مد

جذاب ترین استایل تابستانی مردانه ویژه آقایان شیک پوش

با فرارسیدن فصل تابستان استایل تابستانی مردانه و پوشیدن لباس های خنک بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرد.

به گزارش پارت نیوز؛ با افزایش دما در فصل تابستان انتخاب لباس مناسب به یک چالش تبدیل شده است. در ادامه شما را با جنس، رنگ و انواع استایل‌تابستانی مردانه با کفش و اکسسوری مناسب آشنا خواهیم کرد.

جنس مناسب استایل تابستانی مردانه

جنس‌هایی همچون لینن، پنبه‌ای و شمبری بهترین گزینه‌ برای لباس‌های تابستانی محسوب می‌شوند. این جنس‌ها به دلیل خنکی و راحتی‌شان، همیشه برای استایل‌های مختلف تابستانی برای زنان و مردان محبوب بوده‌اند و همواره جزء جدایی‌ناپذیر پوشاک این فصل هستند.

لینن

لینن نوعی پارچه با الیاف طبیعی‌ست که به خوبی رطوبت بدن شما را جذب کرده و خشک می‌شود. با این کار به شما کمک می‌کند تا در برابر گرمای هوا بیشتر مقاومت کنید. این پارچه انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به هیچ عنوان به بدن نمی‌چسبد. تنها ایراد لباس‌های مردانه با جنس لینن این است که خیلی سریع و با کمترین تعریق چروک می‌شوند. با این حال لینن طرفداران زیادی دارد که این چروک هایبعضا عمیق و مشخص را بخشی از سبک لباس و استایل خود می‌دانند.

پنبه‌ای یا نخی

پنبه یک نوع الیاف طبیعی است که هوا به‌راحتی از آن عبور می‌کند و از این طریق رطوبت بدن شما خشک می‌شود. لباس‌های پنبه‌ای به‌سرعت چروک می‌شوند. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از لباس‌هایی که جنس آن ترکیبی از پنبه و پلی‌استر است، استفاده کنید.

ناگفته نماند که لباس‌های پنبه‌ای، بعد از جذب رطوبت بدن علاوه بر سنگین شدن احتمال لکه دار شدن شان نیز وجود دارد، به همین خاطر توصیه می‌کنیم لباس رنگ تیره بپوشید.

شمبری

شمبری یکی از پارچه‌های ساده و پرکاربرد برای استایل مردان است. بافت این پارچه شبیه به پارچه‌ جین است؛ اما با این تفاوت که نرم‌تر، سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. در این پارچه از تعداد نخ بیشتر و بافت ریزتری استفاده شده است. این ویژگی باعث شده تا شمبری بدون ایجاد حس سنگینی، رطوبت بدن را به خود جذب کند. همچنین، شمبری از پارچه‌هایی است که در فصل تابستان محبوبیت زیادی دارد و شست‌وشو و نگهداری از آن هم بسیار آسان است.

رنگ‌های مناسب برای لباس‌های تابستانی مردانه

لباس تابستانه مردانه چی بپوشم

رنگ های روشن انتخاب بسیار مناسبی برای لباس تابستانی مردانه است. رنگ های تابستانی مانند سفید، آبی روشن، بنفش، صورتی، زرد و سبز مرکباتی بسیار محبوب هستند. این رنگ ها به دلیل قابلیت جذب نور خورشید، استایل های رنگارنگ و جذابی ایجاد می کنند. در ادامه با رنگ های متناسب با استایل تابستانی خود آشنا می شوید.

رنگ بنفش در استایل مردانه

رنگ بنفش از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی روشن به دست می‌آید. این رنگ، نشانه‌ای از مفاهیم معنویت، رمز و راز و جادو است. علاوه‌بر این، رنگ بنفش نماد آرامش و هماهنگی است. ترکیب بنفش با رنگ‌های سفید و آبی، استایلی جذاب برای شما ایجاد می‌کند.

لباس مردانه زرد روشن

زرد روشن پیا‌م‌آور خوش‌بینی و انرژی است. این رنگ، نمایانگر حس جسارت در ظاهر شماست. در فصل تابستان می‌توانید لباس‌های زرد روشن را با رنگ‌های خاکستری، مشکی یا سبز بپوشید.

