رزمی

تیم ملی کوراش زنان ایران در آسیا نایب قهرمان شد/ رده بندی نهایی مسابقات

تیم ملی کوراش زنان ایران، با تلاشی تحسین برانگیز به عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش پارت نیوز؛ سیزدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی آسیا زنان، روز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در تهران برگزار شد که در پایان، با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف و نایب قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در این تورنمنت ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز به‌دست آوردند و در بخش تیمی به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم، فائزه ابراهیمی از ایران به همراه «هوی تینگ هسو» از چین‌تایپه به مقام سوم مشترک رسید، «آیشیرین حیدرووا» از ترکمنستان قهرمان شد و «سیمران سیمران» از هند به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۵۲- کیلوگرم، آرزو سلیمی از ایران به مدال نقره رسید و «خیلولا اورتیکبوئوا» از ازبکستان به مدال طلا رسید. در این وزن «روزیمنلی میمانووا» از ترکمنستان و «پوجا مالیک» از هند هم در رده سوم مشترک قرار گرفته و برنز گرفتند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، طاهره آذرپیوند از ایران به مدال طلا رسید، «ایبوداکخون آگوجونووا» از ازبکستان نقره گرفت. «پین چون وانگ» از چین‌تایپه و «هیون سئو هونگ» از کره جنوبی هم مقام سوم مشترک را به دست آورده و برنز گرفتند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد، پردیس عیدی‌وندی با ۲ برد و ۲ باخت، به همراه «مانپریت رانی» از هند مدال برنز مشترک را رگفت. در این وزن «وان تینگ لی» از چین‌تایپه قهرمان شد و «کومیلا کاخورووا» از ازبکستان به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۰ – کیلوگرم، ریحانه گیلانی از ایران نقره گرفت، «شهنوزا بوزورووا» از ازبکستان به مدال طلا رسید و «چیا لینگ لیو» از چین‌تایپه و «نورانا هزرتووا» از ترکمنستان، به مقام سوم مشترک دست یافته و برنز گرفتند.

در وزن ۷۸- کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد، صبا کرمعلی به همراه «سابینا کادیرووا» از ترکمنستان مدال برنز مشترک گرفتند، «یی ین چائو» از چین تایپه قهرمان شد و «فیلورا ارگاشووا» از ازبکستان مدال نقره را به گردن آویخت.

در وزن ۸۷- کیلوگرم که رقابت‌ها به صورت دوره‌ای انجام شد، هانیه وحدانی به مدال نقره رسید، «پوکیزاخون کمولدینووا» از ازبکستان طلا گرفت و «پارگاتی پارگاتی» از هند به همراه «نورسلطان ارنیازووا» از ترکمنستان،‌در جایگاه سوم مشترک ایستادند و برنزی شدند.

در وزن ۸۷+ که رقابت‌ها به صورت دوره‌ای انجام شد، فاطمه برمکی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. در این وزن «یولدوز موخامادیووا» از ازبکستان به مدال نقره رسید و «سامریتی سامریتی» از هند و «حمیده نیکی» از تیم پناهجویان به مدال برنز بسنده کردند.

رده‌بندی تیمی نهایی این مسابقات به شرح زیر رقم خورد:

۱- ازبکستان: ۳ طلا، ۴ نقره
۲- ایران: ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز
۳- چین‌تایپه: ۲ طلا و ۳ برنز
۴- ترکمنستان: یک طلا و ۴ برنز
۵- هند: یک نقره و ۴ برنز
۶- کره جنوبی: یک برنز
۷- تیم پناهجویان: یک برنز

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x