سلبریتی ها

بیوگرافی سحر گلدوست/ بازیگر نقش ثریا در سریال «در انتهای شب»

در این مطلب به بررسی بیوگرافی سحر گلدوست که این روزها به عنوان بازیگر نقش ثریا در سریال در انتهای شب شناخته می شود خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ سحر گلدوست یکی از بازیگران شیرازی کشورمان است که فعالیت حرفه ایی اش را از سال 1395 آغاز کرده و با بازی در فیلم قهرمان اصغر فرهادی به شهرت رسید.

بیوگرافی سحر گلدوست

نام و نام خانوادگی: سحر گلدوست
سال تولد: 1365
محل تولد: شیراز
تحصیلات: تحصیلات آکادمی ندارد
حرفه: بازیگر
سال شروع فعالیت: 1395
همسر: –

سحر گلدوست: من پنج سال است که در تئاتر کار می کنم. فیلم قهرمان اولین حضور حرفه ای من مقابل دوربین بود و تحصیلات آکادمیک ندارم، خانواده من اهل سینما نیستند و این مسیر را فقط به عنوان بازیگر شروع کردم.

بیوگرافی سحر گلدوست

سحر گلدوست چگونه بازیگر شد؟

سحر گلدوست یا همان بازیگر نقش ثریا در سریال در انتهای شب، کارش را با تئاتر در شیراز شروع نموده و در نخستین تجربه حرفه ای خود در سینما خوش درخشید. او بازیگری را از کلاس های بازیگری صبحگاهی به مدیریت پریسا بخت آور آغاز کرد و همین همکاری باعث شد برای ایفای نقش در فیلم قهرمان دعوت شود.

سحر گلدوست در فیلم قهرمان

سحر گلدوست در فیلم قهرمان

در بیوگرافی سحر گلدوست یک نامزدی در جشنواره حافظ به چشم می خورد. نخستین تجربه بازیگری سحر گلدوست در مقابل دوربین در سال 1395 و با «فیلم قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی می باشد که توانست برای ایفای نقش فرخنده نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شود.

داستان فیلم در مورد یک شخصیتی به نام رحیم با بازی امیر جدیدی بوده که نقاش و خطاط است. سحر گلدوست نقش فرخنده منشی کلینیک گفتار درمانی را در مقابل امیر جدیدی ایفا نموده است.

او از همسرش جدا شده ولی به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی اش به بهرام با بازی محسن تنابنده که یک نزول خور است، به زندان می‌افتد رحیم به مرخصی دو روزه می آید و پسری دارد که لکنت زبان دارد و مربی گفتار درمانی او فرخنده با بازی سحر گلدوست در رابطه می باشد فرخنده به او می گوید کیف حاوی چند سکه طلا پیدا کرده و با فروش آنها می‌تواند همه بدهی‌های بهرام را پرداخت کند.

سحر گلدوست در سریال در انتهای شب

بیوگرافی بازیگر ثریا در انتهای شب

سحر گلدوست به تازگی با بازی در سریال اجتماعی «در انتهای شب» به شهرت بسیاری دست یافته است. سحر گلدوست در سریال در انتهاب شب در نقش زن مطلقه ای به نام ثریا بازی کرده که یک دختر کم سن و سال دارد. جدایی و طلاق بهنام (پارسا پیروزفر) و ماهرخ (هدی زین العابدین) موجب شده تا او به بهنام نزدیک شود و رابطه دوستی و عاطفی بین آنها شکل بگیرد.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به پدرام شریفی، علیرضا داوودنژاد، احترام برومند، نسرین نصرتی، رایان سرلک و همچنین کاظم هژیرآزاد اشاره نمود.

همسر سحر گلدوست کیست؟

هنوز اطلاعات کاملی در مورد زندگی شخصی و همسر این بازیگر جوان در دسترس نیست.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x