آبی آسمانی در استایل تابستانی مردانه

رنگ آبی آسمانی با نشانه‌های آرامش، وفاداری و معنویت شناخته می‌شود. استفاده از این رنگ می‌تواند روحیه‌ شما را آرام و ترس‌های ناخودآگاهتان را برطرف کند. این رنگ برای بهبود روابط شما هم مناسب است. ترکیب لباس آبی آسمانی با رنگ‌های سفید، قرمز، زرد روشن و نقره‌ای، ظاهری شیک و جذاب به شما می‌دهد.

رنگ سفید

رنگ سفید حس طراوت، آزادی، آرامش و خلوص را ایجاد می کند و می تواند نماد شروع های جدید باشد. برای انتخاب رنگ لباس های تابستانی می توانید از رنگ های طبیعت این فصل الهام بگیرید و سبک های ساده و مینیمال را انتخاب کنید; یا با استفاده از پارچه گلدار جذابیت بیشتری به استایل خود بیافزایید. با کمی خلاقیت می توانید استایلی منحصر به فرد ایجاد کنید و لباس هایی را برای تابستان خود انتخاب کنید که با شخصیت شما همخوانی داشته باشد.

در این قسمت از مقاله به معرفی رنگ های مورد استفاده در جدیدترین استایل های تابستانی مردانه 2023 می پردازیم که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی، مناسبت و محیطی که در آن زندگی می کنید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

کفش‌ مناسب استایل تابستانی مردانه

کفش مناسب استایل تابستانی مردانه

در روزهای گرم تابستانی انتخاب کفش مناسب بسیار مهم است. موقع انتخاب و خرید کفش تابستانی باید به سه ویژگی راحتی، خنکی و سبکی آن توجه کنید. کفش‌هایی مانند صندل‌های چرمی و کتانی و کفش‌های پارچه‌ای، مناسب این فصل هستند. همچنین، بهتر است کفش‌هایی با رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده انتخاب کنید که با لباس‌های مختلف هماهنگی شوند.

صندل مردانه

صندل‌های دوبندی، یکی از پرطرفدارترین کفش‌های تابستانی برای آقایان است. این صندل‌ها با شلوارهای پارچه‌ای، شلوار جین و شلوارک‌ها، به‌سادگی قابل ترکیب هستند. کفش کتانی از گزینه‌های پرطرفدار در بین مردان است. این کفش برای هر چهار فصل سال مناسب است و هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود

کتاتی سفید

کتانی سفید ساده از ترندها و جذابت های استایل تابستانی مردانه است و می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کالج مردانه

کالج مردانه از دیگر مدل‌هایی است که در جدیدترین استایل تابستانی مردانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و عموما محبوبیت خاصی در بین آقایان دارد. این کفش بسیار سبک و خنک است و می‌تواند همراه خوبی در روزهای تابستانی باشد. بهتر است کفش کالج را با شلوار نسبتا کوتاه بپوشید تا روی کفش را نپوشاند و کفش به‌خوبی دیده شود.

اکسسوری مردانه برای تابستان

اکسسوری مناسب مردانه برای تابستان

تا به حال شما لباس های خود را انتخاب کرده اید. اکنون برای تکمیل استایل خود به لوازم جانبی نیاز دارید. استفاده از لوازم جانبی مانند عینک آفتابی، کلاه، ساعت و دستبند می تواند استایل شما را جذاب جلوه دهد. پیشنهاد میکنم با لباستون هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر لباس های شما رنگ های روشن دارد، می توانید از کلاه، عینک آفتابی و دستبند در همین رنگ ها استفاده کنید.

ناگفته نماند که می توانید از هر مدل ساعت یا عینکی که دارید استفاده کنید. همچنین گردنبندهای زنجیره ای بزرگ و کوچک روی پیراهن های ساده سبک تابستان جوان محسوب می شود. اگر به اندازه کافی شجاع هستید، یکی از این سبک ها را امتحان کنید. فراموش نکنید که گاهی ایجاد تنوع در سبک و پوشش تاثیر زیادی بر روحیه شما دارد.

انتهای مطلب/م.ع

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x