علم ورزش

جدیدترین دستگاه عضله ساز BFR محدود کننده جریان خون ساخته شد.

آنهوما از جدیدترین دستگاه عضله ساز خود رونمایی کرد. این دستگاه به دور ماهیچه هدف بسته میشود(برای مثال دور بازو) و با کاهش اکسیژن رسانی به ماهیچه ها در هنگام وزنه زدن باعث می شود عضلات در شرایط ناتوانی قرار بگیرند (همان شرایطی که در وزنه زدن سنگین بوجود می آید)

آنهوما از جدیدترین دستگاه عضله ساز خود رونمایی کرد.

عضله‌سازی فرایندی است که نیازمند تعادل بین تمرینات قدرتی، تغذیه مناسب و استراحت کافی است. تمرینات قدرتی با ایجاد میکروتروما در عضلات، تحریک رشد آن‌ها را می‌کنند. برای این منظور، انجام تمرینات ترکیبی و چند مفصلی مانند اسکوات، ددلیفت و پرس سینه بسیار موثر است . این تمرینات قدرتی معمولا بسیار سخت می باشند و بدن شخص ر تحت فشار بسیاز زیادی قرار میدهند. عضله سازی با روش تمرین قدرتی باعث تجمع اسید لاکتیک در عضلات میشود و با درد و گرفتگی مفاصل و ماهیچه ها همراه است.

بلند کردن وزنه‌های سنگین با تکنیک نادرست می‌تواند منجر به کشیدگی عضلات، پارگی تاندون‌ها و آسیب به دیسک‌های کمر شود. همچنین، تمرینات قدرتی شدید ممکن است به سیستم عصبی مرکزی فشار وارد کرده و منجر به خستگی مزمن و کاهش عملکرد شوند. علاوه بر این، افرادی که دارای مشکلات قلبی یا مفصلی هستند، باید قبل از شروع هر برنامه تمرینی قدرتی با پزشک خود مشورت کنند تا از عوارض احتمالی جلوگیری شود.

آیا تا کنون این فکر به ذهنتان رسیده که چه میشد اگر میتوانستید با وزنه های سبک تر تمرین کنید و به اندازه تمرینات سنگین عضله سازی کنید؟

با نوآوری شرکت آنهوما این ایده اجرا شده است و شما میتوانید با استفاده از یک دستگاه عضله ساز ماهیچه ها را طوری تحریک کنید تا با وزنه های سبک عضله سازی بیشتر و موثر تری انجام دهند.

دستگاه عضله سازی BFR

دستگاه BFR به دور ماهیچه هدف بسته میشود (برای مثال دور بازو) و با کاهش اکسیژن رسانی به ماهیچه ها در هنگام وزنه زدن باعث می شود عضلات در شرایط ناتوانی قرار بگیرند (همان شرایطی که در وزنه زدن سنگین بوجود می آید)  ناتوانی عضلات باعث می شود تا مغز دستور عضله سازی بیشتر را به اندام ها بدهد و عضله سازی انجام شود.

مقایسه روش های مختلف عضله سازی با دستگاه محدود کننده جریان خون BFR

در یک مطالعه  تمرین قدرتی و تمرینات با شدت کم  با دستگاه عضله ساز مورد بررسی قرار گرفتند و پس از شش هفته میزان عضله سازی هر دو تمرین بسیار نزدیک به هم بود.

جدیدترین دستگاه عضله ساز BFR محدود کننده جریان خون ساخته شد.

دستگاه محدود کننده جریان خون BFR آنهوما برای چه کسانی مناسب است؟

  • در افرادی که عمل های سنگین انجام داده اند و توانایی عضله سازی با تمرینات قدرتی را ندارند
  • در افرادی که بی تحرک هستند و ممکن است دچار زخم بستر شوند
  • در افرادی که سن بالایی دارند و توانایی عضله سازی قدرتی ندارند
  • در افرادی که به صورت حرفه ایی کار میکنند و میخواهند سریع تر ریکاوری شوند و از شر درد های بعد از تمرین خلاص شوند
  • این دستگاه برای افرادی که مشکل مفاصل و تاندون دارند نیز بسیار کاربردی استس

ماهیچه سازی به روشی علمی

دستگاه محدود کننده جریان خون BFR با بهر گیری از جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه بدنسازی و توان بخشی ساخته شده است. این دستگاه یاعث راه اندازی یک سری از فعالیت های شیمیایی و عصبی در بدن می شود که میتواند باعث تسریع سرعت عضله سازی شود قبل از شروع بهتر است با چند اصطلاح آشنا شوید.

تنش مکانیکی: همان فشاری که بر اثر وزنه زن به عضلات وارد می شود.

