فیلم و سریالرادیو و تلویزیون

بیوگرافی بازیگران سریال دربندون؛ زمان پخش و خلاصه داستان

سریال دربندون به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب و امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ در ادامه به معرفی بازیگران سریال دربندون، خلاصه داستان و زمان پخش سریال خواهیم پرداخت.

خلاصه سریال دربندون

در خلاصه داستان سریال دربندون که در دهه پنجاه می گذرد داوود و منوچهر با بازی هومن برق نورد و امیرحسین رستمی به شهری دور افتاده تبعید می شوند.

زمان پخش سریال دربندون

سریال در بندون از روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳  در ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش شد. ساعات ۱۴:۰۰ و ۹:۰۰ بازپخش این سریال پخش می شود.

بازیگران سریال دربندون

در ادامه به معرفی بازیگران این مجموعه خانوادگی و اجتماعی خواهیم پرداخت.

هومن برق نورد بازیگر نقش داوود

هومن برق نورد در سریال دربندون

هومن برق نورد متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران ، تا مقطع دیپلم رشته برق درس خوانده است. فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۶ ساله بود با سریال «ابووهیب بهلول» وارد قاب تلویزیون شد. این چهره طنز و پرطرفدار با سریال ساختمان پزشکان در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید.

امیرحسین رستمی بازیگر نقش جمشید

امیرحسین رستمی در سریال دربندون

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد. بصورت حرفه ای از مدلینگ شروع کرد.

سال ۱۳۸۳ با سریال «هزاران ستاره» جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال «شمس العماره» در سال ۸۸ دیده شد. سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۴ ساله بود با همسرش پوراندخت الستی ازدواج کرد که ثمره این زندگی موفق تولد یک پسر بنام ارشیا می باشد.

امیرحسین انصافی بازیگر سریال دربندون

بازیگران سریال دربندون

امیرحسین انصافی از دیگر بازیگران این سریال، متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۱ در ایران می باشد و کار هنری را، با تئاتر شروع کرد. سال ۱۴۰۰ با سریال قصه های ملسو جلوی دوربین رفت و با سریال شبکه مخفی زنان در سال ۱۴۰۰ شناخته شد.

مرضیه صدرایی

بیوگرافی بازیگران سریال دربندون

مرضیه صدرایی متولد ۱۳۵۰ در اراک، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک تئاتر از دانشگاه آزاد اراک است که از سال ۷۸ با سریال روزهای زندگی بازیگری را شروع کرد. در سال ۱۳۷۹ که ۲۹ ساله بود بافیلم زندان زنان دیده شد این بازیگر از ژریم غذایی پیروی میکند و علاقه به آشپزی ندارد و اصلا اهل مد و مدبازی نیست.

ساعد هدایتی

ساعد هدایتی در سریال دربندون

ساعد هدایتی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۳۴ در رشت، دیپلمه است و سال ۱۳۴۹ وقتی ۱۵ ساله بود با استودیوی فیلمسازی پارس فیلم فعالیت خود را آغاز کرد. او با فیلم آبنبات چوبی در سال ۱۳۵۱ جلوی دوربین رفت و با سریال های پاورچین سال ۸۱ به شهرت رسید و ازدواج کرده و متاهل است و صاحب دو فرزند می باشد.

سیاوش چراغی پور بازیگر سریال دربندون

سیاوش چراغی پور در سریال دربندون

سیاوش چراغی پور متولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ در کرمانشاه ، در رشته بازیگری تحصیل کرده و  از سال ۱۳۶۷ وقتی ۲۵ ساله بود از تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۷۴ وقتی ۳۲ ساله بود با سریال «آشپزباشی و قبله عالم» جلوی دوربین رفت و شهرت اش از سریال «لیسانسه ها» در سال ۱۳۹۵ شروع شد. این بازیگر سالهاست که ازدواج کرده و ثمره این زندگی دو فرزند دختر «خورشید و باران» است.

رضا کریمی

رضا کریمی در سریال دربندون

رضا کریمی متولد ۱ بهمن ۱۳۵۶ در اراک ، فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری تئاتر می باشد و سال ۱۳۸۳ اولین بار با سریال جایزه بزرگ جلوی دوربین رفت .او سال ۱۳۸۸ با سریال مسافران به شهرت رسید و سالهاست با آزیتا موگویی ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد.

سامان دارابی

سامان دارابی در سریال دربندون

سامان دارابی متولد ۱۳۶۱ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است و شروع کار هنری اش با تئاتر کلید خورده است. با سریال معمای شاه در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت و با سریال گسل در سال ۱۳۹۶ شناخته شد.

فرزانه سهیلی بازیگر سریال دربندون

فرزانه سهیلی

فرزانه سهیلی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در اصفهان ، فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری می باشد. از سیزده سالگی وارد بازیگر تئاتر شد سپس در قامت نویسنده نمایشنامه هم کار کرد. اولین بار در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۴ ساله بود در مجموعه تبریز در مه جلوی دوربین رفت و با سریال ایراندخت سال ۱۳۹۷ دیده شد.

نوشین تبریزی

نوشین تبریزی در سریال دربندون

نوشین تبریزی متولد دهه ۵۰ در تهران، فعالیت هنری را از تئاتر آغاز کرد و سپس وارد عرصه نویسندگی و کارگردانی شد. سال ۱۳۹۴ با فیلم رگ خواب جلوی دوربین رفت و با سریال حرفه ای در سال ۱۴۰۰ شناخته شد. او با افشین سلیمان پور سالها پیش ازدواج کرده بود که متاسفانه همسرش در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x