فیلم و سریال

بیوگرافی و معرفی سریال رخنه + خلاصه داستان و زمان بخش

سریال رخنه محصول مشترک سازمان حفاظت اطلاعات، وزارت دفاع با صدا و سیما است. که در 15 اردیبهشت ماه سال 1403 از شبکه یک شروع به پخش شد.

به گزارش پارت نیوز؛ سریال رخنه 30 قسمت دارد و موضوع داستان درباره خنثی سازی یک عملیات پیچیده نفوذ و خرابکاری در سازمان هوا و فضای وزارت دفاع است. در این مقاله شما با خلاصه داستان، بیوگرافی، زمان پخش و باز پخش آن آشنا می ­شوید.

خلاصه داستان سریال رخنه

یکی از دانشمندان برجسته کشور در زمان انجام تحقیقات روی موشک های ماهواره­بر و فضایی با تهدیدات دشمنان خارجی رو به رو می­شود. این دانشمند که مصمم هست که اهداف خود را در راستای پیشرفت کشور پیش ببرد پس تمام توان خود را برای مقابله با چالش ها و حفاظت از دستاوردهای علمی و برای صیانت از مرزهای میهن می­ گذارد.

زمان پخش سریال رخنه

بازیگران سریال رخنه

این سریال هرشب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می­ شود و تکرار این سریال روز بعد ساعت های 1:30 بامداد و 11:00 صبح روی آنتن خواهد رفت.

بیوگرافی بازیگران

سریال ایرانی “رخنه” جدا از اینکه توانمندی های علمی و دفاعی کشور در صنعت هوا و فضا را به تصویر می­کشد به تلاش ها و فداکاری های دانشمندان و نخبگان ایران در جهت حفظ امنیت و صیانت از مرزهای میهن می­پردازد. در ادامه به بیوگرافی بازیگران این سریال می­پردازیم.

رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی در سریال رخنه

رامتین خداپناهی در خانواده‌ای تربیت شده است که به هنر علاقه داشتند از همان دوران جوانی به علت علاقه و استعداد ذاتی خود، در زمینه هنر فعالیت می ­کرد.

خداپناهی پس ازاینکه مدرک کارشناسی رشته نمایش گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفت، فعالیت حرفه‌ای خود را در این عرصه آغاز کرد. اولین تجربه هنری او، حضور در تله تئاتر “کشتی نوح” بود و پس از آن، بلافاصله در فیلم سینمایی “ارتفاع پست” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ایفای نقش کرد.

خداپناهی علاوه‌ بر بازیگری، در زمینه کارگردانی و تدریس نیز فعالیت دارد. او مدرک کارشناسی ارشد رشته نمایش گرایش کارگردانی هم دارد و شغل دیگر او درحال‌ حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مدرس است.

علیرام نورایی

علیرام نورایی در سریال رخنه

علیرام از بازیگران سریال رخنه است او متولد 18 فروردین 1356 است و از سال 1375 فعالیت خود را در عرصه سینما شروع کرده است و با تلاش پیوسته خود در سال 1385 به صورت رسمی در فیلم “گرگ و میش” به مخاطبان معرفی شد.

نورایی در دوران فعالیت خودنقش آفرینی های ماندگاری از خود به جا گذاشته است از سریال های مهمی که او بازی کرده می توان به “ماتادور”، “گاندو”، “آسپرین” و “محرمانه” اشاره کرد. نورایی به خاطر توانمندی هایش در بازیگری بیشتر دارای نقش منفی بوده است.

نادر فلاح

نادر فلاح در سریال رخنه

نادر فلاح متولد ۱۴ شهریور ۱۳۵۲ زاده کرمان است. او دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش از واحد تهران همین دانشگاه است و دارای تجربیات ارزشمندی در زمینه آموزش بازیگری نیز در دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف کسب کرده است.

فعالیت هنری فلاح از سال ۱۳۶۸ با حضور در تئاتر کرمان آغاز شد و برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در سریال “جای نزدیک آسمان” کارش در سینما شروع شد؛ اما درخشیدن او با بازی در فیلم “چند کیلو خرما برای مراسم تدفین” در سال ۱۳۸۴ بود. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی سامان سالور،اولین تجربه سینمایی نادر فلاح محسوب می‌شود.