استرس متابولیک: به سری واکنش های شیمیایی گفته میشود که باعث  ترشح هورمون آنابولیک و پروتئین سازی می شوند

هیپوکسی : شرایطی می باشد که اکسیژن در ماهیچه کاهش می یابد و مغز فرمان افزایش متابولیسم و عضله سازی را می دهد

هایپرتروفی عضلانی افزایش قطر عضله و همچنین افزایش محتوای پروتئین در عضلات است. افزایش سطح مقطع ماهیچه به طور مستقیم با افزایش قدرت ارتباط دارد. تنش عضلانی و استرس متابولیک دو عامل اصلی مسئول هایپرتروفی عضلانی هستند

مزایای دستگاه عضله سازی اتوماتیک

 دستگاه عضله سازی شامل استفاده از یک تورنیکت درجه پزشکی، در اطراف بازو یا ساق پا، و سپس انجام تمریناتی با کاف است که به طور موقت جریان خون را به اندام مسدود می کند. با دستگاه عضله سازی، می‌توانیم تمرین‌هایی را با حداقل 20 درصد از حداکثر باری که بیمار میتواند با 1 تکرار بلند کند انجام دهیم ، در حالی که اثرات مشابه با وزنه یا مقاومت بسیار بالاتر را داریم. این به ویژه در بیمارانی که در حال نقاهت پس از جراحی هستند مفید است.

اگر قصد شروع عضله سازی با جدیدترین متد های روز دنیا را دارید باید از دستگاه عضله ساز آنهوما استفاده کنید. دستگاه عضله ساز مزایای زیادی را به ورزشکاران ارائه می دهد. در ادامه مزایای دستگاه عضله ساز آنهوما را بررسی میکنیم.

ماهیچه سازی بدون گرفتگی و درد

دستگاه ماهیچه ساز آنهوما با محدود کرن جریان خون و با استفاده از وزنه های سبک باعث افزایش سرعت سوخت و ساز بدن و ماهیچه سازی میشود این روش به ماهیچه های فشار بیش از حد نمی آورد و با روشی علمی مغز را گول میزند.

ماهیچه سازی در افراد در حال ریکاوری

افرادی که عمل های سنگین جراحی انجام میدهند توانایی بلند کردن وزنه های سنگین را ندارند و با این روش با وزنه های سبک ماهیچه می سازند

کمک به ریکاوری سریع تر

در ورزشکاران حرفه ایی ریکاوری بعد از تمرینات بسیار مهم است دستگاه ماهیچه ساز آنهوما با کاهش مدت زمان ریکاوری به ورزشکاران کمک می کند سریع تر به تمرین برگردند

ورزش در افراد ناتوان

افرادی که محدودیت های حرکتی دارند و یا دچار آسیب های ماهیچه ایی یا اسکلتی شده اند و نمیتوانند تمرینات سنگین انجام دهند میتوانند با این دستگاه به همان اندازه ماهیچه سازی کنند

شرکت آنهوما با هدف ارتقای سطح سلامت و ارائه تجهیزات پزشکی پیشرفته و با کیفیت، در زمینه طراحی و تولید محصولات پزشکی فعالیت می‌کند.

آنهوما با تکیه بر دانش فنی و تجربه متخصصان خود، طیف گسترده‌ای از تجهیزات پزشکی را با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا تولید می‌کند. محصولات ما با رعایت استانداردهای بین‌المللی و ایمنی بالا، پاسخگوی نیازهای مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، پزشکان، مهندسین پزشکی و بیماران است.

 چرا آنهوما؟

  • کیفیت بالا و قابل اعتماد: محصولات آنهوما با رعایت استانداردهای بین‌المللی و استفاده از مواد اولیه مرغوب،  کیفیت و  دوام بالایی را تضمین می‌کند.
  • نوآوری و تکنولوژی: آنهوما با به‌کارگیری جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌های روز دنیا،  همواره در تلاش برای ارائه محصولات پیشرفته و کارآمدتر است.
  • خدمات پس از فروش:  تیم پشتیبانی  آنهوما،  خدمات  پس از فروش  حرفه‌ای و  سریعی  را  برای  تمامی  محصولات  خود  ارائه  می‌دهد.

 این دستگاه بر اساس جدیدترین تحقیقات علمی جهت بازتوانی عضلات با کارایی بسیار بالا. اولین بار در ایران توسط  شرکت دانش بنیان آنهوما ساخته شده است.

برای مشاهده محصول BFR، خرید و اطلاعات بیشتر:

سایت آنهوما: www.Anhuma.com 

تماس با پشتیبانی فروش:  09173129414

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x