سیاست خارجی

ترامپ: اگر هریس رئیس‌جمهور شود، اسرائیل نابود می‌شود!

دونالد ترامپ اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری روابط آمریکا و اسرائیل قوی‌تر خواهد شد. همچنین پیروزی کامالا هریس منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

به گزارش پارت نیوز؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴، در رویدادی در فلوریدا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات، روابط آمریکا و اسرائیل را قوی‌تر خواهد کرد.وی وعده داد که از تهدیدات علیه رژیم صهیونیستی جلوگیری می کند. او کامالا هریس رقیب خود از حزب دموکرات را متهم کرد که از اسرائیل متنفر است و پیش‌بینی کرد که اگر او رئیس‌جمهور شود، اسرائیل به طور جدی تهدید خواهد شد.

ترامپ همچنین بیان کرد که اگر رئیس‌جمهور بود حملات ۷ اکتبر به نوار غزه هرگز رخ نمی‌داد. او وضعیت یهودستیزی در آمریکا را به دموکرات‌ها نسبت داد و گفت که جمهوری‌خواهان از این پدیده مصون هستند. در حالی که ایالات متحده به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود، ترامپ تأکید کرد که از حق اسرائیل برای پیروزی در جنگ علیه تروریسم حمایت خواهد کرد.

او همچنین مدعی شد که حمایت بی‌قید و شرط آمریکا از اسرائیل برای آینده خاورمیانه ضروری است و گفت: «طلوع جدیدی در خاورمیانه رخ خواهد داد» اگر او به ریاست‌جمهوری برسد. ترامپ بدون اینکه به دلایل واقعی درگیری‌ غزه بپردازد به طور کلی به وضعیت فلسطینی‌ها و اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد.

انتهای مطلب / ف.ر

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x