزمره شما را برآورده کند و تجربه بازی بسیار مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد، شیائومی ردمی نوت 11 یک گزینه اقتصادی خوب است. در حالی که شما باید برخی از ویژگی های جذاب تر ارائه شده توسط رقبای خود را به خطر بیاندازید، مطمئناً هدف خود را برآورده می کند و جایگاهی در بین بهترین گوشی شیائومی 2023 برای خود دست و پا کرده است.

  1. شیائومی بلک شارک 5 پرو

شیائومی بلک شارک 5 پرو

Xiaomi Black Shark 5 Pro specs:

Display 144Hz 6.67-inch OLED (1080 x 2400)
Battery Li-Po 4650 mAh
Chipset Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
RAM 8-16GB
Storage 128-512GB

شیائومی بلک شارک 5 پرو یک دستگاه قدرتمند است که به وضوح برای یک تجربه بازی حرفه ای با موبایل طراحی شده است و به همین دلیل جایگاه چهارم بهترین گوشی شیائومی 2023 را به خود اختصاص داده است.

این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش OLED 6.67 اینچی 144 هرتزی با روشنایی کافی برای استفاده در فضای باز است و اگر مایل به پرداخت پول اضافی هستید، رم 16 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی را محدود می کند. نسخه ارزان‌تر هنوز هم فضای زیادی برای بازی‌های مورد علاقه شما دارد.

بنچمارک 3DMark Wild Life Performance، Black Shark 5 Pro را با ثبات 90 درصدی، خروجی چشمگیر 58 فریم در ثانیه، تجربه‌ای سریع و پاسخ‌گو و بدون تأخیر یا لکنت ایجاد می‌کند، چه در حال پیمایش در رسانه‌های اجتماعی باشید و چه در حال انجام بهترین بازی‌های موبایلی باشید. تنظیمات.

از نظر طراحی، شیائومی بلک شارک 5 پرو شیک است و به وضوح برای گیمرها طراحی شده است، اما همچنان ظاهری درجه یک دارد. دارای محرک‌های مغناطیسی داخلی و قابل برنامه‌ریزی، نورپردازی LED قابل تنظیم در عقب و طراحی آینده‌نگر متشکل از خطوط پررنگ که مطابق با زیبایی‌شناسی گیمر محبوب است.

متأسفانه، باتری با ظرفیت کمی کمتر از برخی از رقبای خود عرضه می‌شود و در مقایسه با باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی دیگر گوشی گیمینگ رده بالای شیائومی، پوکو F4 GT، ظرفیت 4650 میلی‌آمپر ساعتی دارد که این نقطه ضعف این گوشی است و آن را در بین بهترین گوشی شیائومی 2023 کمی پایین آورده است. این بدان معنی است که آنقدر طول نمی کشد، به خصوص اگر بازی های زیادی انجام می دهید. خوشبختانه سرعت شارژ فوق سریع 120 واتی در اینجا وجود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه را در کمتر از 18 دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

نقطه ضعف اصلی شیائومی بلک شارک 5 پرو گرم شدن آن در طول جلسات بازی طولانی است. این زیبایی کوچک خیلی سریع برشته می شود و علیرغم بهبود ظاهری خنک کننده آن در مقایسه با مدل قبلی خود، خنک کننده مغناطیسی جدید به وضوح آن را قطع نمی کند. این می تواند تأثیر بسیار زیادی بر عملکرد داشته باشد و همچنین باعث می شود دستگاه در دست گرفتن راحت نباشد، بنابراین ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در یک خنک کننده خارجی داشته باشید – که مطمئناً با یک گوشی گران قیمت مانند این ترجیح داده نمی شود.

در حالی که ممکن است انتظار یک دوربین درجه یک در یک گوشی بازی نداشته باشید، مطمئناً یک امتیاز است – و Black Shark 5 Pro به خوبی این کار را انجام می دهد. دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است و هم از دیافراگم بهبود یافته نسبت به مدل قبلی خود برخوردار است و هم از پردازش هوش مصنوعی و پشتیبانی از HDR که همه اینها به شما امکان می دهد عکس های بسیار واضح و دقیقی بگیرید.

در حالی که Xiaomi Black Shark 5 Pro بهترین انتخاب ما برای بهترین تلفن بازی شیائومی است، Poco F4 GT در رتبه دوم بسیار نزدیک قرار دارد و به همین دلیل در لیست بهترین گوشی شیائومی 2023 قرار گرفته است. این چیپست، هسته‌های CPU و حافظه نهان یکسانی دارد و از بسیاری جهات تقریباً یکسان است، اگرچه بنچمارک Black Shark 5 Pro کمی بالاتر است.

  1. شیائومی 13 اولترا

شیائومی 13 اولترا

Xiaomi 13 Ulta specs:

Display 120Hz 6.73-inch AMOLED ( 1440 x 3200 )
Battery Li-Po 5000 mAh
Chipset Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
RAM 12-16GB
Storage 256-1TB

شیائومی 13 اولترا به عنوان بهترین دوربین گوشی جهان شناخته شده است و اگرچه این عنوان بسیار عالی است، اما به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. حتی از نظر ظاهری، دوربین بزرگ و گرد در جلو واقعاً باعث می‌شود که این قسمت به نظر برسد، به خصوص وقتی آن را به صورت افقی نگه می‌دارید و این موضوع آن را از جمله شماره یک های بهترین گوشی شیائومی 2023 قرار می دهد. خوشبختانه، واقعاً مطابق با طراحی خود عمل می کند  و در واقع در برخی زمینه ها از Xiaomi 13 Pro جلوتر است.

لایکا و شیائومی برای مهندسی مشترک سیستم دوربین چهار لنز حرفه‌ای 13 Ultra با یک سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی با دیافراگم متغیر، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی که زوم اپتیکال 5 برابری ارائه می‌کند و لنز تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی دیگر با لنز 3 را ارائه کردند، گرد هم آمدند. زوم اپتیکال x، همه با هم ترکیب شده اند تا اساساً نیاز شما را به خرید یک دوربین حرفه ای جداگانه فراتر از گوشی شما برطرف کند.

فراتر از دوربین، Xiaomi 13 Ultra دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 رده بالا (همان شیائومی 13 پرو و شیائومی 13 و همچنین بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی 2023 دیگر) است که عملکرد فوق العاده نرمی را ارائه می دهد.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن همچنین امکان استفاده 16 ساعته کامل از نور تا متوسط را در روز فراهم می‌کند، به این معنی که می‌توانید بدون نگرانی در مورد تمام شدن آب، مرور کنید، بازی کنید یا عکس‌های دلخواه بگیرید که نکته مهمی است که آن را بهترین گوشی شیائومی 2023 می کند.

متأسفانه برخلاف شیائومی 13 پرو، 13 اولترا فقط از شارژ سیمی 90 واتی پشتیبانی می کند. این هنوز هم بسیار مناسب است، اما به این معنی است که شارژ کامل باتری شما حدود 40 دقیقه طول می کشد در حالی که 19 دقیقه سریع که توسط سایر گوشی های شیائومی به رخ می کشد.

به طور کلی، Xiaomi 13 Ultra یک تلفن دوربین بسیار قدرتمند است، در حالی که هنوز مزایای زیادی در زمینه های دیگر ارائه می دهد.

این گوشی گران است و دستیابی به آن می تواند دشوار باشد، اما اگر به عکاسی در حال حرکت علاقه دارید، قطعا ارزش تلاش و هزینه را دارد.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x