فرهنگ

بیوگرافی نیتا آمبانی  + عروسی مجلل فرزند ثروتمند ترین مرد آسیا 

در چند روز اخیر حتما شما هم از عروسی سه روزه مجلل فرزند نیتا آمبانی مطلع شده اید. اما این پسر میلیارد کیست و چه اصالتی دارد؟ در ادامه بیوگرافی کامل خانواده آمبانی را در اختیار شما می گذاریم.

به گزارش پارت نیوز؛ نیتا آمبانی با ثروتمندترین مرد آسیا ازدواج کرد و تبدیل به ثروتمند ترین زن آسیا شد، حالا فرزند پسر این دو زوج ازدواج کرده است که با ازدواجش تمام دنیا را از لوکس و تجملات تکان داده است.

بیوگرافی نیتا آمبانی

نیتا آمبانی در سال 1963 نوامبر تولد شده است. نیتا از کودکی آموزش رقص دیده و هنر پیشه هندی می باشد. وی از کالج بازرگانی و اقتصاد نرسی منجی در رشته تجارت فارغ التحصیل و در دوره‌ای که آموزگار بود با موکش آمبانی آشنا شد وی پس از سال ها فعالیت ازدواج کرد و حالا به عنوان کارآفرین، نیکوکار و مجموعه‌دار اهل هند شناخته می شود.

ازدواج نیتا آمبانی

نیتا آمبانی در سال 1985 توسط پدرشوهر خود انتخاب شد و با موکش آمبانی، ثروتمند ترین مرد آسیار ازدواج کرد و پس از آن تبدیل به ثروتمندترین زن آسیا شد.

زندگی تجملاتی نیتا آمبانی

نیتا آمبانی به همراه همسر خود در یک دساختمان 27 طبقه زندگی می کند که 600 خدمتکار در این ساختمان در حال کار کردن هستند. این ساختمان توسط همسر خود تینا ساخته شده است. گوشی صورتی نیتا از جواهر خالص می باشد که برخی این تجمل گرایی را خوب نمی دانند.

ثروت موکش آمبانی

موکش آمبانی در حال حاضر  مالک و مدیرعامل صنایع ریلاینس است. شرکت موکش آمبانی در هر دقیقه بیش از 100 هزار دلار درآمد دارد. نیتا بعد از ازدواج خود تبدیل به کمک دست همسر خود شد و موسس «بنیاد ریلاینس»، «آموزشگاه بین‌المللی دهیروبهای آمبانی» و عضو هیات مدیره «صنایع ریلاینس» است. نیتا در حال حاضر تیم کروئکیت بمبئی را خریده است.

عکس های عروسی فرزند نیتا موکش آمبانی

عکس های عروسی فرزند نیتا موکش آمبانی

عکس های عروسی فرزند نیتا موکش آمبانی

عکس های عروسی فرزند نیتا موکش آمبانی

انتهای مطلب/آ.ع

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x