فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال پژمان و عکس تغییر چهره پس از 10 سال!

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال پژمان و زندگینامه آن ها خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگنی ساخته شده است. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بازیگران سریال پژمان آشنا شوید.

خلاصه داستان سریال پژمان

در این سریال شخصیتی به نام پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، با وجود تلاش بسیار برای چهارمین فصل پی‌درپی، موفق نشده‌ که تیمی را برای ادامه فعالیت حرفه ای اش پیدا کند. با این حال پژمان همچنان در حال و هوای دوران اوج شهرت خود به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش با بازی سام درخشانی به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر با ماجراهای جالبی مواجه می‌شود.

سریال پژمان

بیوگرافی بازیگران پژمان

در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال پژمان خواهیم پرداخت.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سریال پژمان

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق در 10 شهریور 1356 به دنیا آمد. این ورزشکار هنرمند دانشجوی انصرافی رشته عمران است. جمشیدی یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن متولد ۵۳ و یک خواهر کوچکتر از خود بنام مامک متولد سال ۶۱ دارد. درخصوص ازدواج این بازیگر در سال 1402 نیز شاعاتی وجود دارد و هنوز خبر قطعی در این خصوص از طرف این بازیگر منتشر نشده است.

سام درخشانى

سام درخشانی بازیگر سریال پژمان

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی با عسل امیرپور ازدواج کرده است و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های برکه و برسام می باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سریال پژمان

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲در اراک، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر است. همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند. بهاره رهنما در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد که این ازدواج نیز به جدایی ختم شد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان در سریال پژمان

شقایق دهقان ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان دیده به جهان گشود و سه ماه بعد هم‌ زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به‌ دلیل کار پدرش در ساری ساکن شدند و سپس به تهران آمدند. وی فعالیت هنری اش را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. شقایق دهقان با مهراب قاسم خانی ازدواج کرده است که این ازدواج نیز به جدایی ختم شد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه د رسریال پژمان

از دیگر بازیگران سریال پژمان بیژن بنفشه خواه است. این بازیگر  متولد ۱ فروردین ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌ باشد. رضا بنفشه‌ خواه پدر او است و محمود بنفشه‌ خواه عموی وی است این دو شخصیت از هنرمندان مطرح کشورمان هستند. بیژن بنفشه خواه در سال ۱۳۸۸ ازدواج کرده و دو فرزند بنام یاسمین و امیرعلی دارد.

ویدا جوان بازیگر سریال پژمان

ویدا جوان در سریال پژمان

ویدا جوان در سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌ پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌ باشد. خانم جوان متاهل بوده و با ایلا تهرانی ازدواج کرده است.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x