دکوراسیون

تخت خواب و اهمیت خرید آن

سرویس خواب از تعدادی از اجزا تشکیل شده که مهمترین آن تخت خواب است. تخت خواب اصلی‌ ترین وسیله در اتاق خواب است که اوقات زیادی را در آن به استراحت می‌ پردازیم. برای داشتن یک خواب با کیفیت نیاز به تختخواب استاندارد می‌ باشد تا بتوان در آن به راحتی استراحت نمود. بنابراین برای خرید تخت یک نفره چوبی باید به استاندارد بودن تخت خواب توجه زیادی داشته باشید. امروزه فروش تخت خواب در انواع مختلف انجام گرفته و این تخت خواب‌ ها از نظر ارتفاع، اندازه ،جنس و رنگ و غیره دارای تفاوت‌‌ هایی هستند. فروشگاه بهسازان چوب یکی از مراکز معتبر فروش لوازم چوبی از جمله تخت خواب می‌ باشد. برای خرید تخت خواب و اجزای سرویس خواب از طریق این مجموعه می‌ توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.

موارد مهم در انتخاب تخت خواب

در انتخاب تخت یک نفره چوبی، تخت دو طبقه  ، تخت دونفره و… موارد زیادی موثر هستند و باید با توجه به این موارد خرید تخت خواب چوبی را انجام دهید. دقت در انتخاب و خرید تخت خواب چوبی بسیار مهم است و باید به آن توجه شود تا در نهایت بتوانید خریدی مناسب را انجام دهید. با توجه به اهمیت تخت خواب ، نیاز است که با شناخت مشخصات آن بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در خرید تخت خواب چوبی باید آن را مناسب با فرد مورد نظر تهیه کرد.

ارتفاع تخت خواب

یکی از ویژگی‌ های مهم در هنگام انتخاب تخت خواب ارتفاع آن است. باید تخت خواب را با ارتفاع مناسب انتخاب کنید در واقع بخش زیرین تخت خواب باید تا حدی ارتفاع داشته باشد که جریان هوا به راحتی عبور کند. ارتفاع تخت خواب باید تا اندازه‌ ای باشد که بتوان به راحتی روی آن نشست. با توجه به اینکه افراد دارای قد مختلفی هستند هر یک از تخت یک نفره چوبی ، تخت دو طبقه  ، تخت دونفره و… با توجه به فرد مورد نظر انتخاب می‌ شود. زمانی که بر روی تخت خواب می‌ نشینید باید زانو و ران شما در زاویه ۹۰ درجه قرار گیرد و کف پای شما به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته باشد. برای خرید تخت خواب کودک نیز باید حتما به این مورد توجه داشته باشید. به طور کلی برای فرد بالغ ارتفاع تخت خواب مناسب در حدود ۳۰ الی ۴۰ سانتی‌متر می‌ باشد. همچنین در زمان انتخاب تخت خواب دو طبقه در نظر گرفتن ارتفاع بسیار مهم است و باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

سهولت در جابجایی تخت خواب

از دیگر ویژگی‌ هایی که در زمان خرید تخت دو طبقه  ، تخت دونفره ، تخت یک نفره چوبی و… باید به آن دقت داشته باشید، سهولت در حمل و نقل تخت است. تخت خواب‌ های امروزی معمولا قابلیت جدا شدن و حمل آسان را دارند. در صورتی که مستاجر هستید و نیاز به جابجایی مکرر تخت خواب دارید باید حتما تخت خواب را در وزن پایین انتخاب کنید زیرا با توجه به متریال به کار رفته در تختخواب‌ ها ، وزن آنها با یکدیگر متفاوت هستند.

پایه مستحکم تخت خواب

پایه تخت خواب باید مستحکم باشد و بتواند به راحتی وزن تخت خواب و افراد را تحمل کند. تخت خواب‌ ها در انواع ساده و جک‌ دار می‌ باشند و تخت‌ هایی که به صورت جک‌ دار می‌ باشند نیاز به پایه ندارند زیرا به داخل تخت دسترسی وجود داشته و این تخت‌ها متفاوت از تخت‌ های دیگر هستند.

ابعاد تخت خواب

تخت خواب‌ ها با توجه به کاربری که دارند شامل ابعاد مختلف هستند. به طور کلی تخت خواب یک نفره در حدود ۹۰ در ۲۰۰ سانتی‌ متر است اما تخت خواب‌ های دو نفره در حدود ۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی‌ متر می‌ باشد. البته تخت خواب‌ ها در ابعاد متنوع‌ تری در بازار موجودند و افراد بر اساس میزان فضا و فیزیک افراد می‌ توانند تخت خواب‌ ها را انتخاب کنند. در صورتی که اتاق خواب دارای فضای زیادی نمی‌ باشد می‌ توانید تخت خواب‌ ها را حد الامکان کوچکتر انتخاب کنید. همچنین در صورتی که فردی درشت و چاق باشد نیاز است که تخت یک نفره چوبی، تخت دو طبقه  ، تخت دونفره و… در ابعاد بزرگ‌ تری انتخاب شود.

