مد

ترند پاییز و زمستان 2024؛ از کلاسیک تا مدرن 

با نزدیک شدن به سرما نوبت به تغییر استایل می رسد، بنابراین بهتر است که ترند پاییز و زمستان 2024 را بشناسید تا از همه شیک تر باشید. در ادامه آیتم های مناسب برای پاییز و زمستان 1403 را معرفی می کنیم تا کمدی جذاب و مدرن داشته باشید. 

به گزارش پارت نیوز؛ هر ساله شاهد تغییر در رنگ و استایل مدروز هستیم، حالا نوبت به ترند پاییز و زمستان 2024 رسیده است. آیتم و لباس هایی که برای پاییز امسال آماده شده اند فوق العاده جذاب و مدرن هستند. شما اگر بتوانید با دقت رنگ و آیتم های ترند امسال را انتخاب کنید قطعا یک قدم از همه جلوتر خواهید بود.

معرفی ترند پاییز و زمستان 2024

برای ترند پاییز و زمستان 2024 طرح های مختلفی ارائه شده است و همه طراحان با یکدیگر در رقابت هستند، تا بیشترین فروش را داشته باشند. پارچه های امسال معمولا رنگ هایی گرم و دل نشین دارد که در ادامه به طور کامل معرفی می کنیم.

برای پاییز 1403 چی مد شده؟

از همین الان پالتو های پاییزی برای 1403 معرفی شده اند و تا حدود زیادی می دانیم که دقیقا چه چیزی مد شده است و شما به سراغ چه لباس هایی بروید بهتر است. مد پاییز 1403 شامل موارد زیر است:

جین سرمه ای

کیف بزرگ ترند پاییز و زمستان 2024

جین سورمه ای امسال پر طرفدار شده و شما در طرح های مختلف این رنگ را مشاهده می کنید که هم به صورت ست و هم به صورت پالتو یا کت تک به فروش می رسد.

دامن بلند ترند پاییز و زمستان 2024

دامن بلند ترند پاییز و زمستان 2024

دامن بلند جز آیتم های پر تکرار دو سال اخیر است که بسیار پطرفدار بوده و امسال هم با رنگ های متفاوت خود ترند پاییز و زمستان 2024 می باشد و شما می توانید استایل های متفاوتی با این دامن داشته باشید.

طرح پلنگی برای پاییز 1403

طرح پلنگی برای پاییز

از جمله لباس های ترند پاییز و زمستان 2024 می توان به طرح پلنگی اشاره کرده که بسیار گیرا و جذاب است. البته این طرح علاوه بر پاییز در تابستان نیز مد بود.

کت اپل دار اندامی

کت اپل دار اندامی

 

کت اپل دار اندامی در سایزهای متفاوتی مد شده که شما می توانید هم کوتاه و هم بلند آن را استفاده کنید. این کت ها با شلوازهای بگ و جذب نیز استایل می شود.

پالتو بلند اور سایز ترند پاییز و زمستان 2024

کت اپل دار اندامی

پالتو های بلند اورسایز چند سالی است که ترند شده و حتی مانتوهای تابستانی بسیاری بلند طراحی شده اند. بلند بودن اینپالتو باعثشده تا شما بتوانید یک استایل کژوال کاملا امروزی داشته باشید.

کت جیر شتری ترند پاییز 1403

کت جیر شتری

کت های جیر شتری فوق العاده عامه پسند و دوست داشتنی هستند. شما با این کت ها می توانید شلوار های مشکی یا دامن های پشمی ست کنید.

بوت بلند فلت

بوت بلند فلت 

بوت های بلند از گذشته بود و همیشه طرفداران خاص خودرا داشت، اما جز ترندها نبود که امسال طراحان مشهور اینبوت های بلند را دوباره رونمایی کردند و با کت های کوتاه فوق العاده جذاب می شود.

کت چرم

کت چرم 

پالتوهای چرم معمولا از گذشته وجود داشت، اما مثل امسال تو چشم نبود و طراحان لباس تصمیم گرفته اند باز هم این طرح خاص را وارد بازار کنند.

طرح گاوی

پالتو طرح گاوی 

طرح گاوی از جمله ترندهای امسال است که با طرح و اندازه های متفاوت در همه جا به چشم میخورد. مطمئن باشید این طرح شما را خاص تر از همیشه می کند.

زرشکی

پالتو زرشکی

رنگ زرشکی در سال 2024 رو بورس می باشد و انواه کت و پالتوهای پاییزی با این رنگ در ویترین مغاره ها دیده می شود. البته این رنگ جذاب بسیار راحت ست می شود و با هر استایلی کنار می آید.

سبز زیتونی

 پالتو سبز زیتونی 

رنگ سبز زیتونی مهمولا مجل و خاص به نظر می رسد و از گذشته افراد ثروتند از این رنگ ها استفاده می کردند و حالا جز ترندهای 2024 برای فصل پاییز می باشد.

کیف بزرگ ترند پاییز و زمستان 2024

کیف بزرگ ترند پاییز و زمستان 2024

کیف های بزرگ دوسالی است که جز پر فروش ترین ها محسوب می شود و با طرح های متفاوت و جالب خود باعث شده همخ به سمت این کیف ها جذب شوند.

حرف آخر

پارت نیوز در این مقاله سعی کرد همه چیزی که برای پاییز 1403 ترند شده است را معرفی کند. شما می توانید تمامی این آیتم ها را با توجه به سلیقه خود ستکنید. البته رنگ های پاییزی را فراموش نکنید و همیشه طبق اصول پیش بروید.

انتهای مطلب/آ.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x