فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال عملیات 125 از شبکه آی فیلم + زمان پخش

سریال عملیات 125 در سال 1387 به روی آنتن تلویزیون رفت. این سریال به کارگردانی هروز افخمی، مسعود آب پرور، محمدرضا آهنج، راما قویدل ساخته شده است.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال عملیات 125 در شبکه آی فیلم جایگزین سریال «شرم» شده است و از آخر تیر ماه شروع به پخش شد.

جدول معرفی سریال عملیبات 125

نام سریال: عملیات 125
کارگردان: هروز افخمی، مسعود آب پرور، محمدرضا آهنج، راما قویدل
سال ساخت: 1387
ژانر: اجتماعی و حادثه‌ای

خلاصه داستان سریال عملیات 125

داستان سریال عملیات 125 بسیار جالب و سرگرم کننده است. این سریال ماجرای چند آتش نشان جوان را به نمایش می گذارد که بعد از آموزش و یادگیری در کار خود با ماجراهای مختلفی رو به رو می شوند.

زمان پخش سریال عملیات 125 از شبکه آی فیلم در تابستان 1403

سریال عملیات 125 هر روز از شبکه آی فیلم در ساعت 18:00 پخش می شود.  همچنین درصورت از دست دادن این سریال در این ساعت، امکان تماشای تکرار آن در ساعات ۲:۰۰ بامداد و ۱۰:۰۰ صبح روز بعد وجود خواهد داشت.

معرفی بازیگران سریال عملیات 125

  • عبدالرضا اکبری
  • مهران رجبی
  • رضا رویگری
  • محمد هادی دیباجی
  • فرهاد قائمیان
  • حسین سحرخیز
  • اکرم محمدی
  • مهدی امینی خواه
  • افشین سنگ چاپ

عبدالرضا اکبری در سریال عملیات 125

عبدالرضا اکبری در سریال عملیات 125

عبدالرضا اکبری متولد سال 1332 می باشد. محل تولد او کرمان است. وی فعالیت خود را از سال 1363 آغاز کرده است. تحصیلاتش مربوط به رشته تجربی می باشد که تا دیپلم ادامه داده است. همچنین دارای دو فرزند به نام های پندار اکبری، عرفان اکبری است.

مهران رجبی در سریال عملیات 125

مهران رجبی در سریال عملیات 125

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که ابتدا معلم بود تا اینکه وارد تلویزیون شد و حالا یک بازیگر طنز محبوب است.

رضا رویگری

رضا رویگری

رضا رویگری  متولد۶ دی ۱۳۲۵ می باشد. همسر وی تارا کریمی است که حدود 26 از او کوچک تر است. این بازیگر حدود دوسالی می شود که زمین گر شده و دیگر در عرصه فیلم و سریال فعالیت نمی کند.

محمد هادی دیباجی

محمد هادی دیباجی

سید محمدهادی دیباجی متولد سال 1362 در 12 تیر است. وی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است. شروع غعالیت او از سال 1384 می باشد. وی قبل از ورود به عرصه بازیگری، به عنوان چهره ‌پرداز فعال بوده‌ است. او در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی جایی در دور دست، بازی درسینما را تجربه کرد.

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان متولد سال 1344 از شهر اردبیل می باشد. شروع فعالیت این بازیگر از سال 1371 تا کنون است. پس از آن در فیلمهای سینمایی سکوت کوهستان ، سارای و هیوا به ایفای نقش پرداخت. در سال 1377 در فیلم سینمایی هیوا به کارگردانی سول ملاقلی پور و در کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

حسین سحرخیز

حسین سحرخیز

حسین سحرخیز در سال  ۱۳۳۷ متولد شد. تحصیلات او تا فوق دیپلم است. شروع فعالیت او از سال اول ۱۳۵۴ در ۱۷ سالگی بود که در کنار بازیگران ارجمندی همچون؛  جمشید مشایخی ، عزت الله انتظامی ، خسرو شکیبایی و سیروس گرجستانی بازی کرد.

اکرم محمدی

اکرم محمدی

اکرم محمدی در تاریخ 6 مرداد 1337 متولد شده است. شروع فعالیت او از سال  1366 می باشد.  این بانوی هنرمند دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و دوره های بازیگری را در کلاس های آزاد بازیگری طی کرده است.

مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه در سال  ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد. وی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۳ در شمیران تهران، است. مهدی امینی خواه  فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x