فیلم و سریالرادیو و تلویزیون

بیوگرافی بازیگران سریال خانه پوشالی + زمان پخش و خلاصه داستان

سریال خانه پوشالی طرفداران زیادی دارد و در تلویزیون ایران چندین بار پخش شده است. این سریال محصول سال 2013 و ژانر آن درام سیاسی و دلهره آور سیاسی می باشد و در 6 فصل و 73 قسمت ساخته شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال خانه پوشالی به کارگردانی بو ویلیمن است و ساخته دیوید فینچر، کوین اسپیسی، اریک راث، اندرو دیویس و مایکل دابز بوده است. در ادامه به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال خانه پوشالی خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان

این سریال از روی یک سریال انگلیسی با همین نام ساخته شده است و مانند سریال های دیگر هم مورد انتقاد قرار گرفته است اما مورد تحسین برخی هم قرار گرفته است.

فرانسیس آندروود فردی باهوش است که در پشت پرده کمپین نماینده رئیس جمهور جدید، گرت واکر را هدایت کرده و او را به قدرت رسانده است همچنین او نماینده دموکرات کنگره نیز هست. گرت واکر پس از به قدرت رسیدن نظر خودش را که مبنی بر این بود وزارت امور خارجه را به فرانسیس بدهد تغییر داد و ترجیح داد که او در کنگره بماند و حزب را بیشتر کنترل کند. این تصمیم فرانسیس را خشمگین می کند و حالا به فکر انتقام است.

زمان پخش مجموعه خانه پوشالی

این سریال از 20 اردیبهشت در شبکه تماشا ساعت 19:30 پخش می شود.

بیو گرافی بازیگران سریال خانه پوشالی

بازیگران اصلی عبارتند از:

  • کوین اسپیسی: فرانک آندروود
  • رابین رایت: کلر آندروود
  • کوری استول: پیتر روسو
  • کیت مارا: زوئی بارنز
  • مایکل کلی: داگ استمپر
  • مایکل گیل: گرت واکر
  • جین اتکینسون: کاترین دورانت
  • کریستن کانلی
  • کانستنس زیمر

کوین اسپیسی بازیگر نقش فرانک آندروود

کوین اسپیسی بازیگر نقش فرانک آندروود

این بازیگر نقش اول سریال را در فصل اول به عهده دارد. اسپیسی متولد 26 جولای 1959 است. کوین اسپیسی دارای شخصیت مرموزی است م اعتقاد دارد که تماشاگران هرچی از زندگی شخصی یک بازیگر کمتر بدانند شخصیت فیلمی بازیگر بیشتر باور می کند به همین علت از زندگی خصوصی خود را در اختیار سینما قرار نمی دهد.

اسپیسی از سال 1980 فعالیت خودش را در تئاتر شروع کرد و بعد ازن وارد سینما شد او پس از آنکه جایزه اسکار را برنده شد به عنوان نقش مکمل در سال 1995 به اوج خود رسید.

رابین رایت در نقش کلر آندروود

رابین رایت در نقش کلر آندروود

او در فیلم عروس شاهزاده به کارگردانی راب رینر برای اولین بار بازی کرده است که آن موقع فقط 21 سال سن داشته است. رابین رایت در سال 1345 به دنیا آمده است و از آثار مهمی که در آن نقش بازی کرده است می توان به سریال خانه پوشالی، فیلم فارست گامپ، فیلم زن شگفت انگیز اشاره کرد.

کوری استول در نقش پیتر روسو

کوری استول در نقش پیتر روسو

اصالت کوری استول آمریکایی است. این بازیگر متولد 24 مارچ 1976 است و از سال 2001 شروع به بازیگری کرده است. کوری استول یک بار برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر خانه پوشالی شده است. بهترین فیلم هایی که بازی کرده است عبارت از: قدیسان نوآرک مرد مورچه ای، دگردیسی و غیره را در کارنامه خود دارد.

کیت مارا در نقش زوئی بارنز

کیت مارا در نقش زوئی بارنز

کیت مارا از سال 1997 فعالیت خود را آغز کرده است در حقیقت مارا از سن 9 سالگی شروع به بازیگری کرده است. اولین تست بازیگری کیت مارا برای سریال Homicide: Life on the Street بود.

خواهر کوچکتر او هم بازیگر است. کیت مارا در خانواده 5 نفر بزرگ شده است. خانواده پدرش از سال 1925 صاحب باشگاه new york giants هستند. خانواده مادرش هم صاحب باشگاه Pittsburgh Steelers هستند.

جین اتکینسون در نقش کاترین دورانت

جین اتکینسون در نقش کاترین دورانت

انتیکسون اصالتا آمریکایی است. ولی در کشور انگلستان زندگی می کند. او در سال 1959 به دنیا آمده است. بهترین آثاری که جین در آن نقش ایفا کرده است عبارتند از: سریال 24، فیلم روستا و خانه پوشالی .

مایکل کلی در نقش داگ استمپر

مایکل کلی در نقش داگ استمپر

مایکل کلی در تاریخ 22 می 1969 چشم به جهان گشود. و در سال 1994 شروع به فعالیت کرده است. او درفیلم های تابو، ، آسیب ناپذیر، اورست، شهروند،همزاد، شهروند و سریال خانه پوشالی مطیع قانون نقش آفرینی کرده است.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x