سلبریتی ها

بیوگرافی «مارال بنی آدم» بازیگر نقش پروین اعتصامی + عکس همسر

مارال بنی آدم بازیگر با استعداد و پرتلاش کشورمان می باشد که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بازیگر نقش اول زن شد.

به گزارش پارت نیوز؛ مارال بنی آدم که به تازگی برنده جایزه نقش اول زن در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر شده است متولد ۱۱ آبان ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی تحصیلکرده آکادمیک رشته بازیگری بوده و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرده است. در ادامه به بیوگرافی مارال بنی آدم خواهیم پرداخت.

بیوگرافی مارال بنی آدم

که از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و در ۳۴ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا همسرش نیز آقای علی سرابی بازیگر است.

مارال بنی آدم از چه سالی بازیگری را شروع کرد؟

عشق بازیگری از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۲ ساله بود با دیدن سریال «آپارتمان» و بازی امین حیایی در وجودش شکل گرفت اما پدرش در آن مقطع مخالف سر سخت ورود او به این حرفه بود. با این حال در تمام کلاس های تئاتر مدرسه شرکت می کرد تا روزی مثل بازیگر مورد علاقه اش بتواند هنرپیشه شود.

مارال بنی آدم و همسرش

کلاس در کانادا

در سال ۱۳۹۰ زمانی که در کانادا زندگی می کردم به کلاس های مهتاب نصیرپور (بازیگر و کارگردان) که آن زمان در این کشور اقامت داشت رفتم. در کنار آموزش وارد تئاتر شدم و تا سال ۱۳۹۳ تجربه های موفقی در ونکوور و تهران به دست آوردم.

کار تصویر در ایران

بعد از بازگشت به ایران در سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۴ ساله بود با فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی در نقش کتی اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را بدست آورد. یکسال بعد نیز با فیلم «خشکسالی و دروغ» در کنار چهره هایی چون محمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی بازی کرد

شروع شهرت مارال بنی آدم با سریال هم گناه

زندگی نامه مارال بنی آدم

بازی در سریال شبکه خانگی هم گناه سال ۱۳۹۸ در نقش «سارا» دختری که بعد از ازدواج دوم پدرش با خانواده عموی خود زندگی می کند، بسیار او را شناخته تر کرد. او در این مجموعه کنار هدیه تهرانی، پرویز پرستویی و مهدی پاکدل حضور دارد.

تجربه کار با برادران کیایی

برای من تجربه بسیار عالی بود، بنظرم برادران کیایی بسیار کار بلدن، کارشون رو خوب میدونن و میدونن از بازیگری چی می خواهند. هدایت کردم و ارتباط برقرار کردن مصطفی کیایی با بازیگران خیلی عالی است، از این همکاری بسیار خوشحالم.

همسر مارال بنی آدم

شوهر مارال بنی آدم

مارال بنی آدم سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۸ ساله بود با آقای علی سرابی (بازیگر) ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام عسل و یک پسر بنام ایلیا می باشد. یکی از امتیاز های خیلی مثبت در زندگی من علی سرابی است که هر روز ازش چیز می آموزم و هر روز در کنارش این احساس رو می کنم که به من بال و پر می دهد.

واقعا علی من را درک می کند، بهم یاد می دهد، گوشزد می کند و من برای هر کاری ازش مشورت می گیرم و از تمام نظراتش استفاده می کنم و لذت می برم. قصه آدمى آغاز مى شود با، يا بى يار، خوشا دلى كه هر روزش با عشق و هر نفسش با جانان باشد.

سیمرغ با نقش پروین

مارال بنی آدم در نقش پروین

خانم بنی آدم سال ۱۴۰۲ در فیلم پروین به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش پروین اعتصامی را کنار چهر هایی از جمله آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا بازی کرد. در نهایت موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از آن خود کند.

کسب اجازه از پرویز اعتصای

برای من سعادت بزرگی بود بازی در نقش خانم پروین اعتصامی و من بزرگترین شانس هنری‌ ام را داشتم، این کار را با اجازه خودشان انجام دادم و بر سر مزارشان رفتم و اجازه گرفتم.

امیدوارم توانسته باشم خوب از عهده آن برآیم و امیدوارم سینمای ایران از زندگینامه این مشاهیر بیشتر بهره ببرد چون می‌ توانند راه و روش درستی از زندگی را به ما نشان دهند و زنان هم می‌توانند ثابت کنند که برابرند.

برنده جایزه نقش اول زن مارال بنی آدم

فیلم های سینمایی

فروشنده – ۱۳۹۴
خشکسالی و دروغ – ۱۳۹۵
گیسوم – ۱۳۹۹
در آغوش درخت – ۱۴۰۰
پروین – ۱۴۰۲

سریال

هم‌گناه – ۱۳۹۸
مترجم – ۱۴۰۱

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بیوگرافی مارال بنی آدم پرداختیم. آیا تابه حال فیلم و یا سریالی که این بانوی هنرمند در آن به ایفای نقش پرداخته باشد تماشا کرده اید.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x