فیلم و سریال

نقش و بیوگرافی بازیگران سریال چک برگشتی + خلاصه داستان و عکس 

سریال چک برگشتی در سال 1391 با ژانر کمدی اجتماعی منتشر شد. این مجموعه بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای از محسن تنابنده می‌باشد که در همان قسمت های اول توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در ادامه بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان را در اختیار شما قرار می دهیم. 

به گزارش پارت نیوز؛ سریال چک برگشتی با فضای طنز و خانوادگی خود برای سال های متوالی از شبکه های تلویزیونی پخش می شود. در این سریال دکتر مشرفی درگیر انتخابات مجلس است و همزمان که سعی در جمع آوری رای و جلب اعتماد می کند، با مشکلات خانوادگی رو به رو می شود که ادامه راه را کمی سخت می کند.

سال انتشار نوروز 1391
ژانر کمدی-اجتماعی
کارگردان سیروس مقدم
تهیه کننده الهام غفوری
تعداد قسمت 13
مدت پخش 45 دقیقه

خلاصه داستان سریال چک برگشتی

خلاصه داستان سریال چک برگشتی در ارتباط با یک دوره انتخابات مجلس می باشد که دکتر مشرفی نقش اصلی را بازی می کند و به عنوان کاندیدای مجلس انتخاب شده است. مشرفی یک مشاور به نام لطیف دارد که باید هر ماه مهریه همسر سابق خود رؤیا را پرداخت کند و همین مهریه که 2 سکه است باعث دردسر و مشکل برای او شده است.

معرفی بازیگران سریال چک برگشتی

  • امیر جعفری در نقش لطیف
  • هدایت هاشمی در نقش دکتر کریم مشرفی
  • ریما رامین‌فر در نقش اکرم
  • هومن برق‌نورد در نقش
  • بهاره رهنما در نقش رویا

امیر جعفری در نقش لطیف

امیر جعفری در نقش لطیف

امیر جعفری در تاریخ 1353/6/10 متولد شده است. وی فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده و تا کنون ادامه دارد. امیر جعفری تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. این بازیگر اصالتا برای ترک زنجان است و در خانواده ای پر جمعیت بزرگ شده است؛ امیر جعفری 7 خواهر و 3 بردار دارد که خود او فرزند نهم می باشد. وی با ریما رامین فر ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر هستند.

هدایت هاشمی در نقش دکتر کریم مشرفی

هدایت هاشمی در نقش دکتر کریم مشرفی

هدایت هاشمی در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۵۳ سبزوار متولد شده است. وی فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و تا کنون ادامه دارد. پدر هدایت هاشمی در زمینه های خوشنویسی، تئاتر و موسیقی فعالیت کرده است. هدایت هاشمی تا زمان سربازی خود را در مشهد  زندگی کرد. هاشمی پس از ورود به دانشگاه در رشته کارگردانی لیسانس کارگردانی را دریافت کرد. همچنین نخستین فیلم سینمایی هدایت هاشمی “یک بوس کوچولو ” به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است.

این بازیگر دو بار ازدواج کرده است که همسر اولش نگار عابدی بود و صاحب یک دختر شدند، اما بعد از مدتی از یکدیگر جداشدند و سال ها بعد با مهشید ناصری ازدواج کرد که از این ازدواج هم صاحب یک دختر شد.

ریما رامین‌فر در نقش اکرم

ریما رامین فر

ریما رامین فر در تاریخ 5 فروردین 1349 به دنیا آمد. وی در رشته کارگردانی از دانشگاه فارغ التحصل شد. رامین فر فعالیت خود را از تئاتر در سال 1376 با نمایش شب بخیر شروع کرد. همچنین اولین کار سینمایی ریما نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ می باشد. وی همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد.

ریما رامین فر با بازی در سریال پایتخت به اوج درخشش خود رسید. هم بازی شدن با محسن تنابنده باعث شد تا همیشه در ذهن ما باقی بماند.

از نمونه آثار او می توان به جنگل آسفالت، ملاقات خصوصی، آخرین روز ماه، این جا کجاست، یه حبه قند، ابد و یک روز، مرگ ماهی و زیر نظر اشاره کرد.

هومن برق‌نورد در نقش

هومن برق‌نورد در نقش

هومن برق‌ نورد در تاریخ ۵ دی ۱۳۴۸ متولد شد. محل تولد این بازیگر تهران می باشد. برق نورد از سال 1376 فعالیت خود را آغار کرد.  هومن برق ‌نورد تاکنون با نمایش‌ های بسیاری ازجمله مانیفیست چو، آوازه‌خوان طاس، گلن گری راس، بیژن و منیژه و به مناسبت ورود اشکان به صحنه آمده است. او تجربه کارگردانی نمایش خلایق هر چه لایق را هم در کارنامه خود دارد.

بهاره رهنما در نقش رویا

بهاره رهنما در نقش رویا

بهاره رهنما در تاریخ 1352/9/10 متولد شده است. وی دارای لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی می باشد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی بود که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. اما بعد از 22 سالگی زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند و بهاره رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

ناهید مسلمی در سریال چک برگشتی

ناهید مسلمی

ناهید مسلمی در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۳۴ متولد شد. وی در حرفه بازیگری تئاتر و سینما فعالیت می کند. مسلمی مدرک لیسانس خود را در رشته زبان انگلیسی دریافت کرده است و علاوه بر این لیسانس تاریخ و فرهنگ تطبیقی از دانشگاه دماوند نیز دارد. او کار خود را از تئاتر آغاز کرد و اکنون دخترش نیز بازیگر شده است.

حرف آخر

پارت نیوز سعی کرد مطلبی جامع و کامل از سریال چک برگشتی در اختیار شما قرار بدهد. این سریال توانست به خوبی در دل همه جا بگیرد. اگر علاقه مند به سریال های کوتاه با ژانر کمدی هستید تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم. از شما کاربران خواهشمندیم اگر نظر یا پیشنهادی دارید با ما و دوستان به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x