جامعه

بیوگرافی فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه + عکس 

فرزانه صادق مالواجرد، در سال 1403 توسط پزشکیان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی شد که به تایید مجلس رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. 

به گزارش پارت نیوز؛ فرزانه صادق مالواجرد از ابتدای فعالیت خود در بخش معماری و شهرسازی آغاز به کار کرد و در زمینه مدیریت راه و شهرسازی سابقه طولانی دارد. در ادامه بیوگرافی وی را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهیم.

زندگی شخصی فرزانه صادق مالواجرد

فرزانه صادق در 20 شهریور سال 1355 متولد شده است. وی اهل همدان است و در همان شهر به دنیا آمده است.

ازدواج فرزانه صادق مالواجرد

فرزانه صادق در حال حاضر متاهل است و حاصل این ازدواج یک فرزند می باشد.

سابقه کاری فرزانه صادق مالواجرد

فرزانه صادق مالواجرد 2

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران: او در این سمت مسئولیت‌های کلیدی در تعیین سیاست‌ها و نظارت بر توسعه شهری و معماری کشور داشته است. این شورا یکی از مهم‌ترین نهادهای تصمیم‌گیری در حوزه شهرسازی در ایران است.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی: فرزانه صادق مالواجرد در این سمت نیز نقش تاثیرگذاری در تدوین و اجرای سیاست‌های کلان شهری و معماری کشور ایفا کرده است. این سمت باعث شد که در جایگاه یکی از مهم‌ترین مقامات اجرایی در حوزه شهرسازی کشور قرار داده است.

استاد دانشگاه و محقق: او به عنوان استاد دانشگاه در رشته‌های مرتبط با معماری و شهرسازی به تدریس و پژوهش پرداخته است. فعالیت‌های علمی و پژوهشی او شامل انتشار مقالات علمی و شرکت در کنفرانس‌های مختلف می‌باشد.

مشارکت در پروژه‌های مهم شهری: فرزانه صادق مالواجرد در تدوین و اجرای پروژه‌های مهم شهری و معماری در ایران نقش داشته است. این پروژه‌ها معمولاً شامل برنامه‌ریزی شهری، طراحی معماری، و نظارت بر توسعه فضاهای شهری می‌شود.

عضویت در نهادهای حرفه‌ای: او عضو چندین نهاد و انجمن حرفه‌ای مرتبط با معماری و شهرسازی است که در این نهادها به تبادل تجربیات و دانش با دیگر متخصصان پرداخته است.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x