فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال فاکتور 8 + زمان پخش و خلاصه داستان 

سریال فاکتور 8، یک سریال خانوادگی است که به کارگردانی رضا کریمی ساخته شده است. فاکتور 8 اکنون در شبکه آی فیلم در حال پخش است. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال فاکتور 8، برای اولین بار در سال 1388 به روی آنتن شبکه تلویزیونی رفت. این سریال با داستان پرهیجانی که داشت، توانست مخاطب زیادی به خود جذب کند.

خلاصه داستان سریال فاکتور 8

سریال فاکتور 8 در واقع بیانگر داستان پزشکی فداکار و دلسوز در زمینه هموفیلی به نام ایرانمنش است. ایرانمنش خود پسری دارد که به این بیماری دچار شده است و او تلاش زیادی برای تسکین درد بیماران خود می کند.

دکتر ایرانمنش با تحقیقات گسترده و تلاش‌های شبانه‌روزی، به دنبال یافتن راهی نوین برای درمان هموفیلی است؛ اما در این مسیر، با چالش‌ها و موانع بسیاری روبه‌رو می‌شود. بااین‌حال، او با اتکا به پشتکار و اراده‌ای قوی، از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود دست نمی‌کشد و مصمم است تا امیدی دوباره به زندگی بیماران هموفیلی ببخشد.

 سریال فاکتور 8 چه زمانی پخش می شود؟

سریال “فاکتور ۸” از شنبه ۱۶ تیرماه، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. علاوه‌بر پخش اصلی، تکرار این سریال در ساعات ۰۰:۰۰ بامداد و ۰۸:۰۰ صبح روز بعد نیز از همین شبکه به نمایش در خواهد آمد.

معرفی بازیگران سریال فاکتور 8

  • قطب‌الدین صادقی در نقش دکتر جلایر
  • ستاره اسکندری در نقش دکتر ایرانمنش
  • پژمان بازغی در نقش کاشفی، وکیل شرکت داروسازی
  • لادن طباطبایی در نقش دکتر طارمی
  • ایرج راد در نقش دکتر صدرا
  • حسن جوهرچی در نقش دکتر کامیاب
  • ناصر ممدوح در نقش پدر دکتر ایرانمنش
  • کوروش سلیمانی در نقش دکتر احسان
  • فریبا نادری در نقش خواهر دکتر ایرانمنش

قطب‌الدین صادقی در نقش دکتر جلایر

قطب‌الدین صادقی در نقش دکتر جلایر

قطب الدین صادقی متولد سال 1331 در 3 اردیبهشت است. او علاوه بر بازیگری در زمینه فیلمنامه نویس، مترجم و کارگردان نیز فعالیت می کند. شروع فعالیت وی ز سال 1360 می باشد. همچنین او تحصیلاتش را در رشته مطالعات هنرهای نمایشی در مقطع دکتری در دانشگاه سوربن فرانسه گذراند.

ستاره اسکندری در نقش دکتر ایرانمنش

ستاره اسکندری در نقش دکتر ایرانمنش

ستاره اسکندری متولد ۲۵ خرداد سال ۱۳۵۳، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و درطول این سال‌ها، با ایفای نقش‌های ماندگار، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جایگاهی ویژه در میان مخاطبان و اهالی هنر کسب کرده است.

پژمان بازغی در نقش کاشفی، وکیل شرکت داروسازی

پژمان بازغی در نقش کاشفی، وکیل شرکت داروسازی

پژمان بازغی در سال 1353 شهر تهران متولد شد. این بازیگر اصالت شمالی دارد و در خانواده پنج نفری بزرگ شده است. او با تدوین گر ایرانی به نام مستانه مهاجر ازدواج کرده است و دارای یک دختر می باشد.

لادن طباطبایی در نقش دکتر طارمی

لادن طباطبایی در نقش دکتر طارمی

لادن طبابایی در تاریخ 1349/2/9 متولد شده است. شهر تولد او تهران است. وی در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده است. لادن متاهل است و با سعید تهرانی کارگردان و تهیه کننده ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر است.

ایرج راد در نقش دکتر صدرا

ایرج راد در نقش دکتر صدرا

ایرج راد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان با نام اصلی اکبر حسنی راد 7 اردیبهشت سال 1324 در تهران متولد شد. ایرج راد تحصیلات خوبی در زمینه بازسیگری دارد. مدرک کارشناسی نمایش را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت کرد و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر را از دانشگاه کاردیف ولز گرفت.

حسن جوهرچی در نقش دکتر کامیاب

حسن جوهرچی در نقش دکتر کامیاب

حسن جوهرچی در نقش دکتر کامیاب در سریال فاکتور 8 بازی کرده است. وی در سال 1347 متولد شده است. جوهرچی اصالت اردبیلی دارد و در رشته عکاسی فارغ التحصل شده است. همچنین جوهرچی با مهناز بیات ازدواج کرده است و دارای دو فرزند به نام آوا و علی است.

ناصر ممدوح در نقش پدر دکتر ایرانمنش

ناصر ممدوح در نقش پدر دکتر ایرانمنش

ناصر ممدوح در 26 بهمن 1321 متولد شده است. وی در دو حرفه اصلی دوبلور و بازیگر فعالیت می کند. ممدوح ازدواج کرده و دارای :سه فرزند( آرش، آبتین، فرناز) می باشد.

کوروش سلیمانی در نقش دکتر احسان

کوروش سلیمانی در نقش دکتر احسان

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشا، بازیگری شناخته‌شده در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. او که در رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل کرده است پس از گذراندن خدمت سربازی، به‌دنبال علاقه‌ خود به هنر راهی دانشگاه شد و در رشته‌ کارگردانی تئاتر و سپس ادبیات نمایشی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به مدارج کارشناسی و کارشناسی ارشد دست یافت.

فریبا نادری در نقش خواهر دکتر ایرانمنش

فریبا نادری در نقش خواهر دکتر ایرانمنش

فریبا نادری در تاریخ 23 فروردین 1363متولد شده است. وی فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده و تا کنون ادامه دارد. نادری دو بار ازدواج کرده است که مسعود رسام(فوت شده فوت کرده)،  و همسر دومش مهرداد طباطبایی می باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x