تخت خواب و اهمیت خرید آن

 جنس تخت خواب

یکی از موارد بسیار مهم در خرید تختخواب‌ ها ، جنس تخت خواب است. امروزه انواع تخت خواب‌ ها در جنس‌ های مختلف به تولید می‌ رسند که شامل تخت خواب چوبی، تخت خواب فلزی، تخت خواب ام دی اف و یا ترکیبی از فلز و ام دی اف می‌ باشد. انتخاب یک تخت خواب خوب دقت زیادی لازم دارد و امروزه تخت خواب‌ های چوبی و ام دی اف طرفداران زیادی دارند. تخت خواب‌ های ام‌ دی‌ اف دارای تنوع طرح و رنگ بوده و از رایج‌ ترین تختخواب‌ های موجود در بازار می‌ باشد. البته باید دقت داشته باشید که جنس تخت خواب بر قیمت آن تاثیر زیادی می‌گذارد به طور مثال تخت خواب‌ های با جنس چوب طبیعی گران قیمت‌ تر از سایر انواع هستند.

قیمت تخت خواب

قیمت تخت خواب از موارد مهمی است که در زمان خرید تخت دو طبقه  ، تخت دونفره ، تخت یک نفره چوبی و… باید به آن توجه شود. امروزه فروش تختخواب‌ های فلزی، ام دی اف ، چوبی و غیره انجام می‌ گیرد که در این میان تخت خواب‌ های فلزی دارای قیمت ارزانی هستند اما تختخواب‌ هایی که از چوب طبیعی ساخته شده‌ اند به ویژه آنهایی که دارای منبت کاری هستند قیمت بالاتری دارند. در زمان خرید تخت خواب اگر تخت خواب را با تاج انتخاب می‌ کنید توجه کنید که تاج مسطح و بدون زاویه داشته باشد تا امکان برخورد سر با آن وجود نداشته باشد.

تخت خواب و اهمیت خرید آن

رنگ تخت خواب

یکی از مواردی که در زمان خرید تخت خواب باید به آن توجه داشته باشید رنگ تخت خواب است که معمولا آن را متناسب با سلیقه و دکوراسیون داخلی در نظر می‌ گیرند. به طور کلی تخت خواب در رنگ‌ های شاد برای کودکان بسیار رایج است همچنین برای افراد مسن از تخت خواب در رنگ‌ های تیره‌ تر استفاده می‌ شود. البته محدودیتی برای انتخاب رنگ تخت خواب وجود ندارد و می‌توانید هر رنگی را انتخاب نمایید.

خرید تخت خواب مناسب

همانطور که گفته شد در خرید تخت یک نفره چوبی، تخت دو طبقه  ، تخت دونفره و… عوامل مهمی موثر هستند که باید به آن توجه شود. در صورتی که با دقت بالایی تخت خواب را تهیه کنید از آن بهترین استفاده را خواهید داشت. خرید تخت خواب‌ ها در انواع ام دی اف تنوع بالایی را در اختیار شما قرار می‌ دهند و می‌ توانید انواع سبک‌ های مدرن را در این نوع تخت خواب‌ ها پیدا کنید. تخت خواب چوب طبیعی معمولا در طرح‌ های کلاسیک با منبت کاری و با زرق و برق می‌ باشد که برای سبک کلاسیک مناسب است که قیمت این نوع تخت‌ ها در مقایسه با سایر انواع بالاتر است در صورتی که می‌ خواهید تخت خواب‌ ها را برای مراکز درمانی، منازل و غیره تهیه کنید، انواع تخت خواب‌ های فلزی از نظر قیمت مناسب هستند.

مرکز بهسازان چوب یکی از تولید کنندگان لوازم چوبی از جمله تخت خواب می‌ باشد. این مجموعه فروش تخت خواب را به صورت مستقیم ارائه می‌ کند و شما می‌ توانید تخت خواب را به قیمت پخش از این مجموعه تهیه کنید. فروش تختخواب‌ ها به صورت اینترنتی انجام می‌ گیرد و با مراجعه به سایت بهسازان چوب امکان خرید آنلاین برای شما فراهم می‌ باشد.

https://behsazanchoob.com/

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x