سلبریتی ها

بیوگرافی مریم مومن + علایق، ماجرای همسرش و جدیدترین عکس ها

در این مطلب به معرفی بیوگرافی مریم مومن و همچنین حواشی این بازیگر خواهیم پرداخت.

به گزارش پارت نیوز؛ مریم مومن که این روزها با ایفای نقش در برنامه شب های مافیا شناخته شده است اصالتا ترک می باشد. در بیوگرافی مریم مومن، حواشی این بازیگر و ماجرای همسرش را بررسی خواهیم کرد.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن بازیگر جوان کشورمان است که در سال 1377 در مشگین شهر متولد شد که در زبان عامیانه به آن مشکین شهر می گویند. او اصالتاً ترک است و تمام دوران کودکی او در این شهر گذشت. در خصوص تحصیلات باید گفت لیسانس بازیگری دارد. او به خاطر بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت شناخته شد.

بیوگرافی مریم مومن

زندگی شخصی مریم مومن

در این بخش از بیوگرافی مریم مومن باید گفت او یک برادر به نام امیررضا داشت که در 17 سالگی به دلیل نامعلومی فوت شد، از این رو این بازیگر تک فرزند است. خانواده مریم مومن مانند بسیاری از پدر و مادرها دوست داشتند که فرزندشان در رشته های مهندسی یا پزشکی درس بخواند و با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند اما مریم مومن به دلیل علاقه اش به اجرا رشته بازیگری را انتخاب کرد و مشوق در این عرصه هنری خاله اش بود. پدر و مادر مریم مومن وقتی او 9 سال داشت از یکدیگر جدا شدند.

پدر مریم مومن نوازنده نی و مادرش هم سوارکار است. مریم مومن در کودکی بسیار شیطنت می کرد و جزو دانش آموزان شلوغ و شیطون در مدرسه به شمار می رفت؛ به گونه ای که پدرش او را اوغلوم یعنی پسرم صدا می زند. در این بخش از بیوگرافی مریم مومن در خصوص خوراکی مورد علاقه اش می توان گفت که او عاشق آلوچه و لواشک است.

علاقه مریم مومن به سوارکاری

شاید جالب باشد این را بدانید که مریم مومن علاقه زیادی به اسب سواری دارد و در رویاهای کودکی خود عاشق اسب تک شاخ بوده است. البته او اسب سواری را به صورت حرفه ای بلد نیست، اما مجبور شد در برخی از سکانس های سریال «بانوی عمارت» سوار شود و همین موضوع باعث شد تا عزیزالله حمیدن زاد کارگردان سریال زمانی را برای این سریال اختصاص دهد. آموزش اعضای گروه در نتیجه مریم مومن برای بازی در سکانس های ویژه سریال بانوی عمارت سوار اسب خودش شد و اجازه این کار را به بدلکار نداد.

فیلم هایی که مریم مومن ابزی کرده

ماجرای طلاق پدر و مادر مریم مومن

مریم مومن درباره جدایی و طلاق پدر و مادرش گفته بود: من یک شبه بزرگ شدم؛ در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند. من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد از طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر، من از حد فشار خون دماغ شدم. یادمه قاضی به حالم گریه کرد و درنهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

همسر مریم مومن کیست؟

مریم مومن از بازیگران مجرد کشورمان است و هنوز خبر رسمی از متاهل شدن او منتشر نشده است. البته ازدواج مریم مومن در سریال بانوی عمارت با حسام منظور که در نقش ارسلان میرزا ظاهر شده بود برای مدتی شایعه ازدواج مریم مومن را در برخی رسانه ها مطرح کرد.

هنوز به صورت رسمی ازدواج مریم مومن رسانه ای نشده است اما سال ۱۳۹۹ تایید کرد در یک رابطه عاشقانه قرار دارد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود. او حتی در این گفتگو جزئیات بیشتری از این رابطه افشا کرد و مادرش خانم «علیزاده» هم صحبتی هایی داشت با این حال شهریور سال ۱۴۰۲ در برنامه چیدانه خبر ازدواج خود را کاملا تکذیب کرد!

استایل مریم مومن

شغل مریم مومن قبل از بازیگری

مریم مومن از سوم راهنمایی به دلیل جدایی پدر و مادرش در حرفه دستیار دنداپزشک کار می کرد و مدتی را نیز به شکل اینترنتی به کار می پرداخت.

مریم مومن چگونه بازیگر شد؟

در این بخش از بیوگرافی مریم مومن به نحوه ورود این بازیگر به عرصه سینما خواهیم پرداخت. این بانوی هنرمند پیش از ورود به دنیای بازیگری در کلاس های بازیگری به مدت یک ماه شرکت کرد. اولین بار وقتی 5 ساله بود جلوی دوربین رفت. او از کلاس دوم راهنمایی در تئاتر شرکت می کرد اما کارش را به طور جدی تر از تئاترهای دانشجویی شروع کرد؛ هرچند هیچ گاه به شکل جدی در تئاتر حضور نیافت و بیشتر فعالیت هایش اتود و تمرین بود.

سریال بانوی عمارت نام نخستین سریالی است که مریم مومن در آن بازی کرد. این سریال 40 قسمت داشت که هر قسمت آن 45 دقیقه بود. مریم مومن در سال 1396 وقتی 19 ساله بود در تست سریال بانوی عمارت شرکت کرد که پذیرفته شد. نقش مریم مومن در این سریال فخرالزمان بود که حسابی معروف و محبوب شد.

عکس جدید مریم مومن

بازیگران محبوب مریم مومن

در این بخش از بیوگرافی مریم مومن به بازیگران محبوب و موردعلاقه او خواهیم پرداخت. هنرپیشه های مورد علاقه مریم مومن عبارتند از: ترانه علیدوستی، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی، شهاب حسینی و پانته آ پناهی ها.

فیلم و سریال های مریم مومن

مریم مومن در برخی از سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی و تئاتر به ایفای نقش پرداخت که در ادامه به آن می پردازیم.

سریال های تلویزیونی

  • بانوی عمارت 1396
  • هم بازی 1399
  • سرزده 1399
  • دردسرهای شیرین 1400

مریم مومن در شب های مافیا

فیلم های سینمایی

  • کادون 1399

نمایش خانگی

  • مجموعه شب های مافیا 1399
  • جادوگر 1401

انتهای مطلب/م.ع

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x