رادیو و تلویزیونفیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال صفر بیست و یک (021) + نقش بازیگران و خلاصه داستان 

سریال صفر بیست و یک (021) برای اولین بار در پاییز 1399 شروع به پخش شد. در این سریال کمدی هنرمندان بزرگی همچون جواد رضوی، سیامک انصاری و رابعه اسکویی نقش آفرینی می کنند. در ادامه این مطلب بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را شرح می دهیم.

ژیان ماشین نمیشه، باجناق فامیل نمیشه! احتمالا شما هم این ضرب المثل جالب را شنیده باشید که مربوط به سریال صفر بیست و یک (021) است و پس از آن در ذهن همه نقش بست، شما با همین ضرب المثل متوجه طنز سریال می شوید. صفر بیست و یک (021) در دوران کرونایی ساخته شد تا مردم در خانه روزهای شادی را سپری کنند.

در ادامه این مطلب از پارت نیوز شما بیوگرافی بازیگران و نقش آنها به طور کامل آشنا می شوید. همچنین کارگردانی این سریال بر عهده جواد رضویان و سیامک انصاری بود که توانست در همان قسمت های اول مخاطبان خاص خود را جذب کند.

سال انتشار ۵ آبان ۱۳۹۹ – ۱ آذر ۱۳۹۹
تعداد قسمت ها 25 قسمت
تعداد فصل 1
شبکهٔ اصلی شبکه سه
کشور سازنده ایران

خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک (021)

جواد رضویان در سریال صفر بیست و یک (021) در نقش پدر یک خانواده بازی می کند. سیامک انصاری و جواد رضویان در سریال صفر بیست و یکم، ۲ باجناق هستند. جواد رضویان با باجناق خود رابطه خوبی ندارد و چالش های زیادی بین آن ها شکل میگیرد. جواد رضویان و باجناقش سیامک انصاری در شهرداری مشغول به کار هستند و از هر تلاشی برای زیر آب زدن یکدیگر فروگذار نمی کنند.

عوامل سریال صفر بیست و یک (021)

عوامل سریال صفر بیست و یک (021) سیامک انصاری و جواد رضویان

  • نویسنده: شبنم وثوقی و هدی ایزدی
  • کارگردان: جواد رضویان و سیامک انصاری
  • تهیه کننده: مهدی فرجی
  • طراحی لباس: زهرا صمدی
  • راوی: مهبد بیور

بازیگران سریال صفر بیست و یک (021)

  • سیامک انصاری در نقش مازیار راسخ
  • جواد رضویان در نقش جلال سیف
  •  رابعه اسکویی در نقش مهربان ستوده
  • امیر حسین رستمی در نقش تورج کاملی
  •  نگار عابدی در نقش شعله کاملی
  •  سیاوش طهمورث در نقش غفور کاملی
  •  سروش جمشیدی در نقش سعید صفایی
  •  رویا میرعلمی در نقش مرجان کاملی
  •  علیرضا استادی در نقش نادر مغانی
  •  آزیتا ترکاشوند در نقش سپیده
  •  مریم شیرازی در نقش سودی
  • افشین آقایی در نقش ارسلان راسخ
  •  پادینا کیانی
  • علی غلامی

سیامک انصاری در نقش مازیار راسخ

سیامک انصاری در نقش مازیار راسخ

سیامک انصاری در نقش مازیار با جواد رضویان باجناق هستند که در همان قسمت اول با آزاد شدن فردی به نام تورج با جواد رضویان دچار چالش می شوند.

خلاصه ای از بیوگرافی:

سیامک انصاری در سال 1347 متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون است. انصاری با یکی از اعضای دوستان خانوادگی خود ازدواج کرده است. وی سابقه فعالیت در زمینه ی کارگردانی نیز دارد. سیامک انصاری با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی ماه مهربان در سال 1374 پا به عرصه بازیگری و تلویزیون گذاشت و در همان سال با بازی در فیلم سینمایی سفر به چزابه اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد.

جواد رضویان در نقش جلال سیف

جواد رضویان در نقش جلال سیف

جواد رضویان در نقش جلال داماد خانواده ای اصلی است که تمام تلاش خود را برای راضی نگهداشتن پدر خانم خود می کند. همچنین تلاش دارد تا خانواده خود را به بهترین شکل مدیریت کند.