با بازی فوق العاده خود در فیلم “چند مترمکعب عشق”در سال 1390 که با تحسین منتقدان همراه بود توانست جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کند.

امیرحسین صدیق

امیر حسین صدیق بازیگر سریال رخنه

امیرحسین صدیق از بازیگران سریال رخنه است که فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد. و بعد با حضور در چند اثر از مرضیه برومند به شهرت رسید. این آثار عبارتند: خودرو تهران11، هتل و مربای شیرین اشاره کرد. امیرحسین صدیق با نقش آفرینی در مجموعه”زی زی گولو” خوش درخشید و به چهره ای محبوب میان مخاطبان تبدیل شد.

بیشتر نقش های او در قالب طنز بوده است. اما در سریال دردسرهای عظیم 2 توانست در نقش جدی بازی کند و به خوبی از عهده آن برآمد. در حال حاضر او برای کتاب باز را بر عهده دارد. فیلم سینمایی آشوب هم با بازی او به زودی اکران می­شود.

بهرام ابراهیمی

بازیگران سریال رخنه

ابراهیمی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون در سال ۱۳۷۴ است و با پیشنهاد زنده‌یاد احمد آقالو به جمع بازیگران رادیو پیوست و با بازی در نمایش رادیویی “رستم و سهراب” به کارگردانی خسرو فرخزادی، به‌طور رسمی کار خود را در عرصه سینما آغاز کرد.

ابراهیمی علاوه ‌بر رادیو، در تئاتر و تلویزیون نیز حضوری فعال داشته است و در آثارزیادی به ایفای نقش پرداخته است. او از بازیگران سریال “صخره سیاه” است که در سن 18 سالگی در سال ۱۳۵۲فعالیت خود را شروع کرده است.

ابراهیمی به خاطر صدای دلنشین خود نیز جایگاه ویژه ای در رادیو دارد و این بازیگر تدریس هم می­کند اما در حال حاضر آن را کنار گذاشته است.

خسرو شهراز

خسرو شهراز در سریال رخنه

خسرو شهراز متولد ۱۳۳۰ در کرمانشاه است. او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی برق و الکترونیک از دانشگاه شریف است در سال 1378 با بازی در فیلم چریکه هورام فعالیت خود را در عرصه سینما آغاز کرد. آثار شاخص او”خیابان هشتم” است. این بازیگر از سال 1384 دارای تمور مثانه است.

مریم کاویانی

مریم کاویانی در سریال رخنه

مریم کاویانی از دیگر بازیگر خانم سریال رخنه است که متولد ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهوازاست. او در خانواده‌ای ۴ نفره بزرگ شده است. کاویانی پس از اخذ مدرک تحصیلی در رشته پرستاری، فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم “رویای جوانی” آغاز کرد. نحوه ورود او به عرصه سینما با ملاقاتش با نادر مقدس در سال 1381 شروع شد. این بازیگر دو بار ازدواج کرده است از ازدواج اول خود یک پسر دارد. در سال 1397 با رامین مهمانپرست سخنگو پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد و درسال 1400 از هم جدا شدند.

سپیده خداوردی

بازیگران سریال رخنه

سپیده خداوردی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه است سپیده خداوردی در موسیقی هم  سررشته دارد و از نوازندگان استاد شجریان بود ساز تخصصی او کنترباس و تار است او اما در نواختن دف، پیانو و تنبک هم نیز مهارت دارد و به هنرجوهای بسیاری آموزش داده است. این بازیگر توانمند فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۸۲ با سریال “بچه های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان به‌صورت حرفه‌ای شروع کرد و با بازی در سریال “از یاد رفته” در سال ۱۳۹۰ معروف شد.

او در سال ۱۳۹۱ با امین نظری که در رشته سینما از دانشگاه فرانسه فارغ التحصیل شده است ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به‌نام سانیار شد که متولد سال 1394 است.

سخن پایانی

آیا تا به حال سریال رخنه را تماشا کرده اید؟ شما می توانید نظرتان را در خصوص فضای کلی فیلم، بازیگران و داستان این مجموعه در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

انتهای مطلب/م.ع

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x