حوادث

جنایت هولناک پسر جوان؛ عشق مادرانه ای که به مرگ ختم شد

درگیری خانوادگی در سال 1400 باعث ناپدید شدن مرموز زن میانسال شد، خانواده را در شوک فرو برد و پلیس را درگیر یک پرونده جنایی پیچیده کرد. آیا پسر در این جنایت دست داشته است؟

به گزارش پارت نیوز؛ خانواده‌ای در سال ۱۴۰۰ با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مادر خود خبر دادند. آخرین فردی که با مادر درگیر شده بود پسر خانواده بود که پس از مشاجره‌ای شدید هر دو از خانه خارج شدند و پس از آن هیچ خبری از مادر به دست نیامد.

پلیس بلافاصله با حساسیت تمام وارد عمل شد و با دقت تمامی سرنخ‌ها و اطلاعات را بررسی کرد و نتایج تحقیقات نشان داد که پسر خانواده نقش محوری در ناپدید شدن مرموز مادر داشته است. با استفاده از روش‌های پیچیده ای که برای پاکسازی خودرو و تغییرات پی‌درپی توسط متهم شده انجام شده، کار را برای ماموران دشوار کرده بود.

متهم در بازجویی‌ها به دفعات به قتل عمد مادر خود اعتراف کرد. وی انگیزه خود را اختلافات شخصی و قدیمی با مقتول عنوان نموده و بیان داشت که با استفاده از سلاح سرد (چاقو) به صورت عمدی و با ضربات متعدد به زندگی مادر خود خاتمه داده و سپس جسد را به منظور مخفی‌سازی جرم دفن کرده است. به مدت سه سال متهم با وجود داشتن اطلاعات دقیق از محل دفن جسد به طور مرموزی از افشای آن خودداری کرد. این امر نشان می‌دهد که وی قصد داشت تا آخرین لحظه راز خود را حفظ کند.

با توجه به اظهارات متناقض متهم و تلاش وی برای انحراف مسیر تحقیقات پلیس با دقت و حوصله به بررسی پرونده پرداخت. اولیای دم نیز با اصرار بر پیگیری پرونده خواستار اجرای عدالت شدند. نیروهای پلیس موفق به جمع‌آوری شواهد کافی شدند که نشان می‌داد وی از ابتدا در صدد مخفی کردن جرم خود بوده است.

بازپرس شعبه‌ی یازدهم دادسرای امور جنایی تهران جناب آقای رضازاده پس از بررسی دقیق پرونده و با توجه به مجموع شواهد و قرائن موجود و اظهارات متناقض متهم حکم به صدور کیفرخواست و ارجاع پرونده به دادگاه کیفری صادر نمودند. با توجه به ارتکاب جرایم قتل عمد، دفن غیرقانونی جسد و تلاش متهم برای پنهان‌کاری پرونده به منظور رسیدگی قضایی و اجرای عدالت به دادگاه کیفری ارجاع گردید.

انتهای مطلب/ م.د

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
صفحه اصلی
جدیدترین
محبوب‌ترین
جستجو
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x