خلاصه ای از بیوگرافی:

جواد رضویان در تاریخ 6 مرداد 1353 به دنیا آمد. وی در زمینه های مختلفی همچون مجری ، بازیگر ، خواننده و کارگردان فعالیت می کند. وی ازدواج کرده و دارای فرزندی به نام یامین دارد. رضویان در سال اول دانشگاه به همراه مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه در یک کلاس در س می خواندن و به کمک آن ها وارد عرصه بازیگری شد.  شروع فعالیت جواد رضویان از سال 1373 است.

امیر حسین رستمی در نقش تورج کاملی

امیر حسین رستمی در نقش تورج کاملی

امیر حسین رستمی در نقش تورج به تازگی از زندادن آزاد شده است که برادر خانم جلال و مازیار است. تورج کلا انسانی متفاوت است و بعد از آررادی خود شروع به پارتی و جشن گرفتن می کند.

امیر حسین رستمی در تاریخ 12 بهمن 1354 در تهران به دنیا آمد. وی با پوراندخت الستی لزدواج کرده و دارای یک فرزند به نام ارشیا رستمی هستند. رستمی در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده و تنها یک خواهر بزرگ تر دارد. امیر حسین رستمی به دلیل چهره جذاب خود با برندهای تبلیغاتی نیز همکاری دارد.

نگار عابدی در نقش شعله کاملی

نگار عابدی در نقش شعله کاملی

شعله خانم همسر آقا جلال این سریال هستند که خواهر تورج خان نیز می باشد. شعله برای پدر خود احترام زیادی قائل است و سعی در مدیریت خانواده دارد.

خلاصه ای از بیوگرافی:

نگار عابدی در تاریخ 18 بهمن 1349 در اهواز به دنیا آمد. عابدی از رشته رشته نمایش فارغ التحصیل شده است. وی فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است. عابدی با شرکت در  کلاسهای آزاد بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور توانست این حرفه را به خوبی یاد بگیرد. وی با هدایت هاشمی ازدواج کرد اما خیلی این ازدواج طولانی نشد و از هم جدا شدند.

سیاوش طهمورث در نقش غفور کاملی

سیاوش طهمورث در نقش غفور کاملی

سیاوش طهمورث در نقش غفور کاملی در سریال صفر بیست و یک (021) بازی می کند. وی بزرگ و پدر خانواده است که قوانین سفت و سخت خود را دارد و همه باید از او اطاعت کنند. وی پدر خانم دو باجناق سریال نیز است که باجناق ها حسابی از او می ترسند.

خلاصه ای از بیوگرافی :

سیاوش طهمورث در سال 1325 به دنیا آمد. وی در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شده است. وی در فیلم و سریال های زیادی از جمله:  «آینه»، «در پناه تو»، «شلیک نهایی»، «وکلای جوان»، «به سوی افتخار»، «آبی مثل دریا»، «فکر پلید» و… نقش آفرینی کرده است.

رویا میرعلمی در نقش مرجان کاملی

رویا میرعلمی در نقش مرجان کاملی

رویا میرعلمی در نقش مرجان در سریال صفر بیست و یک (021) دختر خانواده کاملی است که به نظر می رسد در بین خانواده نیز محبوب است وی همسر مازیار است و با همسر خود به خاطر برادرش دچار چالش می شود.

خلاصه ای از بیوگرافی:

رویا میر علمی در تاریخ 10 شهریور 1357 به دنیا آمد. وی لیسانس طراحی صحنه دارد و ازدواج کرده و متاهل است. حاصل ازدواج او یک پسر به نام کارن می باشد. میر علمی در خانواده 5 نفره پر جمعیت بزرگ شده است که در چند سال اخیر مادر خود را از دست داده است.

سخن آخر

در این مطلب از پارت نیوز بازیگران اصلی سریال صفر بیست و یک (021) به همراه نقش و خلاصه داستان معرفی شد. ماجرای طنز و کمدی سریال باعث شده تا تمام طرفداران جواد رضویان و سیامک انصاری برای دیدن این سریال مشتاق شوند. بنابراین اگر به دنبال ایجاد فضایی گرم و صمیمی در کنار خانواده هستید، تماشای این سریال را به شما پیشنهاد می کنیم.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x